تحولی نوین در دنیای بی نظیر لوستر ها ، با لوستر های چوبی

  • اشتراگ گذاری در شبکه های اجتماعی :

  • #
  • #
  • #
تحولی نوین در دنیای بی نظیر لوستر ها ، با لوستر های چوبی
تحولی نوین در دنیای بی نظیر لوستر ها ، با لوستر های چوبی
تحولی نوین در دنیای بی نظیر لوستر ها ، با لوستر های چوبی

نمایش برترین فروشگاههای دکوراسیون داخلی در شهر شما...کلیک کنید

تحولی نوین در دنیای بی نظیر لوستر ها ، با لوستر های چوبی

امروزه بر خلاق گذشته ، در تمامی مکان ها شما می توانید از انواع و اقسام لوستر ها استفاده کنید ، حال بر حسب سبک دکوراسیون آن مکان ، و ذوق و سلیقه شما ، می توانید هر نوع لوستری‌ را که مورد پسندتان هست تهیه و نصب کنید .  حال عده ای ممکن است از طرفداران لوستر های ریسه ای ، برنز ، سلطنتی و .. باشند و عده ای دیگر طرفدار پر و پا قرص انواع بی شمار لوستر های چوبی.
همانطور که خود نیز می دانید ، هر وسیله ای که به گونه ای از مواد موجود در طبیعت ساخته شده باشد ، زیبایی به خصوصی به منزل یا حتی محیط کار شما می دهد ، برای مثال یک لوستر چوبی با یک لوستر ریسه ای را اگر مقایسه کنید ، به طبع لوستر چوبی به علت اینکه از چوب ساخته شده طرفداران بیشتری دارد و مهم تر اینکه فضای محیط زندگی یا کار شما را صمیمانه تر و آرامش بخش تر می کند .
قطعا برای شما جالب است اگر بدانید که لوستر های چوبی پیشینه ای به قدمت هشت قرن دارند و به تازگی متولد نشدند ، قطعا مشاهده کردید که اکثر وسایل و .. که در زمان قدیم استفاده می شد پس از گذشت مدت نسبتا زیادی ، دوباره طرفداران خود را پیدا کرده ، لوستر های چوبی نیز از این قضیه مستثنی نیستند ، با بررسی های بسیار ، محققان متوجه شدند که در گذشته خیلی دور ، اولین لوستر ها با استفاده از چوب تولید می شد و برای روشنایی محیط بر روی آنان شمع قرار می دادند ، و با گذشت سال ها کم کم بشر به پیشرفت هایی دست یافت و کم کم شمع ها جایی خود را به گاز و در نهایت لامپ ها دادند . در گذشته استفاده از لوستر به این صورت نبود که هر مکانی دارای لوستر باشد یا بهتر است بگوییم هر خانواده ای بتوانند لوستر تهیه کنند ، تنها مکان های خاصی بودند که از لوستر های چوبی استفاده میکردند ، و شاید علت آن این امر بود که اندازه لوستر های اولیه خیلی بزرگ تر از مدل های امروزی بود ، رفته رفته  صنعت لوستر سازی توانست لوستر های کوچکی را نیز تولید کند تا تعداد نفرات بیشتری بتوانند لوستر را تهیه کنند و در نتیجه لوستر های امروزی به وجود آمدند و اینک هر شخص می تواند برای منزل یا محیط کارش هر مدلی از لوستر های چوبی را که میپسندد تهیه کند . 

یک مزیت به خصوصی که طرفداران  لوستر های چوبی از آن برخوردار هستند ، قطعا این امر هست که می توانند مدل لوستر خود را  بر طبق ذوق و سلیقه خود سفارش دهند ، از جمله مدل هایی که طرفداران بسیاری دارد ، می توان به لوستر های چوبی روستیک اشاره کرد چرا که در این مدل شما می توانید هر مدل لامپی را که مدنظر تان هست را استفاده کنید ، چون این لوستر ها شامل لامپ های روشنایی نیست.
لوستر های چوبی همانطور که در فوق نیز ذکر شد دارای مدل های متنوعی هستند و برای هر محیطی از منزل یا محیط کار می توانید آنان را تهیه کنید ، برای مثال می توانید برای اتاق خواب ، آشپزخانه ، راهرو  و یا حتی سالن پذیرایی و اتاق نشیمن و ...از این لوستر ها استفاده کنید . 
ذکر‌ این نکته نیز حائز اهمیت است ، که لوستر های چوبی برخلاف سایر لوستر های موجود در بازار در جنس های مختلف ، مقرون به صرفه تر و سبک تر هستند ، و می توانید با صرف هزینه کمی محیط زندگی و یا کار خود را زیباتر کنید .

  • مرجع :https://www.mapstar.net/
  • برچسب ها : تحولی نوین در دنیای بی نظیر لوستر ها ، با لوستر های چوبی

تعداد نظرات ثبت شده :0 نظر

فرم ارسال نظر
  • دیدگاه شما

آخرین اخبار (1 اردیبهشت 1403)
 آلبوم کاغذ دیواری پر طرفدار SEE محصول شرکت مدا
آلبوم کاغذ دیواری پر طرفدار SEE محصول شرکت مدا

شرکت معتبر و قدیمی مدا ، یکی از برترین و موفق ترین شرکت های وارد کننده آلبوم های کاغذ دیواری می باشد ، که همواره محصولاتی بی نظیر و با کیفیت را وارد و در بازار عرضه می کند .

