انواع بیشمار پوستر دیواری برای اتاق نشیمن

  • اشتراگ گذاری در شبکه های اجتماعی :

  • #
  • #
  • #
انواع بیشمار پوستر دیواری برای اتاق نشیمن
انواع بیشمار پوستر دیواری برای اتاق نشیمن
انواع بیشمار پوستر دیواری برای اتاق نشیمن

نمایش برترین فروشگاههای دکوراسیون داخلی شهر شما...کلیک کنید

انواع بیشمار پوستر دیواری برای اتاق نشیمن

شاید شما هم گاهی اوقات از دکوراسیون منزل خود خسته شوید و احساس کنید که محیط منزل برای شما و خانواده ، تکراری و حتی کسل کننده است ، و مایل باشید که یک تغییر در دکوراسیون منزل تان ایجاد کنید ، یا حتی اکثر ایرانی ها در عید نوروز سعی می کنند هنگامی که مشغول خانه تکانی هستند ، حتی شده یک تغییر کوچک در چیدمان اثاث خود دهند یا حتی اگر مایل باشند دیوار های منزل را رنگ کنند یا کاغذ دیواری و یا حتی از پوستر برای تغییر منزل خود استفاده کنند . نکته بسیار جالب در رابطه با پوستر های موجود در بازار این امر است که شما می توانید با خیالی راحت آنچه را تمایل دارید بر روی پوستر ها چاپ کنید ، عکس فرزند تان ، یا خودتان و یا هر چیز دیگر.
انواع بیشماری پوستر در بازار موجود است که بسته به سلیقه و ذوق خریداران طراحی شده است ، خیلی راحت می توانید برای هر قسمت از منزل خود که تمایل دارید پوستر تهیه کنید ، اما استفاده از پوستر تنها به منزل ختم نمیشود بلکه شما می توانید برای محیط کار خود نیز ، یک پوستر خاص و زیبا و متناسب با محیط تهیه کنید و یک تغییر شگرف در محل کارتان بدهید .
برای انتخاب یک پوستر خوب برای اتاق نشیمن ، نیازمند اطلاعاتی راجع به دنیای پوستر ها هستید اینکه یک پوستر ، چه مزیتی نسبت به نوع دیگر دارد ، یا اینکه کدام پوستر طراحی زیبا تری دارد و یا حتی قیمت مناسب تری نسبت به انواع دیگر موجود در بازار دارد .

همانطور که در فوق نیز ذکر شد ، شما می توانید بسته به سلیقه خود یک پوستر برای منزل تان تهیه کنید ، به عنوان مثال ، اگر شما عاشق طبیعت هستید و علاقمند به درخت و گل و .. پوستر های سه بعدی از  طبیعت به شما پیشنهاد می شود ، و شما می توانید هر تصویری که خودتان مایل هستید چاپ کنید ، مثلا تصویر خودتان کنار یک آبشار زیبا یا رودخانه ، جنگل ،کوه و ... و یا حتی می توانید از تصاویر چاپ شده موجود در بازار استفاده کنید .
مهم ترین مزیت استفاده از پوستر این امر است که شما می توانید برای هر قسمت از منزل با هر اندازه ای ، با خیالی راحت پوستر تهیه کنید و نگران اینکه ممکن است کوچک شود یا بزرگ نباشید ، چرا که با اندازه گیری درست ابعاد آن می توانید با خاطر آسوده خرید کنید.
از جمله جاهایی که فوق العاده سفارش می شود از پوستر استفاده شود ، دیوار پشت تلویزیون است ، هنگامی که شما قصد دارید از یک دیوار فقط برای پوستر مورد نظر خود استفاده کنید ، بهترین و زیباترین گزینه ، دیوار پشت تلویزیون است . چرا که هنگام جمع شدن افراد خانواده برای تماشای تلویزیون و یا حتی گپ زدن با یکدیگر ، این دیوار پشت تلویزیون است که بسته به انتخاب شما ، جو محیط را تغییر می دهد و محیطی سرزنده و شاد و صمیمی ایجاد می کند . می توانید از انواع طرح های سه بعدی گل یا حتی طرح های فانتزی زیبا نیز استفاده کنید . به یاد داشته باشید که انتخاب پوستر تاثیر مستقیمی بر منزل شما دارد برای مثال اگر شما یک انتخاب درست برای تهیه پوستر  انجام داده باشید ، و مثلا یک پوستر با رنگ روشن و یا حتی عمق دار انتخاب کرده باشید ، به طرز چشمگیری منزل شما بزرگ تر نشان داده می شود .
درست است که شما می توانید هر رنگ و طرحی که مایل هستید و مناسب با ذوق و سلیقه شما است را انتخاب کنید اما همواره رعایت به این نکته واجب است که  رنگ و طرح سایر وسایل منزل تان را نیز در نظر بگیرید تا انتخابی درست داشته باشید .

  • مرجع :https://www.mapstar.net/
  • برچسب ها : انواع بیشمار پوستر دیواری برای اتاق نشیمن

تعداد نظرات ثبت شده :2 نظر

فرم ارسال نظر
  • دیدگاه شما

  •  

  • #

    علی

    من نمیدونستم پوستر سه بعدی هم هست

    1399/05/13

  • #

    شاهین

    چقدر مدلشون قشنگه انگار واقعیه

    1399/05/13

آخرین اخبار (30 فروردین 1403)
پارکت لمینت باربادوس شرکت وپال
پارکت لمینت باربادوس شرکت وپال

شرکت معتبر وپال فلور ، شرکتی موفق و معروف است که چیزی حدود ده سال می باشد که در زمینه تولید پارکت لمینت ، فعالیت می کند ( دفتر و انبار مرکزی : تبریز . لازم‌ به ذکر است که شرکت وپال فلو ، در تهران نیز دارای دفتر فعالی می باشد ) .

