شرکت تراز دکور وارد کننده کاغذ دیواری مای استار ایکس

  • اشتراگ گذاری در شبکه های اجتماعی :

  • #
  • #
  • #
شرکت تراز دکور وارد کننده کاغذ دیواری مای استار کیدز
شرکت تراز دکور وارد کننده کاغذ دیواری مای استار کیدز
شرکت تراز دکور وارد کننده کاغذ دیواری مای استار کیدز
شرکت تراز دکور وارد کننده کاغذ دیواری مای استار ایکس
MYSTAR X




شرکت معتبر تراز دکور ، شرکت موفق و بسیار جوانی می باشد که با نیروی های خلاق و پر ایده در حال فعالیت حرفه ای است .  این شرکت معروف ، در ابتدا  آلبوم کاغذ دیواری مای استار ۱ را وارد کرد تجربه بالایی در انبارداری پخش جذب فروشگاهها و نحوه سفارش کالا از کشور چین و تسلط به کدهای پرفروش ان البوم و همچنین کنترل هزینه ها از جمله گمرک مالیات ارزش فزوده و بیمه و … بدست اورد و پس از مدتی ، آلبوم کاغذ دیواری مای استار ۲ را نیز وارد کرد و همه تجارب خود را در این البوم جدید مجددا تکرار نمود و مسلط شد
با طرح لوگو و پخش نام مای استار ها در بازار دکوراسیون داخلی ایران تولید برندی با نام خود نمود و با این نام  جذاب شروع به فعالیت حرفه ای نموده است.
 
 در این ۱۰ سال اخیر ،  که شرکت مای استار فعال شده ، آلبوم های کاغذ دیواری مای استار یک  ، مای استار ۲ ،  مای استار ۳ ، مای استار چهار  ،  مای استار پنج ،  مای استار ۶ ،  مای استار ۷ ،  مای استار ۸ ،  مای استار ۹ ،  مای  استار ۱۱ ،  مای استار کیدز ) کودک (  ، و به تازگی نیز مای استار ایکس را وارد نموده است ) تمامی کاغذ دیواری ها ،  رول های پنج متر مربعی می باشند ، عرض ۵۳ سانت و طول ۱۰ متر .  و تمامی این محصولات از چین وارد می شوند ( .

آلبوم های کاغذ دیواری مای استار یک و دو و سه و چهار ،  که در این دو سال اخیر عدم شدند و سپس حراج شدند و اینک به طور کامل دیگر موجودی ندارند و حذف شدند.

آلبوم های کاغذ دیواری مای استار ۶ و ۷  نیز در حال حراج شدن هستند و کم کم در مرحله حذف از بازار دکوراسیون ایران می باشند  .

در حال حاضر و نهایتا آلبوم های کاغذ دیواری مای استار ۵  و ۸  و ۹ و مای استار کیدز و مای استار ایکس این شرکت ،  فعال است . 

شرکت معتبر تراز دکور ،  بر روی جنس محصول و طرح حساسیت شدیدی دارد ،  و همواره تلاش می کند که جنسی بسیار با کیفیت با طرح هایی بی نظیر وارد ایران کند .  آلبوم کاغذ دیواری مای استار ایکس این شرکت  ، دارای جدیدترین طرح های جذاب و مدرن و  با کیفیت است شامل طرح هایی بروز ۲۰۲۲ 
 
لازم به ذکر است که :  شرکت تراز دکور دارای محصول دیگری به نام چسب کاغذ دیواری مای استار می باشد .

در واقع شرکت تراز دکور ،  جزء شرکت هایی می باشد که دارای چسب کاغذ دیواری نیز است و بسیار محدود می باشند شرکت هایی که دارای چسب کاغذ دیواری هستند  . به طور کل در ایران نهایتا 10 شرکت هستند که چسب کاغذ دیواری دارند )  یا تولید و یا وارد می کنند.
 
 دفتر و انبار شرکت معتبر تراز دکور واقع در تهران ، منطقه سه راه افسریه می باشد .