پارکت لمینت باربادوس شرکت وپال
پارکت لمینت باربادوس شرکت وپال

شرکت معتبر وپال فلور ، شرکتی موفق و معروف است که چیزی حدود ده سال می باشد که در زمینه تولید پارکت لمینت ، فعالیت می کند ( دفتر و انبار مرکزی : تبریز . لازم‌ به ذکر است که شرکت وپال فلو ، در تهران نیز دارای دفتر فعالی می باشد ) .

معرفی شرکت راد پویش کار ، تولید کننده انواع پرده
معرفی شرکت راد پویش کار ، تولید کننده انواع پرده

شرکت معتبر راد پویش کار ( طراحی ، چاپ صنعتی ، و تولید انواع و اقسام پرده مدرن ) از معروف ترین تولید کننده های انواع پرده می باشد که در این زمینه ، بسیار موفق بوده و همواره جنسی عالی و درجه یک تولید و در بازار عرضه نموده است .

با شرکت پدیده تولید کننده انواع پرده  آشنا شویم
با شرکت پدیده تولید کننده انواع پرده آشنا شویم

شرکت معتبر پدیده ، از تولید کننده های برتر و موفق انواع و اقسام پرده ها ، همچون : پرده زبرا ، پرده دومکانیزم ، پرده کرکره ، پرده دی کی ، پرده شید ساده ، اسکرین و بلک اوت ، می باشد .

طراحان می ‌گویند این 7 مدل تخته ‌دار می ‌توانند اتاق خواب شما را گران ‌قیمت جلوه دهند و همچنین برای فضای کوچک نیز مناسب هستند
طراحان می ‌گویند این 7 مدل تخته ‌دار می ‌توانند اتاق خواب شما را گران ‌قیمت جلوه دهند و همچنین برای فضای کوچک نیز مناسب هستند

من عاشق یک تخته سر بزرگ و روکش شده هستم! گرمای زیادی به اتاق می دهد و راه دیگری برای ترکیب الگو و بافت در فضا است. می توان آن را تافت کرد یا نه، و سر ناخن نیز کار می کند. هر دو روی تخت مناسب بسیار زیبا هستند.» طراح لیندسی آتاپاتو از LEB Interiors

چند روش برای ایجاد جداسازی در پلان طبقه باز
چند روش برای ایجاد جداسازی در پلان طبقه باز

وقتی صحبت از تعیین مناطق برای فضای داخلی شما به میان می آید، قطعاً اینجا مکانی برای شروع است و احتمالاً هزینه ای برای شما نخواهد داشت. چرخاندن پشتی صندلی ‌ها و مبل ‌ها به بقیه فضا راهی فوری برای علامت دادن به یک منطقه جداگانه است. چیدمان مجدد مبلمان برای ایجاد دقیق بخش های محصور شده ممکن است قوی ترین نکته برای تعریف مجدد یک چیدمان باز باشد.

کاغذ دیواری اصلان کالای پرطرفدار شرکت بهپاد
کاغذ دیواری اصلان کالای پرطرفدار شرکت بهپاد

شرکت معروف بهپاد ( دفتر و انبار مرکزی در جنوب تهران ) ، شرکتی پر تلاش و موفق می باشد که حدود سیزده سال است که ، در زمینه واردات انواع آلبوم های کاغذ دیواری فعالیت می کند . شرکت معتبر بهپاد ، همواره آلبوم هایی درجه یک و خاص را وارد می کند ، و خیلی سریع نیز آلبوم های خود را حراج و از رده خارج می نماید .

کاغذ دیواری لایف کالای زیبای شرکت آنا دکور
کاغذ دیواری لایف کالای زیبای شرکت آنا دکور

شرکت موفق آنا دکور ، شرکتی جوان ، پر انرژی ، سخت کوش و با روحیه بسیار بالا می باشد ، که در چند سال اخیر تاسیس شده است و بی شک ، آینده ای درخشان و موفق خواهد داشت .

پارکت لمینت گرندیور  GRANDEUR ، شرکت بازرگانی لایف دکور
پارکت لمینت گرندیور GRANDEUR ، شرکت بازرگانی لایف دکور

شرکت بازرگانی لایف دکور ، یکی از موفق ترین شرکت های تولید کننده پارکت لمینت می باشد . این شرکت معتبر ، در زمینه واردات آلبوم های کاغذ دیواری نیز ، فعالیت می کند و همواره محصولاتی با کیفیت و درجه یک وارد ، و در بازار عرضه می کند ‌.

عمارت معروف آفرید
عمارت معروف آفرید

عمارت آفرید ( با کادری مجرب و مدیریتی حرفه ای و عالی ) واقع در : خیابان سمیه ، نرسیده به ایرانشهر ، خیابان موسوی ، پلاک ۴۱ که همه روزه از ساعت ۷:۳۰ صبح تا ۲۳:۰۰ شب و روز های تعطیل از ۸:۳۰ صبح پذیرای مشتریان عزیز می باشد.