معرفی سبکی زیبا، به نام شیکر

  • اشتراگ گذاری در شبکه های اجتماعی :

  • #
  • #
  • #
 معرفی سبکی زیبا، به نام شیکر
 معرفی سبکی زیبا، به نام شیکر
 معرفی سبکی زیبا، به نام شیکر

نمایش برترین فروشگاههای دکوراسیون داخلی...کلیک کنید

معرفی سبکی زیبا، به نام شیکر

اگر دکوراسیونی که می خواهید برای منزلتان داشته باشید، دوست دارید که سبکی ساده و راحت باشد به شما پیشنهاد می شود که از سبک شیکر استفاده کنید، چراکه این سبک بسیار مناسب فضای داخلی بوده و شیک و خوش منظر  می باشد.
طراحی دکوراسیون خانه بیشتر از هر جای دیگری از اهمیت بالایی برخوردار است  و بایستی از متریال و وسایل ویژه ای برای دکوراسیون فضای یک خانه استفاده کرد به خصوص برای اشپزخانه و اتاق خواب که خیلی مهم ترند.
سبک دکور یک خانه باید به گونه ای باشد که چشم نواز و زیبا بوده و با توجه به سلیقه ی افراد در سبک های مدرن و روستیک و کلاسیک و غیره مزین شود.
در نتیجه بسیاری از افراد اگاه سعی می کنند برای این موضوع که از اهمیت ویژه ای برخوردار است  ، با متخصصان و کسانی که در این امر خبره هستند ، مشورت کنند.
امروزه در بسیاری از فضاها از سبک بی نظیر شیکر استفاده می کنند که ساختاری متفاوت دارد و بسیار چشم نواز است ، این سبک همان طور که از نامش پیداست، یک سبک مسیحی می باشد که شاید برای اولین بار اسمش را شنیده باشید ولی این سبک قدمت طولانی دارد، که از گذشته تا کنون طرفداران زیادی داشته که روز به روز به ان اضافه می شود.
مهم ترین نکته ای که در سبک شیکر به ان توجه می شود ، این است که هر وسیله ای در ان بایستی در جایگاه خود ، ویژگی را که دارد را به خوبی اعمال کند ، برای مثال می توان گفت که اگر یک صندلی کاربردی که دارد نشستن است پس در سبک شیکر این صندلی باید به خوبی ساخته شده و با دوام باشد و هم چنین راحت نیز باشد.
در واقع این سبک به این طریق نیست که زیبایی در ان تاثیری نداشته باشد بلکه به دقت به زیبایی پرداخته است و چیزی که در ان بسیار مورد استفاده قرار می گیرد چوب است که اگر شما وسایل چوبی را دوست داشته باشید ، به خوبی می توانید این سبک را در خانه اجرا کنید.
بسیاری از افراد متخصص این سبک ساده را با چندین سبک مینیمال تلفیق کرده و سبک های خاص و مدرن ایجاد کرده اند، هم چنین بسیاری از وسایل  مانند صندلی نرده ای در نتیجه ی این سبک ساخته شده است .
در سبک شیکر استفاده از وسایل عجیب و غریب و گچ کاری ها کنده کاری های شلوغ جایی ندارد و چیزی که  در این سبک مهم است این است که هر وسیله ای در موقعیت خود به خوبی مورد استفاده قرار گرفته و چند منظوره باشد و درحالت سبک و راحت خود قرار داشته باشد.
بیشترین مبلمانی که برای این سبک استفاده می شود، مدل تاشو است و میز ها و تابلو ها همگی در سبک ساده و چوبی می باشند. کف پوش هم باید از نوع چوبی بوده و از رنگ روشن ان استفاده شود، باید توجه داشته باشید که اگر به دنبال زرق و برق می باشید و تضاد رنگی را دوست میدارید ، بهتر است از این نوع سبک استفاده نکنید چرا که در این سبک بیشتر از رنگ های خنثی استفاده شده و زرق و برقی در کار نیست و همه چیز ساده می باشد که این سادگی در نوع خود زیباست.
در قسمت اشپزخانه همان طور که گفته شد از بخش های مهم خانه بوده و کابینت های ان در سبک شیکر از چوب می باشند و صیقل داده شده و پهن هستند تا به درستی نور را منعکس کنند.
هم چنین در ان از رنگ های خنثی استفاده می شود که در کل این موضوع باعث می شود که فضا بزرگتر و دلباز تر به نظر برسد و این نکته اهمیت بالایی را در این سبک دارد.

