این ترند کاغذ دیواری جسورانه برای سال 2024 فضای کوچک شما را بزرگتر نشان می دهد‌.

  • اشتراگ گذاری در شبکه های اجتماعی :

  • #
  • #
  • #
این  ترند کاغذ دیواری جسورانه برای سال 2024 فضای کوچک شما را بزرگتر نشان می دهد‌.
این  ترند کاغذ دیواری جسورانه برای سال 2024 فضای کوچک شما را بزرگتر نشان می دهد‌.
این  ترند کاغذ دیواری جسورانه برای سال 2024 فضای کوچک شما را بزرگتر نشان می دهد‌.
این  ترند کاغذ دیواری جسورانه برای سال 2024 فضای کوچک شما را بزرگتر نشان می دهد‌.
 


( مقاله ترجمه شده از سایت معتبر خارجی )
 
در حال حاضر، به احتمال زیاد می‌ دانید که کاغذ دیواری سقف - که بسیاری از طراحان از آن به عنوان "دیوار پنجم" اتاق یاد می ‌کنند - عمدتاً در حال افزایش است. انتخاب کردن با کاغذ دیواری سقف آشپزخانه چیزی نیست که من اغلب دیده‌ ام، اما من قطعاً عاشق این جزئیات طراحی پرطرفدار برای ظاهری تازه در سال 2024 هستم - به ویژه برای آشپزخانه ‌های کوچک ، که می‌ توانند از مزایای آن بهره ببرند. جادوی کوچک احمق برای بزرگتر نشان دادن آنها.
چگونه بفهمم که این ایده مورد تایید طراح است؟ خوب، من متوجه شده ام که چندین طراح سقف را در آشپزخانه شخصی خود کاغذ دیواری می کنند، و این چه گواهی بزرگتر برای تأثیر بصری این حرکت طراحی است؟ من اغلب متوجه شده ام که بسیاری از طراحان خانه های خود را به عنوان آزمایشگاه آزمایشی برای ایده های نوظهور رفتار می کنند، و چیزهای زیادی برای یادگیری از نمونه های آنها وجود دارد.
در ابتدا سقف آشپزخانه در دفتر مرکزی طراح آندره آ شوماخر قرار دارد. در آنجا، بنیانگذار شرکت آندریا شوماخر اینترنترز مستقر در دنور، دیوارهای سبز و کابینت آبی را با چاپ امضای کلی ورستلر Graffito II تنظیم کرد . شوماخر می ‌گوید: «با استفاده از کاغذ دیواری روی سقف آشپزخانه، می ‌توانید نقطه کانونی قابل توجهی ایجاد کنید که چشم را به سمت بالا بکشد و به اتاق عمق دهد. اینجاست که می‌ توانید از آن جادوی احمقانه استفاده کنید، به خصوص با کاغذ سبک ‌تر همانطور که در بالا نشان داده شده است، که می ‌تواند اتاق شما را بلندتر نشان دهد. من معتقدم کاغذ دیواری وسیله ای عالی برای دستیابی به این اثر است، زیرا طیف گسترده ای از رنگ ها، الگو ها و بافت ها را متناسب با هر سبک طراحی ارائه می دهد.
طراح Isabel Ladd، بنیانگذار Isabel Ladd Interiors در لکسینگتون، کنتاکی، تصمیم گرفت تا سقف آشپزخانه در خانه خود را با یک طرح گرافیکی مشبک کاغذ دیواری کند و طرفدار کار با الگوهای چشمگیر در فضاهای آشپزی برای تعادلی است که می توانند ایجاد کنند. او می ‌گوید: «الگوی پررنگ اتاق را ثابت می ‌کند و وزن آن را در اتاقی نگه می ‌دارد که قبلاً دارای اجزای زیبایی شناختی سنگین است، مانند لوازم خانگی، دهانه‌ های بزرگ کابینت و میز، و اغلب توده ‌ای بزرگ از جزیره». لاد در واقع تصمیم گرفت که دیوارهای آشپزخانه خود را نیز با همان الگو کاغذی کند و به یک لحظه ماکسیمالیستی واقعی بیشتر و بیشتر است. با توجه به اینکه آشپزخانه اغلب یکی از شلوغ ترین اتاق های خانه است، کاغذ دیواری فقط سقف از منظر کاربردی ایده آل است. لاد می ‌گوید: «لازم نیست نگران اثر انگشت یا هر چیز کثیف روی سقف باشید، آن‌ طور که در فضایی دیگر از آن مطلع هستید.
 
