6 چیزی که همیشه قبل از آمدن مهمان باید تمیز کرد

  • اشتراگ گذاری در شبکه های اجتماعی :

  • #
  • #
  • #
6 چیزی که همیشه قبل از آمدن مهمان باید تمیز کرد
6 چیزی که همیشه قبل از آمدن مهمان باید تمیز کرد
6 چیزی که همیشه قبل از آمدن مهمان باید تمیز کرد
6 چیزی که همیشه قبل از آمدن مهمان باید تمیز کرد


 
( مقاله ترجمه شده از سایت معتبر خارجی )
 
لازم نیست قبل از آمدن مهمان ها به خانه خود اسکراب از بالا به پایین بدهید، اما چند قسمت وجود دارد که باید به آنها توجه کنید.
 
وقتی نوبت به آماده سازی فضای خود برای مهمانان می رسد، نیازی به غرق شدن نیست. کریستین کوک، برنامه‌ ریز رویداد و صاحب Simply Charming Socials ، می ‌گوید یکی از راه‌ های آسان برای شروع این است که ابتدا قسمت ‌های اصلی خانه را که رو به مهمان هستند تمیز کنید. او می گوید: «از درب ورودی و ورودی شروع کنید، به قسمت اصلی نشیمن، اتاق غذاخوری و/یا آشپزخانه بروید. این به شما ایده خوبی از فضاهای اولویت بندی می دهد. اما از مناطق صمیمی تر مانند حمام و اتاق مهمان غافل نشوید. 
برای ساده ‌تر کردن فرآیند، داشتن چک لیستی از مهم ‌ترین چیزهایی که باید قبل از آمدن مهمان ‌ها تمیز کنید، از مکان ‌های پر رفت‌ و آمد خانه، مانند ورودی، تا اقلام موجود  سرگرم ‌کننده‌ تان، مانند ظروف سرو و ظروف شیشه‌ ای کمک می ‌کند. .  
 

ورودی 

اگرچه در هنگام نظافت اغلب نادیده گرفته می شود، ورودی شما اولین چیزی است که مهمانان هنگام ورود به عصر می بینند. ورا پترسون، رئیس شرکت Molly Maid ، یک شرکت  Neighborly ، می ‌گوید: «یک ورودی تمیز بقیه خانه را به خوبی نشان می ‌دهد - همه چیز مربوط به اولین برداشت است .
 

شلوغی را حذف کنید 

خوشبختانه، مرتب کردن این فضا آسان است. آنتونی ناوارو، مدیر خلاق Liven It Up Events ، می ‌گوید با کنار گذاشتن هر چیزی که معمولاً کنار گذاشته ‌اید، شروع کنید. اگر جاکفشی یا کت دارید، وسایل خود را بردارید و در اتاقی ذخیره کنید تا فضای بیشتری برای جا گذاشتن وسایل برای مهمانان ایجاد شود. او می ‌گوید: «مطمئن شوید که یک فرش ورودی دارید که مهمان‌ هایتان بتوانند کفش ‌های خود را هنگام آمدن روی آن پاک کنند و از تمیز بودن فرش مطمئن شوند.
 

محیط را فراهم کنید

اگر یک چراغ در ورودی خود دارید، ناوارو می ‌گوید آن را تمیز کنید و در صورت امکان آن را روی یک محیط کم نور قرار دهید. او می ‌گوید: «من عاشق این هستم که به محض ورود مهمان ‌ها به فضا، لحن را تنظیم کنم. ناوارو همچنین دوست دارد یک شمع معطر را نزدیک در بسوزاند تا بازدیدکنندگان هنگام ورود به محل تجمع با بوی خوبی از آنها استقبال کنند. 
 

حمام

به عنوان یک منطقه پر استفاده از خانه، مهم است که مطمئن شوید حمام شما برای مهمانی ها آماده است.  آیا دوش برای مهمانان تمیز است؟ هنگام آماده کردن فضای خود برای رویداد خود از این جزئیات غافل نشوید. 
 

