آلبوم ایتالیایی کارارا 3 ‌شرکت وال آرتی تبریز

  • اشتراگ گذاری در شبکه های اجتماعی :

  • #
  • #
  • #
آلبوم ایتالیایی کارارا 3 ‌شرکت وال آرتی تبریز
آلبوم ایتالیایی کارارا 3 ‌شرکت وال آرتی تبریز
آلبوم ایتالیایی کارارا 3 ‌شرکت وال آرتی تبریز
آلبوم ایتالیایی کارارا 3 ‌شرکت وال آرتی تبریز 





شرکت معتبر و موفق وال آرتی ، ( دفتر و انبار مرکزی این شرکت واقع در تبریز می باشد و با باربری اتوبوس محصولات خود را به دیگر شهر ها ارسال می‌ کند ) شرکتی معروف است که تنها برند های مخصوص شرکت های خارجی را وارد می کند .
 

این شرکت معتبر ، نماینده پنج برند محبوب و معروف :
کشور ایتالیا  Emiliana parati ،
کشور اکراین  Sketch twenty 3 ،
کشور کره   Natural & Handmade Collections ،
کشور بلژیک  Asanderus ،
کشور آلمان  Desima ،
می باشد .

شرکت معروف وال آرتی ، سرمایه گذاری بسیار بزرگی در این بازار نموده است . این شرکت تقریبا دارای نماینده در هر استان و شهر نمی‌ باشد و تنها برای فروشگاه های بسیار معتبر ، در قسمت های پر رفت و آمد شهر های بزرگ آلبوم های خود را ارسال می ‌کند ، چرا که هر فروشگاهی قادر به تهیه نمودن این آلبوم های کاغذ دیواری خاص نمی باشد ، آلبوم های کاغذ دیواری این شرکت بسیار لاکچری مدرن گران قیمت و خاص ، هستند ( آلبوم های ایتالیایی ، کره ای ، بلژیکی ، آلمانی و اکراینی ) .

شرکت موفق وال آرتی ، در گذشته آلبوم های کاغذ دیواری لاکچری کارارا 1 و 2  را وارد و در بازار دکوراسیون ایران پخش نمود و بسیار نیز موفق بود و در چند ماه اخیر ، آلبوم کاغذ دیواری ایتالیایی درجه یک و مرغوب کارارا 3  را با عرض یک متر و شش سانت و طول ده متر وارد کرده است ( جنس این آلبوم زیبا وینیل vinyl و Non Woven  می باشد ) .
 
در خصوص نام و لوگوی شرکت وال آرتی ، باید افزود که : این شرکت معتبر نام و لوگویی خاص و زیبا برای خود انتخاب نموده است . 

شرکت وال آرتی به علت آن که تمامی محصولات خود را از کشور های اروپایی وارد می کند ، و به قولی فعالیت او وابسته به دلار است ، سختگیری های بسیار زیادی را متحمل می شود . چرا که وقتی جنسی از چین وارد می شود ، به دلیل رابطه ایران و چین هزینه های گمرک نسبت به جنسی که از ایتالیا ، اکراین ، کره ، بلژیک و آلمان وارد می شود ، به صرفه تر است . 
 
قوانین دولت ایران برای این نوع شرکت ها بسیار سختگیرانه میباشد چرا که تفکر حکومت این است که آنها دلار را از کشور خارج می نماید و محصولات لاکچری خارجی را وارد می کند و سوال این است که برای مردم ایران ثروتمند است واردات کالای لوکس نباید انجام شود؟ مالیات بسیار بالاتری نیز از این شرکت ها گرفته می شود.  با تمام این اوصاف شرکت معتبر وال آرتی ، چندین و چند سال است که پر قدرت مشغول فعالیت در این حرفه می باشد و مستمر به فعالیت خود ادامه می دهد .

قیمت دلار در ده سال اخیر، واردات را برای بسیاری از شرکت های وارد کننده سخت و دشوار کرد ، و حتی باعث شد که فعالیت اکثر آنان نسبت به گذشته کم و کم تر شود و دیگر همچون سابق محصولات زیادی وارد نکنند .

به علت آن که آلبوم های کاغذ دیواری این شرکت ، از کشور های اکراین ، ایتالیا ، کره ، بلژیک و آلمان وارد می شوند و همچنین به خاطر ابعاد رول های این آلبوم ها ، کاغذ دیواری های این شرکت در مقایسه با کاغذ دیواری هایی که از چین وارد می شوند ، بسیار گران قیمت تر هستند و می توان به جرات گفت که هیچ شرکتی در زمینه واردات کاغذهای لوکس برند های شرکتها معتبر اروپایی ، توان رقابت با شرکت وال آرتی را ندارد و به همین علت ، شرکت وال آرتی هیچ رقیبی در این بازار ندارد .

وبسایت مپ استار ، ضمن داشتن آرزوی موفقیت برای شرکت معتبر وال آرتی ، امیدوار است این شرکت در این مسیر بسیار خوبی که انتخاب نموده و جزء چند شرکت انگشت شماری است که با شرکت های خارجی همکاری می کند و همچنان به فعالیت خود ادامه می دهد ، موفق و با صلابت باشد .
 وبسایت مپ استار ، تنها وسایت تخصصی دکوراسیون داخلی ایران می باشد که ، موضوعات روز شرکت های وارد کننده دکوراسیون داخلی را رصد می کند و به شرکت های پخش و نمایندگان آنان ، خدمات می دهد . ‌این وبسایت ، به فروشگاه های دکوراسیون داخلی و مغازه داران ، صفحه های اختصاصی می دهد تا بتوانند محصولات خود را به صورت رایگان ، وارد صفحه مخصوص خود نمایند و کالا های حراجی خود را ، در آن صفحه قرار دهند و حتی ، آدرس های خود را در صفحه مخصوص به خود درج کنند . 