معرفی شرکت راد پویش کار ، تولید کننده انواع پرده
معرفی شرکت راد پویش کار ، تولید کننده انواع پرده

شرکت معتبر راد پویش کار ( طراحی ، چاپ صنعتی ، و تولید انواع و اقسام پرده مدرن ) از معروف ترین تولید کننده های انواع پرده می باشد که در این زمینه ، بسیار موفق بوده و همواره جنسی عالی و درجه یک تولید و در بازار عرضه نموده است .

با شرکت پدیده تولید کننده انواع پرده  آشنا شویم
با شرکت پدیده تولید کننده انواع پرده آشنا شویم

شرکت معتبر پدیده ، از تولید کننده های برتر و موفق انواع و اقسام پرده ها ، همچون : پرده زبرا ، پرده دومکانیزم ، پرده کرکره ، پرده دی کی ، پرده شید ساده ، اسکرین و بلک اوت ، می باشد .

طراحان می ‌گویند این 7 مدل تخته ‌دار می ‌توانند اتاق خواب شما را گران ‌قیمت جلوه دهند و همچنین برای فضای کوچک نیز مناسب هستند
طراحان می ‌گویند این 7 مدل تخته ‌دار می ‌توانند اتاق خواب شما را گران ‌قیمت جلوه دهند و همچنین برای فضای کوچک نیز مناسب هستند

من عاشق یک تخته سر بزرگ و روکش شده هستم! گرمای زیادی به اتاق می دهد و راه دیگری برای ترکیب الگو و بافت در فضا است. می توان آن را تافت کرد یا نه، و سر ناخن نیز کار می کند. هر دو روی تخت مناسب بسیار زیبا هستند.» طراح لیندسی آتاپاتو از LEB Interiors

چند روش برای ایجاد جداسازی در پلان طبقه باز
چند روش برای ایجاد جداسازی در پلان طبقه باز

وقتی صحبت از تعیین مناطق برای فضای داخلی شما به میان می آید، قطعاً اینجا مکانی برای شروع است و احتمالاً هزینه ای برای شما نخواهد داشت. چرخاندن پشتی صندلی ‌ها و مبل ‌ها به بقیه فضا راهی فوری برای علامت دادن به یک منطقه جداگانه است. چیدمان مجدد مبلمان برای ایجاد دقیق بخش های محصور شده ممکن است قوی ترین نکته برای تعریف مجدد یک چیدمان باز باشد.

کاغذ دیواری اصلان کالای پرطرفدار شرکت بهپاد
کاغذ دیواری اصلان کالای پرطرفدار شرکت بهپاد

شرکت معروف بهپاد ( دفتر و انبار مرکزی در جنوب تهران ) ، شرکتی پر تلاش و موفق می باشد که حدود سیزده سال است که ، در زمینه واردات انواع آلبوم های کاغذ دیواری فعالیت می کند . شرکت معتبر بهپاد ، همواره آلبوم هایی درجه یک و خاص را وارد می کند ، و خیلی سریع نیز آلبوم های خود را حراج و از رده خارج می نماید .

کاغذ دیواری لایف کالای زیبای شرکت آنا دکور
کاغذ دیواری لایف کالای زیبای شرکت آنا دکور

شرکت موفق آنا دکور ، شرکتی جوان ، پر انرژی ، سخت کوش و با روحیه بسیار بالا می باشد ، که در چند سال اخیر تاسیس شده است و بی شک ، آینده ای درخشان و موفق خواهد داشت .

پارکت لمینت گرندیور  GRANDEUR ، شرکت بازرگانی لایف دکور
پارکت لمینت گرندیور GRANDEUR ، شرکت بازرگانی لایف دکور

شرکت بازرگانی لایف دکور ، یکی از موفق ترین شرکت های تولید کننده پارکت لمینت می باشد . این شرکت معتبر ، در زمینه واردات آلبوم های کاغذ دیواری نیز ، فعالیت می کند و همواره محصولاتی با کیفیت و درجه یک وارد ، و در بازار عرضه می کند ‌.

عمارت معروف آفرید
عمارت معروف آفرید

عمارت آفرید ( با کادری مجرب و مدیریتی حرفه ای و عالی ) واقع در : خیابان سمیه ، نرسیده به ایرانشهر ، خیابان موسوی ، پلاک ۴۱ که همه روزه از ساعت ۷:۳۰ صبح تا ۲۳:۰۰ شب و روز های تعطیل از ۸:۳۰ صبح پذیرای مشتریان عزیز می باشد.

آلبوم کاغذ دیواری شرکت رویال آرت لوکس
آلبوم کاغذ دیواری شرکت رویال آرت لوکس

شرکت معتبر آرت ( شرکت رویال آرت لوکس چنل پاراتی ) ، از جمله شرکت های موفق وارد کننده آلبوم های کاغذ دیواری می باشد ، که همواره آلبوم هایی درجه یک ، با کیفیت و زیبا وارد و عرضه می کند .