موضوع مهم انتخابات صنف تزئینات

  • اشتراگ گذاری در شبکه های اجتماعی :

  • #
  • #
  • #
انتخابات صنف تزئینات
انتخابات صنف تزئینات
انتخابات صنف تزئینات
انتخابات صنف تزئینات 
 
 

 
از آن جایی که مردم امروزه قدرت خرید بسیار کم تری نسبت به گذشته دارند ، به تبع کم تر فردی به فکر تغییر دکوراسیون منزل یا محیط خود می افتد و هزینه ای بابت این امر ، می پردازد . تا جایی که رئیس اتحادیه تزئینات داخلی ساختمان تهران نیز ، به این موضوع به طور مستقیم اشاره کرده است . آقای بهروز میلانی ( رئیس اتحادیه تزئینات داخلی ساختمان تهران ) با اشاره نمودن به رکود بسیار سنگین صنف متبوع ، اظهار نموده اند که : مردم جامعه ، اینک برای تزئینات داخلی ساختمان خود ، بیش تر به بخش هایی که اولویت بسیار بیش تری برای بازسازی دارند و به عبارتی ضروری هستند ، می‌ پردازند .
 
 
ایشان در مورد تاثیر افزایش نرخ مصالح ساختمانی بر روی هزینه های تزئینات داخلی ساختمان فرمودند که : وقتی که کالایی گران می شود ، به خصوص کالایی مانند کالای تزئینات ساختمان که در واقع جزء ردیف اول و یا حتی دوم خانوار است ، این موضوع تاثیر مستقیم می‌ گذارد و به تبع رکود را بسیار بیش تر می کند .
 
 
آقای میلانی در ادامه با اشاره نمودن به وضعیت بد اقتصادی مردم جامعه ، فرمودند که : به طور قطع تمام این گرانی ها باعث می شود که افراد ، اقداماتی را که ضروری هستند را در اولویت قرار بدهند و به این قبیل مسائل ، توجه به خصوصی نکنند . در واقع کار تزئینات ساختمان در ردیف چهار قرار دارد و افراد سعی می کنند به این کار یا نپردازند ، یا در صورتی که ضروری است ، کم ترین خرج را صرف این امور کنند .
 
آقای بهروز میلانی ، به این موضوع نیز اشاره کرده است که : با شیوع ویروس کرونا ، می توان گفت که میزان تقاضا پس از دوران کرونا ، یا به عبارت بهتر در یک سال گذشته ، باعث بیکاری حدود سی درصد از همکاران ما شده است . در واقع در دیگر اصناف ، پس از خرید محصول برای ارائه خدمات نیازی به کارشناس نیست ، در حالی که در این صنف به خصوص ، پس از خرید محصول حتما باید فردی برای نصب به دفاتر کار یا منازل مراجعه نماید ، و به علت آن که در این دوران افراد به علت ترس از این ویروس تمایل نداشتند افراد غریبه به منزل آن ها برود ، تمام این امور دست به دست هم دادند تا بسیاری از افراد در این دوران بیکار شوند . 
 
البته اینک با واکسیناسیون بیشتر افراد جامعه و همچنین با اجرای سیستم هوشمند مدیریت ، ما امیدوار بودیم که تک تک اعضای محترم این صنف دوباره با بازار بازگردند ولی بعد از گذشت مدتی ، اینک افزایش بی رویه نرخ کالا ها مردم جامعه را به قولی عاصی کرده است .
 
همچنین آقای میلانی با بیان نمودن این امر که مشکل اصلی و اساسی فعالان این صنف ، اینک تامین نمودن لمینت می باشد افزود : واردات لمینت با وجود تولید داخلی بیش از دو سال است که ممنوع شده و این در حالی می باشد که تولیدکنندگان داخلی لمینت ، بعضا کیفیت خوبی ندارند و حتی در مواردی برخی از محصولات خود را ، حتی از جنس وارداتی نیز گران تر و به نرخ بیش تری ، وارد بازار می کنند . در چنین صورتی دو راه پیش روی دولت قرار دارد ، یا اینکه از تولیدکننده داخلی حمایت نماید و بر کار او به طور کامل نظارت داشته باشد ، و یا واردات لمینت را آزاد کند که تولید کننده داخلی با کالای خارجی رقابت نماید .
 
بدینوسیله به اطلاع همکاران گرامی می رساند که انتخابات هیات مدیره و همچنین بازرس اتحادیه مذکور در روز دوشنبه ( ۳. / ه. / ۱۴۰۱ ) از ساعت ۹:۳۰ دقیقه الی ۱۴:۰۰ در محل اتحادیه برگزار می شود .
 
نکات مهمی که باید به آن توجه داشت این امر است که : 
۱ . تنها صاحب  پروانه کسب مجاز می‌ باشد که در انتخابات شرکت کند و در واقع دارندگان وکالت محضری و شرکاء ، اعضای خانواده و مباشر ، مجاز نیستند که در انتخابات شرکت کنند .
۲ .ارائه نمودن اصل کارت ملی ، و پروانه کسب و یا حتی تصویر آن به جهت شرکت نمودن در انتخابات ضروری می باشد .
۳ . انتخابات مذکور به شکل الکترونیکی انجام می شود .
  • مرجع :
  • برچسب ها : انتخابات صنف تزئینات

تعداد نظرات ثبت شده :0 نظر

فرم ارسال نظر
  • دیدگاه شما

  •  

آخرین اخبار (10 فروردین 1403)
با شرکت پلاستر تولید کننده کاغذ دیواری آشنا شویم
با شرکت پلاستر تولید کننده کاغذ دیواری آشنا شویم

شرکت معتبر و معروف پلاستر ، اولین و قدیمی ترین شرکت در ایران می باشد که در زمینه تولید کاغذ دیواری ، فعالیت می کند . در ابتدا این شرکت معتبر ، به علت عدم وجود دستگاه ، کاغذ های بدون PVC تولید می کرد . اما اینک با ورود دستگاه های جدید و مدرن ، کاغذ دیواری های قابل شستشو نیز تولید می کند .