باید افزود که چون در ایران آلبوم های کاغذ دیواری ، کالای لوکس به حساب می آیند ، به همین خاطر به آنان ارز دولتی تعلق نمی گیرد و به قولی دولت  ، از شرکت های وارد کننده  ،حمایت نمی کند آن هم در بازاری که به شدت به دلار وابسته است  . و از طرف دیگر ، شرکت ها با تعرفه های بسیار زیاد گمرک مواجه هستند که تمامی این موارد کار را برای شرکت ها دشوار می کند . و در نهایت کار بسیاری از شرکتهای جوان را به حراج محصولاتشان و نهایتا تعطیلی می رساند . 

نکته مهم دیگر در صنف واردات کاغذدیواری این است که وقتی که آلبوم جدیدی وارد می شود ،  دیگر مردم به آلبوم های قدیمی شرکتها توجهی نمی کنند و به همین خاطر شرکت ها دیگر آلبوم قدیمی خود را شارژ نمی کنند و کد های موجود را حراج می کنند تا به طور کامل فروخته شود و از دور خارج گردد این درحالیست که هزینه های بالایی برای تولید و پخش سمپل یا البوم این کالا میکنند .
 
با وجود تمامی این مسائل و مشکلات ، شرکت های وارد کننده همواره باید در نظر داشته باشند که رمز موفقیت و بقا در این بازار ، این است که محصولات آن ها مملو از کد های عدم نشود . چرا که وقتی کالایی مملو از کد های عدم می گردد ، دیگر فروشگاه ها آن  محصول را به مشتریان شان ارائه نمی دهند ، به این علت که ممکن است مشتری کدی را بپسندد و آن کد موجود نباشد که این امر از حوصله مشتری و فروشگاه ها خارج است . 

وبسایت مپ استار ،  به عنوان مرجع دکوراسیون داخلی ایران ضمن آرزوی موفقیت برای شرکت تراز دکور ، با آنالیز و همچنین رصد کامل بازار دکوراسیون داخلی  ، از فروشگاه ها ، شرکت های پخش  و شرکت های وارد کننده بصورت حرفه ای و تخصصی حمایت می کند . این وبسایت به هر فروشگاه صفحه ای اختصاصی ارائه می دهد تا محصولات خود را در آن ثبت نمایند ، و راحت تر با مشتریان خود ارتباط برقرار کنند . 
 

کدام فروشگاه ها در شهر شما ،  محصولات شرکت تراز دکور را ارائه می دهند ؟ کلیک کنید .
 
 
  • مرجع :
  • برچسب ها : شرکت تراز دکور

تعداد نظرات ثبت شده :0 نظر

فرم ارسال نظر
  • دیدگاه شما

آخرین اخبار (6 اردیبهشت 1403)
آلبوم کاغذ دیواری R2 شرکت وال دکو
آلبوم کاغذ دیواری R2 شرکت وال دکو

شرکت بسیار جوان و فعال وال دکو ( دفتر و انبار مرکزی : شرق تهران ، خیابان اتحاد ) ، فعالیت خود را از حدود پانزده سال اخیر ، آغاز کرده و طی این سال ها آلبوم هایی درجه یک و خاص وارد و در بازار پخش نموده است .

کافه رستوران پرطرفدار بین المللی والو لانژ
کافه رستوران پرطرفدار بین المللی والو لانژ

کافه رستوران محبوب و زیبای والو لانژ ( با کادری مجرب و مدیریتی حرفه ای و عالی ) واقع در : شهرک غرب ، بلوار دادمان ، بلوار درختی ، مجتمع مادر ، طبقه ۶ ، از جمله پر طرفدار ترین کافه رستوران های پایتخت می باشد که ، همه روزه از ساعت ۱۲:۰۰ ظهر تا ۲۴:۰۰ شب پذیرای عموم مشتریان می باشد .