This Bold Wallpaper Trend for 2024 Will Make Your Small Space Look Bigger
 
By now, you’re most likely aware that wallpapering the ceiling — which many designers refer to as a room’s “fifth wall” — is majorly on trend. Choosing to take the plunge by wallpapering a kitchen ceiling isn’t something I’ve seen quite as often, but I’m most definitely loving this trending design detail for a fresh look in 2024 — especially for small kitchens, which can benefit from a little fool-the-eye magic to make them look larger
How do I know this idea is designer-approved? Well, I’ve noticed several designers papering the ceiling in their personal kitchens, and what bigger testament to the visual impact of this design move is that? I’ve often found many designers treat their own homes as test labs for emerging ideas, and there’s plenty to learn from their examples.
Up first is the kitchen ceiling in designer Andrea Schumacher’s office headquarters. There, the founder of the eponymous Denver-based firm Andrea Schumacher Interiors, set off the green walls and blue cabinetry with Kelly Wearstler’s signature Graffito II print. “By incorporating wallpaper on the ceiling in your kitchen, you can create a striking focal point that draws the eye upward and adds depth to the room,” Schumacher says. This is where you can tap into some of that fool-the-eye magic, especially with a lighter paper as shown above, which can make your room appear loftier. “I believe wallpaper is the perfect medium to achieve this effect, as it offers an extensive range of colors, patterns, and textures to suit any design style.
Designer Isabel Ladd, the founder of Isabel Ladd Interiors in Lexington, Kentucky, opted to wallpa
per the kitchen ceiling in her own home with a graphic lattice motif and is a proponent of working with striking patterns in cook spaces for the balance they can create. “A bold pattern anchors the room and holds its weight in a room that already has aesthetically heavy components, like appliances, large spans of cabinetry and countertops, and oftentimes a large mass of island,” she says. Ladd actually chose to paper her kitchen’s walls with the same pattern, too, going for a true more-is-more maximalist moment. Given the kitchen is often one of the busiest rooms of the home, wallpapering just the ceiling is ideal from a functional perspective. “You don’t have to worry about fingerprints or anything messy on the ceiling the way you’d be cognizant of that in another space,” Ladd says.
  • مرجع :https://www.apartmenttherapy.com
  • برچسب ها : این ترند کاغذ دیواری جسورانه برای سال 2024 فضای کوچک شما را بزرگتر نشان می دهد‌.

تعداد نظرات ثبت شده :0 نظر

فرم ارسال نظر
  • دیدگاه شما

آخرین اخبار (9 اردیبهشت 1403)
چند بار خانه جدید شیک و سخت کوش
چند بار خانه جدید شیک و سخت کوش

درخواست صاحب خانه فلوریداسیرا تامپسون، طراح، می گوید: «مشتری ما یک راه پله باز می خواست، اما این باعث شد که او فضایی ناخوشایند در زیر داشته باشد. «از آنجایی که هر اینچ در بازسازی او در کنار ساحل اهمیت داشت، تصمیم گرفتیم از آن فضا با یک منطقه بار کاربردی استفاده کنیم. در نزدیکی اتاق غذاخوری او قرار داشت، بنابراین برای سرگرمی عالی بود.»

آلبوم کاغذ دیواری ال موندو شرکت آکام
آلبوم کاغذ دیواری ال موندو شرکت آکام

شرکت آکام ، در گذشته با شرکت دیاموند ، مدکس و تاپ دکور ، بصورت هلدینگ در یک مجموعه بزرگ فعالیت میکردند و در این چند سال همکاری مشترک ، فعالیت بسیار خوبی با هم داشتند و شروع بسیار خوب و موفقی داشتند به طوری که ورود کالاهای با کیفیت و پخش انواع آلبوم در سراسر کشور شوک بسیار شدیدی در بازار سنتی و قدیمی دکوراسیون داخلی ایران داشت . بازاری که سالهای سال هر شرکت در شهر و استان نماینده خود را حمایت می‌ کرد و این نماینده نیز فقط کالاهای ان شرکت را در سبد خود داشت اما وجود آلبوم های ارزان تاپ دکور و پخش

آلبوم کاغذ دیواری R2 شرکت وال دکو
آلبوم کاغذ دیواری R2 شرکت وال دکو

شرکت بسیار جوان و فعال وال دکو ( دفتر و انبار مرکزی : شرق تهران ، خیابان اتحاد ) ، فعالیت خود را از حدود پانزده سال اخیر ، آغاز کرده و طی این سال ها آلبوم هایی درجه یک و خاص وارد و در بازار پخش نموده است .

