بهترین تزئینات آشپزخانه با تعمیر و نگهداری کم

  • اشتراگ گذاری در شبکه های اجتماعی :

  • #
  • #
  • #
بهترین تزئینات آشپزخانه با تعمیر و نگهداری کم
بهترین تزئینات آشپزخانه با تعمیر و نگهداری کم
بهترین تزئینات آشپزخانه با تعمیر و نگهداری کم
بهترین تزئینات آشپزخانه با تعمیر و نگهداری کم

  (ترجمه شده از سایت معتبر خارجی)

با انتخاب این روکش ها برای کفپوش ، کابینت، کانتر و موارد دیگر، زمان تمیز کردن و هزینه های تعمیر را کاهش دهید.
 
کفپوش

1. کاشی و سرامیک و چینی : آشپزخانه ها هم مناطق مرطوب و هم مناطق پر رفت و آمد هستند، بنابراین مواد کفپوش مناسب کلیدی است . کاشی و سرامیک و پرسلن دارای مقاومت رطوبتی بالاتری نسبت به سنگ یا چوب طبیعی هستند (مخصوصاً چینی که در صورت خیس شدن کمتر از 0.5 درصد رطوبت را جذب می کند). همچنین در برابر خراشیدگی و لک شدن بسیار مقاوم هستند. بر خلاف سنگ طبیعی، شما مجبور نیستید کاشی های سرامیکی و چینی را آب بندی کنید. آنها همچنین به پاک کننده های خاصی نیاز ندارند و می توانند تقریباً هر نوع ماده ضدعفونی کننده را کنترل کنند.
 
2. وینیل : چه تخته و چه ورق های سنتی، وینیل به خوبی مجهز است تا بدترین آشپزخانه شما را مدیریت کند. برخلاف لمینت و چوب سخت، وینیل می تواند رطوبت را با سهولت نسبی تحمل کند. روکش  PVC و پشتی آن از نشت و نشت محافظت می کند. خراشیدن و لکه زدن آن سخت است و مانند کاشی، تمیز کردن وینیل سریع و آسان است. آب و یک دستشویی اکثریت آشفتگی ها را برطرف می کند. بدون خطوط دوغاب نیز مزیت بزرگی است.
 
کابینت

1. درب های تخت. حتی اگر از طرفداران طراحی مدرن نیستید، اگر اولویت اصلی شما نگهداری آسان است، ارزش آن را دارد که درهای صفحه تخت را در نظر بگیرید. هرچه جزئیات درب کمتر باشد، گرد و غبار و کثیفی کمتر است. درهای صفحه تخت نیز راحت تر پاک می شوند زیرا سطح آنها دارای فرورفتگی یا شیارهای برجسته نیست.
 
لکه های متوسط  

​​رنگ ها و لکه های تیره ذرات گرد و غبار و اثر انگشت را نشان می دهند. کابینت های سفید اینطور نیستند، اما تقریباً همه چیز را نشان می دهند. در حالی که لکه های با رنگ متوسط ​​در برابر سایش و پارگی مصون نیستند، به طور قابل توجهی آشفتگی کمتری نشان می دهند. همچنین لمس کردن آنها راحت تر از رنگ ها است. گونه ای از چوب را انتخاب کنید که دارای دانه ها و شیار های باشد تا لکه ها و خراش ها را پنهان کند. بلوط، بلوط ربع اره، هیکو و راش گزینه های هوشمندی هستند.
 