آلبوم کاغذ دیواری رزا ، آلبوم شرکت کرون
آلبوم کاغذ دیواری رزا ، آلبوم شرکت کرون

شرکت موفق کرون ، یکی از جوان ترین و معتبر ترین شرکت های واردکننده آلبوم های کاغذ دیواری می باشد که در ابتدا ، فعالیت خود را با آلبوم کاغذ دیواری پر طرفدار کرون آغاز کرد ، و سپس بعد از مدتی این آلبوم را در مراحل حذفی قرار داد .

لونا ، کاغذ دیواری شرکت دیباذر
لونا ، کاغذ دیواری شرکت دیباذر

شرکت معتبر دیباذر ، که اینک نام خود را به آرت دکو گروپ ، تغییر داده است ، یکی از موفق ترین و قدیمی ترین شرکت هایی می باشد که در ابتدا ، فعالیت خود را با واردات آلبوم های کاغذ دیواری و پارکت لمینت ، آغاز نمود .

چند رنگ راهرو که این فضا را زنده می کند
چند رنگ راهرو که این فضا را زنده می کند

رنگ سبز شاداب و مفرح مانند Yeabridge Green از Farrow & Ball - سایه ای نیرو بخش برای سرسرا ها و راهرو ها است. "هیچ چیز سخاوتمندانه تر از یک عروسک سبز سرسبز برای خوش آمد گویی به شما و مهمانان تان در سالن شما نیست، و Yeabridge Green این را با کلک ارائه می دهد! پاتریک اودانل، سفیر برند جهانی برای فارو و بال ، می گوید .این سبز شاد و خوش بینانه است که در کمال تعجب به عنوان یک فویل عالی برای عکس ها و مبلمان قهوه ای عمل می کند. برای کسانی که به دنبال رویکرد سنتی تر با کمی ذوق و شوق هستند، پس این رنگ شم

درخشان‌ ترین راه برای اینکه آشپزخانه‌ تان را بزرگ ‌تر و روشن‌ تر نشان دهید: یک آینه اضافه کنید
درخشان‌ ترین راه برای اینکه آشپزخانه‌ تان را بزرگ ‌تر و روشن‌ تر نشان دهید: یک آینه اضافه کنید

زندگی شلوغه بودجه ها تنگ است. ما همیشه به دنبال جزئیات کوچکی هستیم تا به خانه‌ ای اضافه کنیم که تأثیر نامتناسب زیادی داشته باشد - بنابراین می ‌توانید از خانه خود نهایت لذت را ببرید. یکی از راه‌ هایی که می ‌توانید امروز با یک افزودنی ساده و کمی غیر منتظره به سرعت ظاهر آشپزخانه را بهبود بخشید چیست؟ یک آینه اضافه کنید .

کاغذ دیواری های بوهمبرگ در بازار ایران
کاغذ دیواری های بوهمبرگ در بازار ایران

شرکت معتبر هاوین دکور نماینده برند بوهمبرگ در ایران می باشد که ، البوم های درجه یک و با کیفیت بوهمبرگ را در ایران پخش می‌ کند .

آلبوم کاغذدیواری تسلا شرکت وال استار
آلبوم کاغذدیواری تسلا شرکت وال استار

شرکت سالار دکور ( انبار و دفتر مرکزی : واقع در مشهد ) با برند وال استار فعالیت می کند و همواره آلبوم هایی با کیفیت و درجه یک وارد می نماید . این شرکت معتبر دارای نمایندگی در تمامی شهر ها می باشد .

شرکت پاناکو تولید کننده انواع تایل 60×60
شرکت پاناکو تولید کننده انواع تایل 60×60

شرکت پاناکو یکی از بزرگ ترین ، موفق ترین ، و فعال ترین شرکت هایی است که در زمینه تولید انواع پنل و تایل سقفی فعالیت می کند .

کافه رستوران پرطرفدار ویر
کافه رستوران پرطرفدار ویر

کافه رستوران معروف ویر ( با کادری مجرب و مدیریتی حرفه ای و عالی ) واقع در : هروی ، وفامنش ، پانیذ سنتر ، طبقه اول ، همه روزه از ساعت ۱۱:۰۰ ظهر تا ۲۴:۰۰ شب پذیرای مشتریان عزیز می باشد .

علت باد کردن پارکت لمینت
علت باد کردن پارکت لمینت

یکی از مهم ترین سوالاتی که ممکن است در خصوص پارکت لمینت ، مطرح شود و ذهن افراد کثیری را به خود مشغول کند ، این امر است که : چه علتی منجر به باد کردن پارکت لمینت می شوند ؟ و برای پیشگیری از این وضع ، چه اقداماتی لازم است انجام شود ؟