این روندهای رنگ در بهار امسال همه جا هستند

  • اشتراگ گذاری در شبکه های اجتماعی :

  • #
  • #
  • #
این روندهای رنگ در بهار امسال همه جا هستند
این روندهای رنگ در بهار امسال همه جا هستند
این روندهای رنگ در بهار امسال همه جا هستند
این روندهای رنگ در بهار امسال همه جا هستند
 

 
( مقاله ترجمه شده از سایت معتبر خارجی )
 
 
همانطور که ما با بلوز زمستانی خداحافظی می کنیم، صاحبان خانه و دکوراتور ها مشتاقانه منتظر ظاهر جدیدی هستند که بهار به ارمغان خواهد آورد. برای برخی، پذیرش تغییر فصلی می تواند به آسانی جمع آوری یک دسته گل یا افزودن برخی لوازم جدید به ترکیب باشد. اما برای کسانی که واقعاً به دنبال تغییر هستند، یک لایه رنگ تازه، رنگی معادل تمیز کردن بهاره است . 
 
اغلب، رنگ ‌های بهاری و پاستلی مانند پرایمر و قلم مو با هم ترکیب می‌شوند – اما در این فصل چیزی بیشتر از رژگونه و آبی آسمانی وجود دارد. جما ریبرتی، رئیس بخش داخلی WGSN توضیح می‌ دهد: «مصرف‌ کنندگان پس از گذراندن زمان زیادی در خانه در قرنطینه، به ذائقه خود اطمینان بیشتری پیدا کرده‌اند . "رنگ به بهترین راه برای به روز رسانی یک فضا بدون سرمایه گذاری یا بازسازی عمده تبدیل می شود."
 
با رواج کامل رنسانس رنگین کمان، رنگ‌ های خنثی همه ‌کاره و رنگ‌ های جسورانه و غیرقابل چشم پوشی، بازی منصفانه‌ ای در این فصل هستند. ریبرتی می ‌گوید نکته مهم این است که بسیاری از مردم پالت مورد علاقه خود را یک چرخش تونال می ‌دهند. او می افزاید: "این در مورد لایه بندی یک رنگ در دو شدت یا اشباع متفاوت است."
 
گزینه های زیاد، فضای کم - پس از کجا شروع کنیم؟ به هر حال، انتخاب یک رنگ از همه نمونه ها به هیچ وجه آسان نیست. اگرچه زیبایی در چشم بیننده نهفته است، ریبرتی رنگ های برتر را به اشتراک می گذارد تا مراقب آن باشد. از نور گرفته تا روشنایی، مطمئناً سایه ‌ای وجود خواهد داشت که دوستش خواهید داشت - این بهار و بعد از آن.
 
 
وقتی صحبت از پیشنهادات چرخ رنگ در فضای باز شد، قرمز های خاموشی که به طور طبیعی در طبیعت وجود دارند را نباید نادیده گرفت. ریبرتی توضیح می ‌دهد: «رنگ ‌های قرمز، زنگ، سفال، کهربا، سینا سوخته و مواردی از این دست مهم هستند. آنها کیفیتی دست ساز و پخته در آفتاب دارند که فضای داخلی را در تمام طول سال گرم می کند و در مواد سخت و نرم کار می کند.
 
اگرچه قرمز های ملایم تر شبیه اسب تیره به نظر می رسند، اما مدت زیادی است که در رادار صنعت بوده اند. در واقع، بنجامین مور و شروین ویلیامز به ترتیب رژگونه رزبری و رند پوینت را به عنوان رنگ سال 2023 خود انتخاب کردند.
 
 
بخش ‌های مساوی آرام ‌بخش و خنک، آبی یک عامل قدرت ثابت در چرخه رنگ بوده است. اما با فرا رسیدن بهار، انتظار مشاهده موجی از آسمان، پودر و آبی های ملایم را داشته باشید.
اگرچه نیروی دریایی عمیق و بدنام از نظر تاریخی یک انتخاب آشکار بوده است، ریبرتی استدلال می ‌کند که «آرامش بلوز نیز برای گفتگو بسیار مهم است ». او توضیح می ‌دهد: «ما این کیفیت رنگ آبی را در طیف گسترده ‌ای از کاربرد ها، از نمایشگر ها و دیوارها و کف ‌های زیبا گرفته تا وسایل تزئینی و مبلمان، مشاهده می‌ کنیم.»
Chairish پیش ‌بینی کرد که در سال 2023 رنگ گل ذرتی به نام فرانسوی آبی ترند خواهد شد. همانطور که این برند می ‌گوید، "این یک روش پیچیده اما اغلب ظریف برای بیان یک رنگ بدون فریاد است ."
 