کانتر های کوارتز

این محصول مهندسی شده یک کوکی سخت است. این ضد خطا نیست، اما در برابر خراش و لکه به اندازه کانتر ها مقاوم است. برای تمیز کردن بعد از غذا فقط به یک پارچه نرم و آب گرم نیاز دارید. اگر لکه خشک شده دارید، کوارتز به خوبی با محصولات تمیز کننده رایج مانند Windex، Clorox و Lysol سازگار است. چیزهایی که باید اجتناب کرد؟ مواد شیمیایی خورنده و قرار دادن ماهیتابه های داغ به طور مستقیم روی سطح آن
 
لوازم استیل ضد زنگ

این ماده اصلی بدون ایراد نیست. به عنوان مثال، سینک های فولادی ضد زنگ می توانند به دلیل آب سخت، بقایای گچی در اطراف زهکشی ایجاد کنند. آنها همچنین می توانند خراش دهند. اما به طور کلی، آنها بسیار بادوام هستند و تمیز کردن آنها نسبتاً آسان است. لوازم خانگی سیاه و سفید می توانند با همان نگرانی های نگهداری مانند کابینت های روشن و تیره مواجه شوند.
 
رنگ ساتن برای دیوار و کابینت

بهترین نوع رنگ کم تعمیر و نگهداری دیوار و کابینت چیست؟ این یک سوال پیچیده است. در خلاء جواب رنگ های براق و نیمه براق است. اما وقتی صحبت از رنگ آمیزی دیوارها و کابینت ها می شود، رنگ های براق می توانند خیلی براق به نظر برسند و نور زیادی را منعکس کنند. بنابراین، رنگ های ساتن ممکن است بهترین گزینه برای نگهداری آسان و یکپارچگی طراحی باشد. آنها به اندازه رنگ های براق نیستند، متخلخل کمتری نسبت به رنگ های مسطح دارند و همچنان در طول زمان بسیار بادوام هستند. فقط مطمئن شوید که یک نقاش با استعداد استخدام کنید - رنگ های ساتن می توانند علائم قلم مو و غلتکی را راحت تر از سایر انواع رنگ نشان دهند.
 
رنگ نیمه براق برای تزئینات و پایه ها

رنگ نیمه براق به خوبی رطوبت، لکه ها ، برآمدگی ها و کبودی ها را کنترل می کند ، بنابراین یک انتخاب واضح برای آشپزخانه است. تزئینات دیوار و قرنیز ها از کاربردهای رایج برای رنگ های نیمه براق هستند. 
 
 
  • مرجع :https://www.houzz.com
  • برچسب ها : تزئینات آشپزخانه

تعداد نظرات ثبت شده :0 نظر

فرم ارسال نظر
  • دیدگاه شما

آخرین اخبار (31 فروردین 1403)
پارکت لمینت باربادوس شرکت وپال
پارکت لمینت باربادوس شرکت وپال

شرکت معتبر وپال فلور ، شرکتی موفق و معروف است که چیزی حدود ده سال می باشد که در زمینه تولید پارکت لمینت ، فعالیت می کند ( دفتر و انبار مرکزی : تبریز . لازم‌ به ذکر است که شرکت وپال فلو ، در تهران نیز دارای دفتر فعالی می باشد ) .

معرفی شرکت راد پویش کار ، تولید کننده انواع پرده
معرفی شرکت راد پویش کار ، تولید کننده انواع پرده

شرکت معتبر راد پویش کار ( طراحی ، چاپ صنعتی ، و تولید انواع و اقسام پرده مدرن ) از معروف ترین تولید کننده های انواع پرده می باشد که در این زمینه ، بسیار موفق بوده و همواره جنسی عالی و درجه یک تولید و در بازار عرضه نموده است .

با شرکت پدیده تولید کننده انواع پرده  آشنا شویم
با شرکت پدیده تولید کننده انواع پرده آشنا شویم

شرکت معتبر پدیده ، از تولید کننده های برتر و موفق انواع و اقسام پرده ها ، همچون : پرده زبرا ، پرده دومکانیزم ، پرده کرکره ، پرده دی کی ، پرده شید ساده ، اسکرین و بلک اوت ، می باشد .