کافه رستوران پرطرفدار بین المللی والو لانژ
کافه رستوران پرطرفدار بین المللی والو لانژ

کافه رستوران محبوب و زیبای والو لانژ ( با کادری مجرب و مدیریتی حرفه ای و عالی ) واقع در : شهرک غرب ، بلوار دادمان ، بلوار درختی ، مجتمع مادر ، طبقه ۶ ، از جمله پر طرفدار ترین کافه رستوران های پایتخت می باشد که ، همه روزه از ساعت ۱۲:۰۰ ظهر تا ۲۴:۰۰ شب پذیرای عموم مشتریان می باشد .

آلبوم کربن ( جلد دوم ) شرکت اکستریم والز
آلبوم کربن ( جلد دوم ) شرکت اکستریم والز

شرکت معتبر و معروف اکستریم والز ، یکی از موفق ترین و بروز ترین شرکت های فعال تامین کننده محصولات دکوراسیون ، در ایران می باشد که همواره تمام فنون مدیریت و واردات را ، به طور تمام و کمال رعایت می کند .

آلبوم کاغذ دیواری پنتون شرکت بنتلی
آلبوم کاغذ دیواری پنتون شرکت بنتلی

شرکت موفق و معتبر بنتلی ، از جمله معروف ترین شرکت های وارد کننده آلبوم های کاغذ دیواری می باشد که ، همواره محصولاتی درجه یک و بی نظیر ، وارد و در بازار عرضه می کند .

چند ایده دکور راهرو که دیوارهای خالی شما را پر از شخصیت می کند
چند ایده دکور راهرو که دیوارهای خالی شما را پر از شخصیت می کند

هنگام تزئین خانه، احتمالاً بیشتر وقت خود را در آشپزخانه، اتاق نشیمن، اتاق خواب و سایر قسمت های اصلی می گذرانید. اما جزئیات کوچک نیز نقش مهمی در ایجاد احساس کامل در خانه شما دارند، که به ویژه در مورد راهروهای شما صادق است - چه راهروهای ورودی و چه راهروهای راهرو. در حالی که راهروها اغلب در مورد دکوراسیون به کار می آیند، اما این فضاهای ورودی و میانی اتاق های شما و در نتیجه کل خانه شما را به هم گره می زند. چیزی به سادگی یک چاپ کوچک یا یک نیمکت ذخیره سازی می تواند به این منطقه نادیده گرفته شده شخصیت

آیا خوردن هویج یا نوشیدن آب هویج فواید بیشتری برای سلامتی دارد؟
آیا خوردن هویج یا نوشیدن آب هویج فواید بیشتری برای سلامتی دارد؟

هویج به طور طبیعی شیرین و سرشار از ویتامین ها و مواد معدنی است. بنابراین، دریافت دوز غلیظ هویج با آب‌گیری آنها فقط برای شما مفید است، درست است؟

چند صندلی راحت که برای فضاهای کوچک دوست داریم
چند صندلی راحت که برای فضاهای کوچک دوست داریم

وقتی صحبت از زندگی در فضای کوچک به میان می آید ، همه چیز به این است که از متراژ مربعی که در اختیار دارید حداکثر استفاده را ببرید. برای انجام صحیح این کار، مهم است که با قطعاتی که وارد فضای خود می کنید هوشمند باشید. احتمالاً ضروری ترین مبلمانی که به خانه خود می آورید، بزرگ یا کوچک، صندلی شما است. از مبل‌ ها گرفته تا صندلی‌ های غذاخوری ، نشیمنگاه مناسب مهم‌ تر از آن چیزی است که فکر می ‌کنید.

پنل های کامپوزیت MP شرکت دکووال
پنل های کامپوزیت MP شرکت دکووال

شرکت معتبر و موفق دکووال ، بزرگ ترین و اولین تولید کننده پنل های دیوارپوش کامپوزیت و همچنین پنل های سه بعدی تمام چرم ، در ایران می باشد .