با توانایی فراتر از زمان و روند، آبی های روشن تر را می توان به عنوان رنگ های خنثی در نظر گرفت. ریبرتی می ‌گوید در حالی که پاشیدن در سایه‌ های مختلف لاجورد و کبالت می ‌تواند جلو و وسط آبی را ایجاد کند، این رنگ مد روز به‌ ویژه با چوب‌ های گرم، صورتی، و رنگ‌ های شرابی زیبا به نظر می‌ رسد.
 
 
بهار ممکن است همیشه مترادف با پاستیل های سبک و مطبوع باشد، اما ریبرتی می گوید که این پالت آزمایش شده و واقعی امسال متفاوت به نظر می رسد. او توضیح می ‌دهد: «به طور کلی، پاستل‌ ها از رنگ ‌های شیرین دور می‌شوند و جهت ظریف‌ تری  به خود می ‌گیرند. 
 
 
 اگرچه ممکن است رنگ ‌های بهاری و عمیق ‌تر در تضاد با یکدیگر به نظر برسند، اما این فصل آونگ را به سمت تاریکی حرکت می‌ دهد. در حالی که رنگ ‌های قرمز تیره و بادمجانی مد روز هستند، ریبرتی می ‌گوید رنگ مشکی «به ‌طور گسترده وجود دارد». اما از آنجایی که مشکی یک سایه شدید است، مهم است که به طور استراتژیک در مورد اینکه چگونه در خانه شما قرار می گیرد فکر کنید.
او می افزاید: «به عنوان یک اثر کاملاً دراماتیک است، بنابراین باید با ملاحظه از آن استفاده کرد. با این حال، مواد تیره و بافتی یک جهت مهم در نمایش های اخیر، به ویژه در چوب هستند.
به جای اینکه کف یا دیوارهای خود را با رنگ مشکی جوهری بپوشانید، یک لمس نوآر در روکش یا تزئینات پنجره کمی تازه‌ تر احساس می ‌شود.
 
 
فراخوانی همه ماکسیمالیست ها: بهار شما را تشویق می کند که به طور کامل از خط جسورانه خود استقبال کنید. ریبرتی با اشاره به سبز لیمویی، فوشیا و نارنجی آتشین به عنوان رنگ‌ هایی که باید تماشا کرد، می ‌گوید: «مطمئناً تقاضا برای رنگ‌ های پر رنگ ‌تر، حتی در رنگ‌ ها، بسیار بیشتر است.
اگرچه همیشه فضایی برای افراد خنثی وجود خواهد داشت، اما نورهای درخشان چیز متفاوتی را ارائه می دهند: لحظه ای برای جشن. ریبرتی می ‌افزاید: «این نیاز به شادی و شور و نشاط غیرقابل معذرت ‌خواهی وجود دارد که باعث افزایش نورهای پرانرژی می ‌شود. "اعتماد فزاینده در بیان خود از طریق رنگ به ترکیب و تطبیق ظاهراً التقاطی و در عین حال قابل توجه سطوح مختلف در بازی ‌های تازه در اوج و پایین ترجمه می‌ شود."
 
  • مرجع :https://www.elledecor.com/
  • برچسب ها : این روندهای رنگ در بهار امسال همه جا هستند

تعداد نظرات ثبت شده :0 نظر

فرم ارسال نظر
  • دیدگاه شما

آخرین اخبار (1 اردیبهشت 1403)
 آلبوم کاغذ دیواری پر طرفدار SEE محصول شرکت مدا
آلبوم کاغذ دیواری پر طرفدار SEE محصول شرکت مدا

شرکت معتبر و قدیمی مدا ، یکی از برترین و موفق ترین شرکت های وارد کننده آلبوم های کاغذ دیواری می باشد ، که همواره محصولاتی بی نظیر و با کیفیت را وارد و در بازار عرضه می کند .

پارکت لمینت باربادوس شرکت وپال
پارکت لمینت باربادوس شرکت وپال

شرکت معتبر وپال فلور ، شرکتی موفق و معروف است که چیزی حدود ده سال می باشد که در زمینه تولید پارکت لمینت ، فعالیت می کند ( دفتر و انبار مرکزی : تبریز . لازم‌ به ذکر است که شرکت وپال فلو ، در تهران نیز دارای دفتر فعالی می باشد ) .