طراحان می ‌گویند این 7 مدل تخته ‌دار می ‌توانند اتاق خواب شما را گران ‌قیمت جلوه دهند و همچنین برای فضای کوچک نیز مناسب هستند
طراحان می ‌گویند این 7 مدل تخته ‌دار می ‌توانند اتاق خواب شما را گران ‌قیمت جلوه دهند و همچنین برای فضای کوچک نیز مناسب هستند

من عاشق یک تخته سر بزرگ و روکش شده هستم! گرمای زیادی به اتاق می دهد و راه دیگری برای ترکیب الگو و بافت در فضا است. می توان آن را تافت کرد یا نه، و سر ناخن نیز کار می کند. هر دو روی تخت مناسب بسیار زیبا هستند.» طراح لیندسی آتاپاتو از LEB Interiors

چند روش برای ایجاد جداسازی در پلان طبقه باز
چند روش برای ایجاد جداسازی در پلان طبقه باز

وقتی صحبت از تعیین مناطق برای فضای داخلی شما به میان می آید، قطعاً اینجا مکانی برای شروع است و احتمالاً هزینه ای برای شما نخواهد داشت. چرخاندن پشتی صندلی ‌ها و مبل ‌ها به بقیه فضا راهی فوری برای علامت دادن به یک منطقه جداگانه است. چیدمان مجدد مبلمان برای ایجاد دقیق بخش های محصور شده ممکن است قوی ترین نکته برای تعریف مجدد یک چیدمان باز باشد.

کاغذ دیواری اصلان کالای پرطرفدار شرکت بهپاد
کاغذ دیواری اصلان کالای پرطرفدار شرکت بهپاد

شرکت معروف بهپاد ( دفتر و انبار مرکزی در جنوب تهران ) ، شرکتی پر تلاش و موفق می باشد که حدود سیزده سال است که ، در زمینه واردات انواع آلبوم های کاغذ دیواری فعالیت می کند . شرکت معتبر بهپاد ، همواره آلبوم هایی درجه یک و خاص را وارد می کند ، و خیلی سریع نیز آلبوم های خود را حراج و از رده خارج می نماید .

کاغذ دیواری لایف کالای زیبای شرکت آنا دکور
کاغذ دیواری لایف کالای زیبای شرکت آنا دکور

شرکت موفق آنا دکور ، شرکتی جوان ، پر انرژی ، سخت کوش و با روحیه بسیار بالا می باشد ، که در چند سال اخیر تاسیس شده است و بی شک ، آینده ای درخشان و موفق خواهد داشت .

پارکت لمینت گرندیور  GRANDEUR ، شرکت بازرگانی لایف دکور
پارکت لمینت گرندیور GRANDEUR ، شرکت بازرگانی لایف دکور

شرکت بازرگانی لایف دکور ، یکی از موفق ترین شرکت های تولید کننده پارکت لمینت می باشد . این شرکت معتبر ، در زمینه واردات آلبوم های کاغذ دیواری نیز ، فعالیت می کند و همواره محصولاتی با کیفیت و درجه یک وارد ، و در بازار عرضه می کند ‌.

عمارت معروف آفرید
عمارت معروف آفرید

عمارت آفرید ( با کادری مجرب و مدیریتی حرفه ای و عالی ) واقع در : خیابان سمیه ، نرسیده به ایرانشهر ، خیابان موسوی ، پلاک ۴۱ که همه روزه از ساعت ۷:۳۰ صبح تا ۲۳:۰۰ شب و روز های تعطیل از ۸:۳۰ صبح پذیرای مشتریان عزیز می باشد.

آلبوم کاغذ دیواری شرکت رویال آرت لوکس
آلبوم کاغذ دیواری شرکت رویال آرت لوکس

شرکت معتبر آرت ( شرکت رویال آرت لوکس چنل پاراتی ) ، از جمله شرکت های موفق وارد کننده آلبوم های کاغذ دیواری می باشد ، که همواره آلبوم هایی درجه یک ، با کیفیت و زیبا وارد و عرضه می کند .