عنصر مخفی برای ایجاد احساس جذابیت در هر اتاق

  • اشتراگ گذاری در شبکه های اجتماعی :

  • #
  • #
  • #
عنصر مخفی برای ایجاد احساس جذابیت در هر اتاق
عنصر مخفی برای ایجاد احساس جذابیت در هر اتاق
عنصر مخفی برای ایجاد احساس جذابیت در هر اتاق
عنصر مخفی برای ایجاد احساس جذابیت در هر اتاق
 


( مقاله ترجمه شده از سایت معتبر خارجی )
 
شما احساس می کنید که وارد یک اتاق می شوید و بلافاصله به یک منطقه خاص کشیده می شوید - چه یک گوشه صندلی دنج یا یک مجموعه جالب روی مانتو؟ اگر نمی توانید کاملاً انگشت خود را روی آنچه در مورد فضا یا گروهی از اشیاء است که جذاب به نظر می رسد قرار دهید، احتمال زیادی وجود دارد که بافت آن باشد.
ظریف تر از رنگ، فرم یا الگو، بافت هم با دید و هم با لمس درک می شود. به ‌علاوه، عناصر با بافت اغلب به فرد الهام می ‌دهند تا تصور کند چیزی بدون دست زدن به آن چه حسی دارد. به عنوان مثال، یک پتوی پرتابی درشت و بافته شده روی مبل، بافتی متمایز دارد و تنها با نگاه کردن به پتو، می ‌توان لطافت و گرمی آن را درک کرد.
 
1. لایه ها
با انبوهی از روتختی های لحافی، بالش و پرتاب بافتنی به اتاق خواب های خنثی علاقه مند کنید. هرچه تنوع بافت ها بیشتر باشد، بهتر است. جلوه بافت لایه ‌ای نه تنها کشیدن پتوها را برای گرمای بیشتر آسان می‌ کند، بلکه باعث می ‌شود تخت خواب راحت‌ تر و جذاب ‌تر شود. برای نرمی بیشتر، پرده ها و یک فرش یا موکت شیک کنار تخت را اضافه کنید.
 
2. یک دیوار را در معرض دید بگذارید.
 
اگر به اندازه کافی خوش شانس هستید که آجر را به عنوان مصالح ساختمانی به ارث برده اید، حتماً آن را در معرض دید بگذارید. حتی در مکان ‌های غیر منتظره - مانند حمام یا راهرو - بافت آجر به اتاق عمق و جذابیت می ‌بخشد و فوراً به آن حس شخصیت می ‌دهد. مصالح ساختمانی صنعتی مانند بتن یا لوله های فلزی اکسپوز نیز می توانند به یک فضا بافت ببخشند.
 
3. روی فرش‌ ها را دوبرابر کنید.
 
از لایه ‌بندی فرش ‌ها برای افزایش بافت در یک فضا شک نکنید. برای یک ترکیب برنده، یک فرش با رنگ خنثی که بافت زیادی دارد با یک فرش طرح دار ست کنید.
به عنوان مثال، طراح این اتاق از فرشی با الیاف طبیعی استفاده کرده است تا گرمای بیشتری را به قسمت نشیمنگاه سفید و خاکستری اضافه کند، که با یک فرش طرح ‌دار کوچک ‌تر برای تأثیر رنگ، لایه‌ بندی شده است. از طرف دیگر، یک فرش برجسته بافت بالا را روی یک فرش طرح دار قرار دهید.
 
 
The Secret Ingredient to Make Any Room Feel More Inviting.
 
You know the feeling of walking into a room and immediately feeling drawn to a certain area — whether it’s a cozy seating nook or an interesting collection on the mantel? If you can’t quite put your finger on what it is about the space or group of objects that seems alluring, there’s a good chance that it’s texture
More subtle than color, form or pattern, texture is perceived both by sight and touch. Plus, elements with texture often inspire one to imagine what something feels like without touching it. For example, a chunky, woven throw blanket draped over a sofa has a distinctive texture, and one can perceive the softness and warmth just by looking at the blanket.
 
1. Bring on the Layers
 
Add interest to neutral bedrooms with piles of quilted coverlets, pillows and knit throws. The more variety of textures, the better. The layered-texture effect not only makes it easy to pull up blankets for extra warmth, but it also makes the bed feel all the more cozy and inviting. For even more softness, add gauzy curtains and a plush bedside rug or carpeting.
 
2. Leave a Wall Exposed
 
If you’re lucky enough to have inherited brick as a building material, by all means, leave it exposed. Even in unexpected places — like a bathroom or a hallway — the texture of the brick will lend depth and interest to the room, instantly giving it a sense of character. Industrial building materials like concrete or exposed metal pipes can also add texture to a space.
 
3. Double Down on Rugs
 
Don’t hesitate to layer rugs to bump up the texture in a space. For a winning combination, pair a neutral-colored rug that has lots of texture with a patterned one.
 
For example, the designer of this room used a natural-fiber rug to add more warmth to the white-and-gray seating area, layered with a smaller patterned rug for a hit of color. Alternatively, lay a high-texture accent rug on top of a patterned area rug.
 