وسایل تمیز

اگر اخیراً وسایل لوله کشی خود مانند دوش، وان، توالت یا سینک ظرفشویی را تمیز نکرده اید، پترسون می گوید این کار را قبل از رسیدن مهمانان انجام دهید. سطوح را با مقدار مساوی محلول آب و سرکه اسپری کنید و بگذارید بماند. در مرحله بعد، پیترسون می ‌گوید که سطوح را با یک محصول سفت بشویید و با آب بشویید. 
 

تشک و حوله را بشویید

شما نمی خواهید مهمانان خانه دست خود را روی حوله های کثیف خشک کنند. به همین دلیل، پترسون می ‌گوید که تمام وسایلی که در حمام خود نگهداری می‌شوند، مانند حمام و حوله ‌های دستی، قابل شستشو هستند. در حالی که در حال انجام آن هستید .
 
 

اتاق های مهمان 

ناوارو می‌‌گوید چه مهمان ‌داران شب را بمانند یا نه، تمیز نگه داشتن اتاق‌ های اضافی مهم است. او می ‌گوید: «اتاق خواب یدکی که در مجاورت فضای اصلی سرگرمی شما قرار دارد یا برای کت یا وسایل شخصی استفاده می ‌شود، معمولاً مکانی در مهمانی است که ممکن است دو یا سه نفر برای گفتگوی جانبی به آنجا فرار کنند. 

ملافه تمیز

با اطمینان از اینکه تخت خواب آنها برای خوابیدن آماده است، شب را راحت بمانید. پترسون می گوید که ملحفه ها، روبالشی ها و پتوها را روی تخت بشویید و او می گوید که پتوها و بالش های اضافی را به راحتی در دسترس داشته باشید.
 

فضایی برای وسایل شخصی فراهم کنید

وسایل شخصی اضافی را کنار بگذارید و اتاق های بیشتری برای مهمانان ایجاد کنید تا وسایل خود را در اتاق یدکی شما جابجا کنند. پترسون می‌ گوید که جایی را برای چمدان ‌ها و سایر کیف‌ های مسافرتی ‌شان خالی کنند و مکانی برای آویزان کردن لباس‌ ها فراهم کنند. او می ‌گوید: «به ‌هم ‌ریختگی را تا جایی که می‌ توانید کاهش دهید، هر چیزی که مهمان معمولاً به آن نیاز ندارد باید جا به‌ جا شود تا احساس کند که این مکان فضای آنهاست. 
 

آشپزخانه

آشپزخانه قلب خانه شماست و مهمانان در آنجا جمع می‌شوند تا ببینند آیا می ‌توانند دست یاری بدهند، نوشیدنی ‌ها را پر کنند یا زباله‌ ها را دور بریزند .

 
  • مرجع :https://www.marthastewart.com
  • برچسب ها : 6 چیزی که همیشه قبل از آمدن مهمان باید تمیز کرد

تعداد نظرات ثبت شده :0 نظر

فرم ارسال نظر
  • دیدگاه شما

  •  

آخرین اخبار (31 فروردین 1403)
پارکت لمینت باربادوس شرکت وپال
پارکت لمینت باربادوس شرکت وپال

شرکت معتبر وپال فلور ، شرکتی موفق و معروف است که چیزی حدود ده سال می باشد که در زمینه تولید پارکت لمینت ، فعالیت می کند ( دفتر و انبار مرکزی : تبریز . لازم‌ به ذکر است که شرکت وپال فلو ، در تهران نیز دارای دفتر فعالی می باشد ) .

معرفی شرکت راد پویش کار ، تولید کننده انواع پرده
معرفی شرکت راد پویش کار ، تولید کننده انواع پرده

شرکت معتبر راد پویش کار ( طراحی ، چاپ صنعتی ، و تولید انواع و اقسام پرده مدرن ) از معروف ترین تولید کننده های انواع پرده می باشد که در این زمینه ، بسیار موفق بوده و همواره جنسی عالی و درجه یک تولید و در بازار عرضه نموده است .

با شرکت پدیده تولید کننده انواع پرده  آشنا شویم
با شرکت پدیده تولید کننده انواع پرده آشنا شویم

شرکت معتبر پدیده ، از تولید کننده های برتر و موفق انواع و اقسام پرده ها ، همچون : پرده زبرا ، پرده دومکانیزم ، پرده کرکره ، پرده دی کی ، پرده شید ساده ، اسکرین و بلک اوت ، می باشد .