معرفی شرکت راد پویش کار ، تولید کننده انواع پرده
معرفی شرکت راد پویش کار ، تولید کننده انواع پرده

شرکت معتبر راد پویش کار ( طراحی ، چاپ صنعتی ، و تولید انواع و اقسام پرده مدرن ) از معروف ترین تولید کننده های انواع پرده می باشد که در این زمینه ، بسیار موفق بوده و همواره جنسی عالی و درجه یک تولید و در بازار عرضه نموده است .

با شرکت پدیده تولید کننده انواع پرده  آشنا شویم
با شرکت پدیده تولید کننده انواع پرده آشنا شویم

شرکت معتبر پدیده ، از تولید کننده های برتر و موفق انواع و اقسام پرده ها ، همچون : پرده زبرا ، پرده دومکانیزم ، پرده کرکره ، پرده دی کی ، پرده شید ساده ، اسکرین و بلک اوت ، می باشد .

طراحان می ‌گویند این 7 مدل تخته ‌دار می ‌توانند اتاق خواب شما را گران ‌قیمت جلوه دهند و همچنین برای فضای کوچک نیز مناسب هستند
طراحان می ‌گویند این 7 مدل تخته ‌دار می ‌توانند اتاق خواب شما را گران ‌قیمت جلوه دهند و همچنین برای فضای کوچک نیز مناسب هستند

من عاشق یک تخته سر بزرگ و روکش شده هستم! گرمای زیادی به اتاق می دهد و راه دیگری برای ترکیب الگو و بافت در فضا است. می توان آن را تافت کرد یا نه، و سر ناخن نیز کار می کند. هر دو روی تخت مناسب بسیار زیبا هستند.» طراح لیندسی آتاپاتو از LEB Interiors

چند روش برای ایجاد جداسازی در پلان طبقه باز
چند روش برای ایجاد جداسازی در پلان طبقه باز

وقتی صحبت از تعیین مناطق برای فضای داخلی شما به میان می آید، قطعاً اینجا مکانی برای شروع است و احتمالاً هزینه ای برای شما نخواهد داشت. چرخاندن پشتی صندلی ‌ها و مبل ‌ها به بقیه فضا راهی فوری برای علامت دادن به یک منطقه جداگانه است. چیدمان مجدد مبلمان برای ایجاد دقیق بخش های محصور شده ممکن است قوی ترین نکته برای تعریف مجدد یک چیدمان باز باشد.

کاغذ دیواری اصلان کالای پرطرفدار شرکت بهپاد
کاغذ دیواری اصلان کالای پرطرفدار شرکت بهپاد

شرکت معروف بهپاد ( دفتر و انبار مرکزی در جنوب تهران ) ، شرکتی پر تلاش و موفق می باشد که حدود سیزده سال است که ، در زمینه واردات انواع آلبوم های کاغذ دیواری فعالیت می کند . شرکت معتبر بهپاد ، همواره آلبوم هایی درجه یک و خاص را وارد می کند ، و خیلی سریع نیز آلبوم های خود را حراج و از رده خارج می نماید .

کاغذ دیواری لایف کالای زیبای شرکت آنا دکور
کاغذ دیواری لایف کالای زیبای شرکت آنا دکور

شرکت موفق آنا دکور ، شرکتی جوان ، پر انرژی ، سخت کوش و با روحیه بسیار بالا می باشد ، که در چند سال اخیر تاسیس شده است و بی شک ، آینده ای درخشان و موفق خواهد داشت .

پارکت لمینت گرندیور  GRANDEUR ، شرکت بازرگانی لایف دکور
پارکت لمینت گرندیور GRANDEUR ، شرکت بازرگانی لایف دکور

شرکت بازرگانی لایف دکور ، یکی از موفق ترین شرکت های تولید کننده پارکت لمینت می باشد . این شرکت معتبر ، در زمینه واردات آلبوم های کاغذ دیواری نیز ، فعالیت می کند و همواره محصولاتی با کیفیت و درجه یک وارد ، و در بازار عرضه می کند ‌.

عمارت معروف آفرید
عمارت معروف آفرید

عمارت آفرید ( با کادری مجرب و مدیریتی حرفه ای و عالی ) واقع در : خیابان سمیه ، نرسیده به ایرانشهر ، خیابان موسوی ، پلاک ۴۱ که همه روزه از ساعت ۷:۳۰ صبح تا ۲۳:۰۰ شب و روز های تعطیل از ۸:۳۰ صبح پذیرای مشتریان عزیز می باشد.