آلبوم کربن ( جلد دوم ) شرکت اکستریم والز
آلبوم کربن ( جلد دوم ) شرکت اکستریم والز

شرکت معتبر و معروف اکستریم والز ، یکی از موفق ترین و بروز ترین شرکت های فعال تامین کننده محصولات دکوراسیون ، در ایران می باشد که همواره تمام فنون مدیریت و واردات را ، به طور تمام و کمال رعایت می کند .

آلبوم کاغذ دیواری پنتون شرکت بنتلی
آلبوم کاغذ دیواری پنتون شرکت بنتلی

شرکت موفق و معتبر بنتلی ، از جمله معروف ترین شرکت های وارد کننده آلبوم های کاغذ دیواری می باشد که ، همواره محصولاتی درجه یک و بی نظیر ، وارد و در بازار عرضه می کند .

چند ایده دکور راهرو که دیوارهای خالی شما را پر از شخصیت می کند
چند ایده دکور راهرو که دیوارهای خالی شما را پر از شخصیت می کند

هنگام تزئین خانه، احتمالاً بیشتر وقت خود را در آشپزخانه، اتاق نشیمن، اتاق خواب و سایر قسمت های اصلی می گذرانید. اما جزئیات کوچک نیز نقش مهمی در ایجاد احساس کامل در خانه شما دارند، که به ویژه در مورد راهروهای شما صادق است - چه راهروهای ورودی و چه راهروهای راهرو. در حالی که راهروها اغلب در مورد دکوراسیون به کار می آیند، اما این فضاهای ورودی و میانی اتاق های شما و در نتیجه کل خانه شما را به هم گره می زند. چیزی به سادگی یک چاپ کوچک یا یک نیمکت ذخیره سازی می تواند به این منطقه نادیده گرفته شده شخصیت

آیا خوردن هویج یا نوشیدن آب هویج فواید بیشتری برای سلامتی دارد؟
آیا خوردن هویج یا نوشیدن آب هویج فواید بیشتری برای سلامتی دارد؟

هویج به طور طبیعی شیرین و سرشار از ویتامین ها و مواد معدنی است. بنابراین، دریافت دوز غلیظ هویج با آب‌گیری آنها فقط برای شما مفید است، درست است؟

چند صندلی راحت که برای فضاهای کوچک دوست داریم
چند صندلی راحت که برای فضاهای کوچک دوست داریم

وقتی صحبت از زندگی در فضای کوچک به میان می آید ، همه چیز به این است که از متراژ مربعی که در اختیار دارید حداکثر استفاده را ببرید. برای انجام صحیح این کار، مهم است که با قطعاتی که وارد فضای خود می کنید هوشمند باشید. احتمالاً ضروری ترین مبلمانی که به خانه خود می آورید، بزرگ یا کوچک، صندلی شما است. از مبل‌ ها گرفته تا صندلی‌ های غذاخوری ، نشیمنگاه مناسب مهم‌ تر از آن چیزی است که فکر می ‌کنید.

پنل های کامپوزیت MP شرکت دکووال
پنل های کامپوزیت MP شرکت دکووال

شرکت معتبر و موفق دکووال ، بزرگ ترین و اولین تولید کننده پنل های دیوارپوش کامپوزیت و همچنین پنل های سه بعدی تمام چرم ، در ایران می باشد .

 آلبوم کاغذ دیواری پر طرفدار SEE محصول شرکت مدا
آلبوم کاغذ دیواری پر طرفدار SEE محصول شرکت مدا

شرکت معتبر و قدیمی مدا ، یکی از برترین و موفق ترین شرکت های وارد کننده آلبوم های کاغذ دیواری می باشد ، که همواره محصولاتی بی نظیر و با کیفیت را وارد و در بازار عرضه می کند .

پارکت لمینت باربادوس شرکت وپال
پارکت لمینت باربادوس شرکت وپال

شرکت معتبر وپال فلور ، شرکتی موفق و معروف است که چیزی حدود ده سال می باشد که در زمینه تولید پارکت لمینت ، فعالیت می کند ( دفتر و انبار مرکزی : تبریز . لازم‌ به ذکر است که شرکت وپال فلو ، در تهران نیز دارای دفتر فعالی می باشد ) .