طراحان می ‌گویند این 7 مدل تخته ‌دار می ‌توانند اتاق خواب شما را گران ‌قیمت جلوه دهند و همچنین برای فضای کوچک نیز مناسب هستند
طراحان می ‌گویند این 7 مدل تخته ‌دار می ‌توانند اتاق خواب شما را گران ‌قیمت جلوه دهند و همچنین برای فضای کوچک نیز مناسب هستند

من عاشق یک تخته سر بزرگ و روکش شده هستم! گرمای زیادی به اتاق می دهد و راه دیگری برای ترکیب الگو و بافت در فضا است. می توان آن را تافت کرد یا نه، و سر ناخن نیز کار می کند. هر دو روی تخت مناسب بسیار زیبا هستند.» طراح لیندسی آتاپاتو از LEB Interiors

چند روش برای ایجاد جداسازی در پلان طبقه باز
چند روش برای ایجاد جداسازی در پلان طبقه باز

وقتی صحبت از تعیین مناطق برای فضای داخلی شما به میان می آید، قطعاً اینجا مکانی برای شروع است و احتمالاً هزینه ای برای شما نخواهد داشت. چرخاندن پشتی صندلی ‌ها و مبل ‌ها به بقیه فضا راهی فوری برای علامت دادن به یک منطقه جداگانه است. چیدمان مجدد مبلمان برای ایجاد دقیق بخش های محصور شده ممکن است قوی ترین نکته برای تعریف مجدد یک چیدمان باز باشد.

کاغذ دیواری اصلان کالای پرطرفدار شرکت بهپاد
کاغذ دیواری اصلان کالای پرطرفدار شرکت بهپاد

شرکت معروف بهپاد ( دفتر و انبار مرکزی در جنوب تهران ) ، شرکتی پر تلاش و موفق می باشد که حدود سیزده سال است که ، در زمینه واردات انواع آلبوم های کاغذ دیواری فعالیت می کند . شرکت معتبر بهپاد ، همواره آلبوم هایی درجه یک و خاص را وارد می کند ، و خیلی سریع نیز آلبوم های خود را حراج و از رده خارج می نماید .

کاغذ دیواری لایف کالای زیبای شرکت آنا دکور
کاغذ دیواری لایف کالای زیبای شرکت آنا دکور

شرکت موفق آنا دکور ، شرکتی جوان ، پر انرژی ، سخت کوش و با روحیه بسیار بالا می باشد ، که در چند سال اخیر تاسیس شده است و بی شک ، آینده ای درخشان و موفق خواهد داشت .

پارکت لمینت گرندیور  GRANDEUR ، شرکت بازرگانی لایف دکور
پارکت لمینت گرندیور GRANDEUR ، شرکت بازرگانی لایف دکور

شرکت بازرگانی لایف دکور ، یکی از موفق ترین شرکت های تولید کننده پارکت لمینت می باشد . این شرکت معتبر ، در زمینه واردات آلبوم های کاغذ دیواری نیز ، فعالیت می کند و همواره محصولاتی با کیفیت و درجه یک وارد ، و در بازار عرضه می کند ‌.

عمارت معروف آفرید
عمارت معروف آفرید

عمارت آفرید ( با کادری مجرب و مدیریتی حرفه ای و عالی ) واقع در : خیابان سمیه ، نرسیده به ایرانشهر ، خیابان موسوی ، پلاک ۴۱ که همه روزه از ساعت ۷:۳۰ صبح تا ۲۳:۰۰ شب و روز های تعطیل از ۸:۳۰ صبح پذیرای مشتریان عزیز می باشد.

آلبوم کاغذ دیواری شرکت رویال آرت لوکس
آلبوم کاغذ دیواری شرکت رویال آرت لوکس

شرکت معتبر آرت ( شرکت رویال آرت لوکس چنل پاراتی ) ، از جمله شرکت های موفق وارد کننده آلبوم های کاغذ دیواری می باشد ، که همواره آلبوم هایی درجه یک ، با کیفیت و زیبا وارد و عرضه می کند .