3 نشانه که وسایل پاک کننده ریه یا پوست شما را تحریک می کند

  • اشتراگ گذاری در شبکه های اجتماعی :

  • #
  • #
  • #
3 نشانه که وسایل پاک کننده ریه یا پوست شما را تحریک می کند
3 نشانه که وسایل پاک کننده ریه یا پوست شما را تحریک می کند
3 نشانه که وسایل پاک کننده ریه یا پوست شما را تحریک می کند
 
 

3 نشانه که وسایل پاک کننده ریه یا پوست شما را تحریک می کند

 
 
( مقاله ترجمه شده از سایت معتبر خارجی )
 
به طور طبیعی، شما باید مطمئن شوید که با تمام بهترین منابع در حال انجام این فرآیند هستید. هیچ ‌کس نمی‌ خواهد تا نیمه راه پاک ‌کننده تمام شود، یا متوجه شود که از همه اسفنج ‌های مورد علاقه‌ تان استفاده کرده ‌اید و پشتیبان ندارید. همچنین نمی ‌خواهید کار را ناتمام رها کنید، زیرا علائم ناراحت ‌کننده‌ ای را به دلیل محلول ‌ها یا مواد پاک ‌کننده تحریک ‌کننده تجربه می‌ کنید .
 

دانستن اینکه چه زمانی باید اتاق را ترک کنید، یک محصول تمیز کننده جدید را امتحان کنید یا به دنبال کمک پزشکی حرفه ای باشید می تواند تفاوت بین یک تجربه تمیز کردن دلپذیر و یک تجربه تلخ باشد. 
 

3 نشانه ای که باید به آنها توجه کنید

در اینجا سه ​​نکته وجود دارد که هنگام استفاده از لوازم تمیز کردن باید به آن توجه کنید تا بدانید و چگونه مشکل را برطرف کنید.

علائمی شبیه آلرژی دارید.

دکتر ابیسولا اولولاد ، پزشک خانواده در سن دیگو، می‌ گوید: اگر در حین استفاده از وسایل تمیز کننده خاص (یا مستقیماً پس از استفاده از آنها، علائمی شبیه آلرژی را تجربه می‌ کنید)، توجه داشته باشید .
 
 
شما ممکن است سرفه و خس خس سینه داشته باشید. علائم همچنین می تواند شامل آبریزش چشم، عطسه سردرد گلو درد و حتی مشکلات پوستی مانند بثورات و خشکی بیش از حد باشد. اینها نشانه ‌هایی هستند که نشان می ‌دهند بدن شما ممکن است به مواد شیمیایی واکنش نشان دهد. به خصوص مهم است که کل سابقه پزشکی خود را در حین توصیف علائم خود با پزشک خود در میان بگذارید.
دکتر اولولاد می ‌گوید: «شما باید با پزشک خود تماس بگیرید و او تاریخچه دقیقی در مورد زمان شروع استفاده از محصولات پاک‌ کننده و اینکه آیا در گذشته این مشکلات را داشته‌ اید، می‌ گیرند. 

2. خس خس سینه، تشدید آسم، یا تشدید اگزما دارید.

در حالی که استفاده از بسیاری از لوازم خانگی معمولی برای تمیز کردن در مکان‌ هایی با تهویه مناسب بی‌ خطر است، اگر شرایط بهداشتی دیگری دارید، ممکن است ارزش بیشتری داشته باشد. دکتر اولولاد توضیح می ‌دهد: «اگر شما فردی هستید که به مشکل تنفسی مانند آسم مبتلا هستید، این می ‌تواند خطر بیشتری را به همراه داشته باشد و ممکن است دچار خس ‌خس سینه و تشدید آسم خود شوید.»
 
 
همین امر در مورد کسانی که با بیماری هایی مانند اگزما مواجه هستند، که ممکن است پوست آنها را نسبت به مواد خشن تر حساس کند، صدق می کند.