  • مرجع :https://www.mapstar.net/
  • برچسب ها : معرفی سبکی زیبا، به نام شیکر

تعداد نظرات ثبت شده :0 نظر

فرم ارسال نظر
  • دیدگاه شما

آخرین اخبار (4 اردیبهشت 1403)
چند ایده دکور راهرو که دیوارهای خالی شما را پر از شخصیت می کند
چند ایده دکور راهرو که دیوارهای خالی شما را پر از شخصیت می کند

هنگام تزئین خانه، احتمالاً بیشتر وقت خود را در آشپزخانه، اتاق نشیمن، اتاق خواب و سایر قسمت های اصلی می گذرانید. اما جزئیات کوچک نیز نقش مهمی در ایجاد احساس کامل در خانه شما دارند، که به ویژه در مورد راهروهای شما صادق است - چه راهروهای ورودی و چه راهروهای راهرو. در حالی که راهروها اغلب در مورد دکوراسیون به کار می آیند، اما این فضاهای ورودی و میانی اتاق های شما و در نتیجه کل خانه شما را به هم گره می زند. چیزی به سادگی یک چاپ کوچک یا یک نیمکت ذخیره سازی می تواند به این منطقه نادیده گرفته شده شخصیت

آیا خوردن هویج یا نوشیدن آب هویج فواید بیشتری برای سلامتی دارد؟
آیا خوردن هویج یا نوشیدن آب هویج فواید بیشتری برای سلامتی دارد؟

هویج به طور طبیعی شیرین و سرشار از ویتامین ها و مواد معدنی است. بنابراین، دریافت دوز غلیظ هویج با آب‌گیری آنها فقط برای شما مفید است، درست است؟

چند صندلی راحت که برای فضاهای کوچک دوست داریم
چند صندلی راحت که برای فضاهای کوچک دوست داریم

وقتی صحبت از زندگی در فضای کوچک به میان می آید ، همه چیز به این است که از متراژ مربعی که در اختیار دارید حداکثر استفاده را ببرید. برای انجام صحیح این کار، مهم است که با قطعاتی که وارد فضای خود می کنید هوشمند باشید. احتمالاً ضروری ترین مبلمانی که به خانه خود می آورید، بزرگ یا کوچک، صندلی شما است. از مبل‌ ها گرفته تا صندلی‌ های غذاخوری ، نشیمنگاه مناسب مهم‌ تر از آن چیزی است که فکر می ‌کنید.

پنل های کامپوزیت MP شرکت دکووال
پنل های کامپوزیت MP شرکت دکووال

شرکت معتبر و موفق دکووال ، بزرگ ترین و اولین تولید کننده پنل های دیوارپوش کامپوزیت و همچنین پنل های سه بعدی تمام چرم ، در ایران می باشد .

 آلبوم کاغذ دیواری پر طرفدار SEE محصول شرکت مدا
آلبوم کاغذ دیواری پر طرفدار SEE محصول شرکت مدا

شرکت معتبر و قدیمی مدا ، یکی از برترین و موفق ترین شرکت های وارد کننده آلبوم های کاغذ دیواری می باشد ، که همواره محصولاتی بی نظیر و با کیفیت را وارد و در بازار عرضه می کند .

پارکت لمینت باربادوس شرکت وپال
پارکت لمینت باربادوس شرکت وپال

شرکت معتبر وپال فلور ، شرکتی موفق و معروف است که چیزی حدود ده سال می باشد که در زمینه تولید پارکت لمینت ، فعالیت می کند ( دفتر و انبار مرکزی : تبریز . لازم‌ به ذکر است که شرکت وپال فلو ، در تهران نیز دارای دفتر فعالی می باشد ) .

خانه پیتزا معروف فونتینا
خانه پیتزا معروف فونتینا

خانه پیتزا پر طرفدار فونتینا ( با کادری مجرب و حرفه ای و مدیریتی عالی ) واقع در : ولیعصر ، بالاتر از پارک وی ، بعد از خیابان محمودیه ، پلاک ۲۷۵۶ که همه روزه از ساعت ۹:۰۰ صبح تا ۲۴:۰۰ شب پذیرای عموم مشتریان می باشد .

معرفی شرکت راد پویش کار ، تولید کننده انواع پرده
معرفی شرکت راد پویش کار ، تولید کننده انواع پرده

شرکت معتبر راد پویش کار ( طراحی ، چاپ صنعتی ، و تولید انواع و اقسام پرده مدرن ) از معروف ترین تولید کننده های انواع پرده می باشد که در این زمینه ، بسیار موفق بوده و همواره جنسی عالی و درجه یک تولید و در بازار عرضه نموده است .

با شرکت پدیده تولید کننده انواع پرده  آشنا شویم
با شرکت پدیده تولید کننده انواع پرده آشنا شویم

شرکت معتبر پدیده ، از تولید کننده های برتر و موفق انواع و اقسام پرده ها ، همچون : پرده زبرا ، پرده دومکانیزم ، پرده کرکره ، پرده دی کی ، پرده شید ساده ، اسکرین و بلک اوت ، می باشد .

طراحان می ‌گویند این 7 مدل تخته ‌دار می ‌توانند اتاق خواب شما را گران ‌قیمت جلوه دهند و همچنین برای فضای کوچک نیز مناسب هستند
طراحان می ‌گویند این 7 مدل تخته ‌دار می ‌توانند اتاق خواب شما را گران ‌قیمت جلوه دهند و همچنین برای فضای کوچک نیز مناسب هستند

من عاشق یک تخته سر بزرگ و روکش شده هستم! گرمای زیادی به اتاق می دهد و راه دیگری برای ترکیب الگو و بافت در فضا است. می توان آن را تافت کرد یا نه، و سر ناخن نیز کار می کند. هر دو روی تخت مناسب بسیار زیبا هستند.» طراح لیندسی آتاپاتو از LEB Interiors