این 5 ترند رنگ در سال 2022 در همه جا وجود خواهند داشت

  • اشتراگ گذاری در شبکه های اجتماعی :

  • #
  • #
  • #
این 5 ترند رنگ در سال 2022 در همه جا وجود خواهند داشت
این 5 ترند رنگ در سال 2022 در همه جا وجود خواهند داشت
این 5 ترند رنگ در سال 2022 در همه جا وجود خواهند داشت
این 5 ترند رنگ در سال 2022 در همه جا وجود خواهند داشت

 
 
( مقاله ترجمه شده از سایت معتبر خارجی ) 
 
 
در سال 2022 ، در حالی که ما با دنیایی دست و پنجه نرم می کنیم که به طور غیرقابل برگشتی توسط همه گیری شکل گرفته است ، عادات جدید ، سبک زندگی و رفاه عمومی ذهنی ما همچنان بر نحوه رنگ آمیزی خانه هایمان تأثیر می گذارد . اما به گفته کارشناسان رنگ و پیش بینی کنندگان روند ، جایی که روند رنگ ها در چند سال گذشته تمایل به راحتی و ثبات داشت ، چند ماه آینده پالت پر رنگ تر و روشن تری را برای ما به ارمغان خواهد آورد . در یک کلام رنگ برگشته است .
 
رنگ سبز چند سالی است که مد شده است ، و در سال 2022 همچنان که ما به دنبال احساس نزدیکتر شدن به طبیعت هستیم ، رنگ همچنان حاکم خواهد بود . نیکول گیبونز ، بنیانگذار شرکت رنگ مستقیم به مصرف کننده کلر ، می گوید: « همیشه می توانید روی سایه غنی سبز حساب کنید تا روح آرامش بخش و محصورکننده فضای بیرون را برانگیزد . Gibbons از Clare's Clare's Clare's Creent Mood به عنوان رنگ مورد علاقه مشتری و Matcha Latte ، رنگ زمردی درخشان تر است که "برای انرژی بخشیدن به هر فضایی با انفجار رنگی که از فضای سبز طبیعی گرفته شده است ، ایده آل است ."
او می افزاید : " اگر به دنبال تعادل کامل جسارت و تطبیق پذیری هستید ، سبز قطعا برای شما مناسب است . "
 
گیبونز می گوید : «سایه های آبی برای کسانی که می خواهند از رنگ های خنثی در این اتاق دوری کنند ، بهترین گزینه برای اتاق های غذاخوری خواهد بود . سایه ای مانند Goodnight Moon ، رنگ آبی نیمه شب قوی ، تیره و جذاب است و رنگ اشباع کامل برای یک منطقه غذاخوری چشمگیر است .

ریبرتی ، از WGSN، همچنین می بیند که سال 2022 یک دوره کاملاً آبی را به ارمغان می آورد ، به ویژه ، «آبی میانه ای درخشان ، سرد و گرم در عین حال که روشنایی آسمان صاف را تداعی می کند » . " این به خوبی کار می کند تا طبیعی یا سایر تون های میانی را با سادگی اطمینان بخش و در عین حال مثبتی که به خوبی با مصرف کنندگان طنین انداز می شود، تکمیل کند ."
 
علی رغم محبوبیت رنگ های پررنگ ، برخی از افراد همچنان به دنبال این هستند که فضاهای خود را با آرامش و آرامش هر چه بیشتر آغشته کنند .
گیبونز می گوید : «رنگ های خنثی گرم نیز لحظاتی را سپری می کنند ، و فهمیدن دلیل آن کار سختی نیست . یک پالت رنگ خنثی ، همراه با آوردن گرما و تطبیق پذیری به فضا ، می تواند فورا احساس راحتی و آرامش را در اتاق ایجاد کند . او رنگ های خنثی را برای فضا هایی که بیشترین استفاده را دارید ، مانند راهروها و اتاق های نشیمن ، توصیه می کند ، حرکتی که « با انواع سبک های دکور کار می کند و در عین حال فضایی جذاب تر ایجاد می کند ». در میان خنثی های مورد علاقه گیبون می توان به Clare's On Point ، یک رنگ سفید مایل به قرمز که بسته به شرایط نوری شما می تواند گرم یا خنک بخواند ، و قلمرو خنثی خامه ای است ، اشاره کرد .
 
برای یک رنگ خنثی با گرمای اضافه ، ریبرتی افزایش رنگ های زمینی را پیش بینی می کند. رنگ های ارگانیک جدید به طور فزاینده‌ای در حال رشد هستند ، از رنگ های خاکی طبیعی مانند خاک رس و گچ گرفته تا رنگدانه های غنی تر که به لمس گرم تراکوتا می آیند .
  • مرجع :https://www.elledecor.com/
  • برچسب ها : این 5 ترند رنگ در سال 2022 در همه جا وجود خواهند داشت

تعداد نظرات ثبت شده :0 نظر

فرم ارسال نظر
  • دیدگاه شما

  •  

آخرین اخبار (9 فروردین 1403)
با شرکت پلاستر تولید کننده کاغذ دیواری آشنا شویم
با شرکت پلاستر تولید کننده کاغذ دیواری آشنا شویم

شرکت معتبر و معروف پلاستر ، اولین و قدیمی ترین شرکت در ایران می باشد که در زمینه تولید کاغذ دیواری ، فعالیت می کند . در ابتدا این شرکت معتبر ، به علت عدم وجود دستگاه ، کاغذ های بدون PVC تولید می کرد . اما اینک با ورود دستگاه های جدید و مدرن ، کاغذ دیواری های قابل شستشو نیز تولید می کند .