کدام‌ فروشگاه ها در شهر شما ، محصولات شرکت وال آرتی را ارائه می دهند ؟ کلیک کنید .
  • مرجع :
  • برچسب ها : ‌شرکت وال آرتی تبریز

تعداد نظرات ثبت شده :0 نظر

فرم ارسال نظر
  • دیدگاه شما

آخرین اخبار (7 اردیبهشت 1403)
آلبوم کاغذ دیواری R2 شرکت وال دکو
آلبوم کاغذ دیواری R2 شرکت وال دکو

شرکت بسیار جوان و فعال وال دکو ( دفتر و انبار مرکزی : شرق تهران ، خیابان اتحاد ) ، فعالیت خود را از حدود پانزده سال اخیر ، آغاز کرده و طی این سال ها آلبوم هایی درجه یک و خاص وارد و در بازار پخش نموده است .

کافه رستوران پرطرفدار بین المللی والو لانژ
کافه رستوران پرطرفدار بین المللی والو لانژ

کافه رستوران محبوب و زیبای والو لانژ ( با کادری مجرب و مدیریتی حرفه ای و عالی ) واقع در : شهرک غرب ، بلوار دادمان ، بلوار درختی ، مجتمع مادر ، طبقه ۶ ، از جمله پر طرفدار ترین کافه رستوران های پایتخت می باشد که ، همه روزه از ساعت ۱۲:۰۰ ظهر تا ۲۴:۰۰ شب پذیرای عموم مشتریان می باشد .

آلبوم کربن ( جلد دوم ) شرکت اکستریم والز
آلبوم کربن ( جلد دوم ) شرکت اکستریم والز

شرکت معتبر و معروف اکستریم والز ، یکی از موفق ترین و بروز ترین شرکت های فعال تامین کننده محصولات دکوراسیون ، در ایران می باشد که همواره تمام فنون مدیریت و واردات را ، به طور تمام و کمال رعایت می کند .

آلبوم کاغذ دیواری پنتون شرکت بنتلی
آلبوم کاغذ دیواری پنتون شرکت بنتلی

شرکت موفق و معتبر بنتلی ، از جمله معروف ترین شرکت های وارد کننده آلبوم های کاغذ دیواری می باشد که ، همواره محصولاتی درجه یک و بی نظیر ، وارد و در بازار عرضه می کند .

چند ایده دکور راهرو که دیوارهای خالی شما را پر از شخصیت می کند
چند ایده دکور راهرو که دیوارهای خالی شما را پر از شخصیت می کند

هنگام تزئین خانه، احتمالاً بیشتر وقت خود را در آشپزخانه، اتاق نشیمن، اتاق خواب و سایر قسمت های اصلی می گذرانید. اما جزئیات کوچک نیز نقش مهمی در ایجاد احساس کامل در خانه شما دارند، که به ویژه در مورد راهروهای شما صادق است - چه راهروهای ورودی و چه راهروهای راهرو. در حالی که راهروها اغلب در مورد دکوراسیون به کار می آیند، اما این فضاهای ورودی و میانی اتاق های شما و در نتیجه کل خانه شما را به هم گره می زند. چیزی به سادگی یک چاپ کوچک یا یک نیمکت ذخیره سازی می تواند به این منطقه نادیده گرفته شده شخصیت

آیا خوردن هویج یا نوشیدن آب هویج فواید بیشتری برای سلامتی دارد؟
آیا خوردن هویج یا نوشیدن آب هویج فواید بیشتری برای سلامتی دارد؟

هویج به طور طبیعی شیرین و سرشار از ویتامین ها و مواد معدنی است. بنابراین، دریافت دوز غلیظ هویج با آب‌گیری آنها فقط برای شما مفید است، درست است؟

چند صندلی راحت که برای فضاهای کوچک دوست داریم
چند صندلی راحت که برای فضاهای کوچک دوست داریم

وقتی صحبت از زندگی در فضای کوچک به میان می آید ، همه چیز به این است که از متراژ مربعی که در اختیار دارید حداکثر استفاده را ببرید. برای انجام صحیح این کار، مهم است که با قطعاتی که وارد فضای خود می کنید هوشمند باشید. احتمالاً ضروری ترین مبلمانی که به خانه خود می آورید، بزرگ یا کوچک، صندلی شما است. از مبل‌ ها گرفته تا صندلی‌ های غذاخوری ، نشیمنگاه مناسب مهم‌ تر از آن چیزی است که فکر می ‌کنید.

پنل های کامپوزیت MP شرکت دکووال
پنل های کامپوزیت MP شرکت دکووال

شرکت معتبر و موفق دکووال ، بزرگ ترین و اولین تولید کننده پنل های دیوارپوش کامپوزیت و همچنین پنل های سه بعدی تمام چرم ، در ایران می باشد .

 آلبوم کاغذ دیواری پر طرفدار SEE محصول شرکت مدا
آلبوم کاغذ دیواری پر طرفدار SEE محصول شرکت مدا

شرکت معتبر و قدیمی مدا ، یکی از برترین و موفق ترین شرکت های وارد کننده آلبوم های کاغذ دیواری می باشد ، که همواره محصولاتی بی نظیر و با کیفیت را وارد و در بازار عرضه می کند .

پارکت لمینت باربادوس شرکت وپال
پارکت لمینت باربادوس شرکت وپال

شرکت معتبر وپال فلور ، شرکتی موفق و معروف است که چیزی حدود ده سال می باشد که در زمینه تولید پارکت لمینت ، فعالیت می کند ( دفتر و انبار مرکزی : تبریز . لازم‌ به ذکر است که شرکت وپال فلو ، در تهران نیز دارای دفتر فعالی می باشد ) .