3. هنگام استفاده از محصول – یا مستقیماً پس از آن، یک واکنش خاص و غیر معمول دارید 

اگر در هنگام استفاده از یک محصول، هر نوع واکنش فیزیکی یا ناراحتی قابل توجهی داشتید، بهترین کاری که می توانید انجام دهید این است که استفاده از محصول را هر چند وقت یکبار متوقف کنید. دکتر اولولاد می ‌گوید، اما شما می ‌توانید مدتی پس از استفاده از لوازم تمیز کننده نیز واکنشی را تجربه کنید ، و این نیز مهم است که در ساعات و روزهای پس از معرفی یک محصول جدید به روال خود، به آن توجه کنید.
دکتر اولاد برای جلوگیری از هرگونه واکنشی فعال، توصیه می ‌کند همیشه در مکانی با تهویه مناسب تمیز کنید - درها و پنجره ‌ها را باز بگذارید و فن‌ ها یا دریچه ‌ها را روشن کنید - و هنگام استفاده از محصولات تمیز کننده از دستکش ‌های محافظ استفاده کنید تا از تحریک احتمالی پوست جلوگیری کنید. 
 

در صورت مشاهده علائم چه باید کرد

اگر هر یک از علائم بالا را تجربه کردید و آنها فروکش نکردند، یا محصولی را خوردید یا به طور تصادفی آن را در چشمان خود پاشیدید، همیشه بهتر است با کنترل مسمومیت تماس بگیرید . اگر علائم شما فروکش کرد و بتوانید به منطقه ای با تهویه مناسب بروید، چند کار وجود دارد که می توانید در مرحله بعد انجام دهید.
همانطور که دکتر اولولاد پیشنهاد می کند، اولین چیز این است که یک تماس یا قرار ملاقات با پزشک خود برای توصیف علائم و همچنین سابقه پزشکی خود تعیین کنید. مورد بعدی این است که اقدامات پیشگیرانه را برای جلوگیری از مشکل مشابه در آینده امتحان کنید، مانند حذف یک به یک محصولات تا زمانی که متوجه شوید چه چیزی شما را آزار می دهد. 
 
 
  • مرجع :https://www.apartmenttherapy.com
  • برچسب ها : 3 نشانه که وسایل پاک کننده ریه یا پوست شما را تحریک می کند

تعداد نظرات ثبت شده :0 نظر

فرم ارسال نظر
  • دیدگاه شما

  •  

آخرین اخبار (10 فروردین 1403)
با شرکت پلاستر تولید کننده کاغذ دیواری آشنا شویم
با شرکت پلاستر تولید کننده کاغذ دیواری آشنا شویم

شرکت معتبر و معروف پلاستر ، اولین و قدیمی ترین شرکت در ایران می باشد که در زمینه تولید کاغذ دیواری ، فعالیت می کند . در ابتدا این شرکت معتبر ، به علت عدم وجود دستگاه ، کاغذ های بدون PVC تولید می کرد . اما اینک با ورود دستگاه های جدید و مدرن ، کاغذ دیواری های قابل شستشو نیز تولید می کند .

آلبوم کاغذ دیواری رزا ، آلبوم شرکت کرون
آلبوم کاغذ دیواری رزا ، آلبوم شرکت کرون

شرکت موفق کرون ، یکی از جوان ترین و معتبر ترین شرکت های واردکننده آلبوم های کاغذ دیواری می باشد که در ابتدا ، فعالیت خود را با آلبوم کاغذ دیواری پر طرفدار کرون آغاز کرد ، و سپس بعد از مدتی این آلبوم را در مراحل حذفی قرار داد .

لونا ، کاغذ دیواری شرکت دیباذر
لونا ، کاغذ دیواری شرکت دیباذر

شرکت معتبر دیباذر ، که اینک نام خود را به آرت دکو گروپ ، تغییر داده است ، یکی از موفق ترین و قدیمی ترین شرکت هایی می باشد که در ابتدا ، فعالیت خود را با واردات آلبوم های کاغذ دیواری و پارکت لمینت ، آغاز نمود .