  • مرجع :https://www.houzz.com-
  • برچسب ها : عنصر مخفی برای ایجاد احساس جذابیت در هر اتاق

تعداد نظرات ثبت شده :0 نظر

فرم ارسال نظر
  • دیدگاه شما

آخرین اخبار (9 اردیبهشت 1403)
آلبوم کاغذ دیواری ال موندو شرکت آکام
آلبوم کاغذ دیواری ال موندو شرکت آکام

شرکت آکام ، در گذشته با شرکت دیاموند ، مدکس و تاپ دکور ، بصورت هلدینگ در یک مجموعه بزرگ فعالیت میکردند و در این چند سال همکاری مشترک ، فعالیت بسیار خوبی با هم داشتند و شروع بسیار خوب و موفقی داشتند به طوری که ورود کالاهای با کیفیت و پخش انواع آلبوم در سراسر کشور شوک بسیار شدیدی در بازار سنتی و قدیمی دکوراسیون داخلی ایران داشت . بازاری که سالهای سال هر شرکت در شهر و استان نماینده خود را حمایت می‌ کرد و این نماینده نیز فقط کالاهای ان شرکت را در سبد خود داشت اما وجود آلبوم های ارزان تاپ دکور و پخش

آلبوم کاغذ دیواری R2 شرکت وال دکو
آلبوم کاغذ دیواری R2 شرکت وال دکو

شرکت بسیار جوان و فعال وال دکو ( دفتر و انبار مرکزی : شرق تهران ، خیابان اتحاد ) ، فعالیت خود را از حدود پانزده سال اخیر ، آغاز کرده و طی این سال ها آلبوم هایی درجه یک و خاص وارد و در بازار پخش نموده است .

کافه رستوران پرطرفدار بین المللی والو لانژ
کافه رستوران پرطرفدار بین المللی والو لانژ

کافه رستوران محبوب و زیبای والو لانژ ( با کادری مجرب و مدیریتی حرفه ای و عالی ) واقع در : شهرک غرب ، بلوار دادمان ، بلوار درختی ، مجتمع مادر ، طبقه ۶ ، از جمله پر طرفدار ترین کافه رستوران های پایتخت می باشد که ، همه روزه از ساعت ۱۲:۰۰ ظهر تا ۲۴:۰۰ شب پذیرای عموم مشتریان می باشد .

آلبوم کربن ( جلد دوم ) شرکت اکستریم والز
آلبوم کربن ( جلد دوم ) شرکت اکستریم والز

شرکت معتبر و معروف اکستریم والز ، یکی از موفق ترین و بروز ترین شرکت های فعال تامین کننده محصولات دکوراسیون ، در ایران می باشد که همواره تمام فنون مدیریت و واردات را ، به طور تمام و کمال رعایت می کند .

آلبوم کاغذ دیواری پنتون شرکت بنتلی
آلبوم کاغذ دیواری پنتون شرکت بنتلی

شرکت موفق و معتبر بنتلی ، از جمله معروف ترین شرکت های وارد کننده آلبوم های کاغذ دیواری می باشد که ، همواره محصولاتی درجه یک و بی نظیر ، وارد و در بازار عرضه می کند .

چند ایده دکور راهرو که دیوارهای خالی شما را پر از شخصیت می کند
چند ایده دکور راهرو که دیوارهای خالی شما را پر از شخصیت می کند

هنگام تزئین خانه، احتمالاً بیشتر وقت خود را در آشپزخانه، اتاق نشیمن، اتاق خواب و سایر قسمت های اصلی می گذرانید. اما جزئیات کوچک نیز نقش مهمی در ایجاد احساس کامل در خانه شما دارند، که به ویژه در مورد راهروهای شما صادق است - چه راهروهای ورودی و چه راهروهای راهرو. در حالی که راهروها اغلب در مورد دکوراسیون به کار می آیند، اما این فضاهای ورودی و میانی اتاق های شما و در نتیجه کل خانه شما را به هم گره می زند. چیزی به سادگی یک چاپ کوچک یا یک نیمکت ذخیره سازی می تواند به این منطقه نادیده گرفته شده شخصیت

آیا خوردن هویج یا نوشیدن آب هویج فواید بیشتری برای سلامتی دارد؟
آیا خوردن هویج یا نوشیدن آب هویج فواید بیشتری برای سلامتی دارد؟

هویج به طور طبیعی شیرین و سرشار از ویتامین ها و مواد معدنی است. بنابراین، دریافت دوز غلیظ هویج با آب‌گیری آنها فقط برای شما مفید است، درست است؟

چند صندلی راحت که برای فضاهای کوچک دوست داریم
چند صندلی راحت که برای فضاهای کوچک دوست داریم

وقتی صحبت از زندگی در فضای کوچک به میان می آید ، همه چیز به این است که از متراژ مربعی که در اختیار دارید حداکثر استفاده را ببرید. برای انجام صحیح این کار، مهم است که با قطعاتی که وارد فضای خود می کنید هوشمند باشید. احتمالاً ضروری ترین مبلمانی که به خانه خود می آورید، بزرگ یا کوچک، صندلی شما است. از مبل‌ ها گرفته تا صندلی‌ های غذاخوری ، نشیمنگاه مناسب مهم‌ تر از آن چیزی است که فکر می ‌کنید.

پنل های کامپوزیت MP شرکت دکووال
پنل های کامپوزیت MP شرکت دکووال

شرکت معتبر و موفق دکووال ، بزرگ ترین و اولین تولید کننده پنل های دیوارپوش کامپوزیت و همچنین پنل های سه بعدی تمام چرم ، در ایران می باشد .

 آلبوم کاغذ دیواری پر طرفدار SEE محصول شرکت مدا
آلبوم کاغذ دیواری پر طرفدار SEE محصول شرکت مدا

شرکت معتبر و قدیمی مدا ، یکی از برترین و موفق ترین شرکت های وارد کننده آلبوم های کاغذ دیواری می باشد ، که همواره محصولاتی بی نظیر و با کیفیت را وارد و در بازار عرضه می کند .