آلبوم کاغذ دیواری رزا ، آلبوم شرکت کرون
آلبوم کاغذ دیواری رزا ، آلبوم شرکت کرون

شرکت موفق کرون ، یکی از جوان ترین و معتبر ترین شرکت های واردکننده آلبوم های کاغذ دیواری می باشد که در ابتدا ، فعالیت خود را با آلبوم کاغذ دیواری پر طرفدار کرون آغاز کرد ، و سپس بعد از مدتی این آلبوم را در مراحل حذفی قرار داد .

لونا ، کاغذ دیواری شرکت دیباذر
لونا ، کاغذ دیواری شرکت دیباذر

شرکت معتبر دیباذر ، که اینک نام خود را به آرت دکو گروپ ، تغییر داده است ، یکی از موفق ترین و قدیمی ترین شرکت هایی می باشد که در ابتدا ، فعالیت خود را با واردات آلبوم های کاغذ دیواری و پارکت لمینت ، آغاز نمود .

چند رنگ راهرو که این فضا را زنده می کند
چند رنگ راهرو که این فضا را زنده می کند

رنگ سبز شاداب و مفرح مانند Yeabridge Green از Farrow & Ball - سایه ای نیرو بخش برای سرسرا ها و راهرو ها است. "هیچ چیز سخاوتمندانه تر از یک عروسک سبز سرسبز برای خوش آمد گویی به شما و مهمانان تان در سالن شما نیست، و Yeabridge Green این را با کلک ارائه می دهد! پاتریک اودانل، سفیر برند جهانی برای فارو و بال ، می گوید .این سبز شاد و خوش بینانه است که در کمال تعجب به عنوان یک فویل عالی برای عکس ها و مبلمان قهوه ای عمل می کند. برای کسانی که به دنبال رویکرد سنتی تر با کمی ذوق و شوق هستند، پس این رنگ شم

درخشان‌ ترین راه برای اینکه آشپزخانه‌ تان را بزرگ ‌تر و روشن‌ تر نشان دهید: یک آینه اضافه کنید
درخشان‌ ترین راه برای اینکه آشپزخانه‌ تان را بزرگ ‌تر و روشن‌ تر نشان دهید: یک آینه اضافه کنید

زندگی شلوغه بودجه ها تنگ است. ما همیشه به دنبال جزئیات کوچکی هستیم تا به خانه‌ ای اضافه کنیم که تأثیر نامتناسب زیادی داشته باشد - بنابراین می ‌توانید از خانه خود نهایت لذت را ببرید. یکی از راه‌ هایی که می ‌توانید امروز با یک افزودنی ساده و کمی غیر منتظره به سرعت ظاهر آشپزخانه را بهبود بخشید چیست؟ یک آینه اضافه کنید .

کاغذ دیواری های بوهمبرگ در بازار ایران
کاغذ دیواری های بوهمبرگ در بازار ایران

شرکت معتبر هاوین دکور نماینده برند بوهمبرگ در ایران می باشد که ، البوم های درجه یک و با کیفیت بوهمبرگ را در ایران پخش می‌ کند .

آلبوم کاغذدیواری تسلا شرکت وال استار
آلبوم کاغذدیواری تسلا شرکت وال استار

شرکت سالار دکور ( انبار و دفتر مرکزی : واقع در مشهد ) با برند وال استار فعالیت می کند و همواره آلبوم هایی با کیفیت و درجه یک وارد می نماید . این شرکت معتبر دارای نمایندگی در تمامی شهر ها می باشد .

شرکت پاناکو تولید کننده انواع تایل 60×60
شرکت پاناکو تولید کننده انواع تایل 60×60

شرکت پاناکو یکی از بزرگ ترین ، موفق ترین ، و فعال ترین شرکت هایی است که در زمینه تولید انواع پنل و تایل سقفی فعالیت می کند .

کافه رستوران پرطرفدار ویر
کافه رستوران پرطرفدار ویر

کافه رستوران معروف ویر ( با کادری مجرب و مدیریتی حرفه ای و عالی ) واقع در : هروی ، وفامنش ، پانیذ سنتر ، طبقه اول ، همه روزه از ساعت ۱۱:۰۰ ظهر تا ۲۴:۰۰ شب پذیرای مشتریان عزیز می باشد .

علت باد کردن پارکت لمینت
علت باد کردن پارکت لمینت

یکی از مهم ترین سوالاتی که ممکن است در خصوص پارکت لمینت ، مطرح شود و ذهن افراد کثیری را به خود مشغول کند ، این امر است که : چه علتی منجر به باد کردن پارکت لمینت می شوند ؟ و برای پیشگیری از این وضع ، چه اقداماتی لازم است انجام شود ؟