چند رنگ راهرو که این فضا را زنده می کند
چند رنگ راهرو که این فضا را زنده می کند

رنگ سبز شاداب و مفرح مانند Yeabridge Green از Farrow & Ball - سایه ای نیرو بخش برای سرسرا ها و راهرو ها است. "هیچ چیز سخاوتمندانه تر از یک عروسک سبز سرسبز برای خوش آمد گویی به شما و مهمانان تان در سالن شما نیست، و Yeabridge Green این را با کلک ارائه می دهد! پاتریک اودانل، سفیر برند جهانی برای فارو و بال ، می گوید .این سبز شاد و خوش بینانه است که در کمال تعجب به عنوان یک فویل عالی برای عکس ها و مبلمان قهوه ای عمل می کند. برای کسانی که به دنبال رویکرد سنتی تر با کمی ذوق و شوق هستند، پس این رنگ شم

درخشان‌ ترین راه برای اینکه آشپزخانه‌ تان را بزرگ ‌تر و روشن‌ تر نشان دهید: یک آینه اضافه کنید
درخشان‌ ترین راه برای اینکه آشپزخانه‌ تان را بزرگ ‌تر و روشن‌ تر نشان دهید: یک آینه اضافه کنید

زندگی شلوغه بودجه ها تنگ است. ما همیشه به دنبال جزئیات کوچکی هستیم تا به خانه‌ ای اضافه کنیم که تأثیر نامتناسب زیادی داشته باشد - بنابراین می ‌توانید از خانه خود نهایت لذت را ببرید. یکی از راه‌ هایی که می ‌توانید امروز با یک افزودنی ساده و کمی غیر منتظره به سرعت ظاهر آشپزخانه را بهبود بخشید چیست؟ یک آینه اضافه کنید .

کاغذ دیواری های بوهمبرگ در بازار ایران
کاغذ دیواری های بوهمبرگ در بازار ایران

شرکت معتبر هاوین دکور نماینده برند بوهمبرگ در ایران می باشد که ، البوم های درجه یک و با کیفیت بوهمبرگ را در ایران پخش می‌ کند .

آلبوم کاغذدیواری تسلا شرکت وال استار
آلبوم کاغذدیواری تسلا شرکت وال استار

شرکت سالار دکور ( انبار و دفتر مرکزی : واقع در مشهد ) با برند وال استار فعالیت می کند و همواره آلبوم هایی با کیفیت و درجه یک وارد می نماید . این شرکت معتبر دارای نمایندگی در تمامی شهر ها می باشد .

شرکت پاناکو تولید کننده انواع تایل 60×60
شرکت پاناکو تولید کننده انواع تایل 60×60

شرکت پاناکو یکی از بزرگ ترین ، موفق ترین ، و فعال ترین شرکت هایی است که در زمینه تولید انواع پنل و تایل سقفی فعالیت می کند .

کافه رستوران پرطرفدار ویر
کافه رستوران پرطرفدار ویر

کافه رستوران معروف ویر ( با کادری مجرب و مدیریتی حرفه ای و عالی ) واقع در : هروی ، وفامنش ، پانیذ سنتر ، طبقه اول ، همه روزه از ساعت ۱۱:۰۰ ظهر تا ۲۴:۰۰ شب پذیرای مشتریان عزیز می باشد .

علت باد کردن پارکت لمینت
علت باد کردن پارکت لمینت

یکی از مهم ترین سوالاتی که ممکن است در خصوص پارکت لمینت ، مطرح شود و ذهن افراد کثیری را به خود مشغول کند ، این امر است که : چه علتی منجر به باد کردن پارکت لمینت می شوند ؟ و برای پیشگیری از این وضع ، چه اقداماتی لازم است انجام شود ؟