چند ایده دکور قفسه که اشیاء شما را به هنر دیوار تبدیل می کند

  • اشتراگ گذاری در شبکه های اجتماعی :

  • #
  • #
  • #
چند ایده دکور قفسه که اشیاء شما را به هنر دیوار تبدیل می کند
چند ایده دکور قفسه که اشیاء شما را به هنر دیوار تبدیل می کند
چند ایده دکور قفسه که اشیاء شما را به هنر دیوار تبدیل می کند
چند ایده دکور قفسه که اشیاء شما را به هنر دیوار تبدیل می کند
 


( مقاله ترجمه شده از سایت معتبر خارجی )
 
قفسه یکی از آن عناصر طراحی است که برای هر سبکی جذاب است. قفسه ‌های شناور صنعتی و شیک را در کاندو های مینیمالیستی، قفسه‌ های توکار روشن پر از نقاشی ‌های رنگارنگ در کلبه ‌های مادربزرگ ساحلی ، و البته قفسه ‌های کلکسیونی پر از بشقاب، کتاب و چیزهای کنجکاوی در خانه عاشقان قدیمی پیدا خواهید کرد . علاوه بر این، قفسه ها سبک شخصی را با فرصتی برای افزایش ظرفیت ذخیره سازی خانه شما ترکیب می کنند. اما برای به حداکثر رساندن پتانسیل زیبایی شناختی آنها، دانستن نحوه استایل دادن به آنها بسیار مهم است. هنگامی که به دنبال راه هایی برای تزئین قفسه های خود هستید، به این ایده های زیبا از طراحان داخلی مراجعه کنید.
 
1.یک نمایشگر طبیعت گرا ایجاد کنید.
قفسه ها مکان مناسبی برای نشان دادن گنجینه های دست دوم شما هستند . جن بینونو، دکوراتور داخلی و فروشنده کلاسیک در J. Bienvenu Interiors ، می‌ گوید: «من عاشق یک پازل خوب هستم و قفسه‌ های یک ظاهر طراحی شده، قطعه مورد علاقه من از یک اتاق است . به‌ عنوان یک طبیعت‌ شناس و معلم سابق، مجموعه‌ های من شامل نمونه‌ های طبیعی، مجموعه‌ های قدیمی ادبیات کلاسیک، و سفال ‌ها و سرامیک ‌های ارزان ‌قیمت است».او یافته ‌های قدیمی‌ اش را با رنگ سبز مریمی خاموش که هم تازگی و هم تاریخی به نظر می‌ رسد، جبران می ‌کند.
 
2.چیدمان بر اساس رنگ.
اگر دلتنگ روزهایی هستید که قفسه ‌های کتاب چیده شده بر اساس رنگ ‌ها بر فضای داخلی خانه غالب می‌ شد، ارین مایرز از طراحی ارین مایرز طراحی کاملاً به ‌روز شده در آن ظاهر سازمان ‌یافته را دارد. او در این قفسه زیبا از کتاب ‌ها و اقلام طراحی استفاده کرد که همگی بر اساس رنگ چیده شده‌اند. پس زمینه ای از کاغذ دیواری چاپ شده، لایه دیگری از علاقه را اضافه می کند.
 
3.آن را به یک قطعه هنری تبدیل کنید.
قفسه ای را انتخاب کنید که به تنهایی به عنوان یک نصب هنری عمل کند. Marzia Dainelli از استودیو Dainelli می ‌گوید: «قفسه می‌ت واند با ترکیب مواد دراماتیک به یک اثر هنری تبدیل شود . این قفسه طلایی انعکاسی به خودی خود بیانیه ای را ارائه می دهد و چند مورد مینیمالیستی به اندازه کافی استایل می بخشد.
 
4.تاریک و تک رنگ شوید.
قفسه ‌های تیره نیروی دریایی شبیه بازگشتی به یک کتابخانه قدیمی هستند، اما سالی لرد، بنیانگذار GreyHunt Interiors ، با افزودن کاغذ دیواری سفید و آبی و لهجه ‌های طلایی، ظاهر لوکس را حفظ کرد. از آینه گرفته تا سخت افزار، فضا احساس لوکس و عمدی می کند.
 
Shelf Décor Ideas That Turn Your Objects Into Wall Art
 
Shelves are one of those design elements that appeal to every style. You'll find sleek, industrial floating shelves in a minimalist's condo, bright built-in shelves filled with colorful vignettes in a coastal grandmother cottage, and, of course, collection shelves full of plates, books, and curiosities in a vintage lover's home. What's more, shelves combine personal style with an opportunity to increase your home's storage potential. But in order to maximize their aesthetic potential, knowing how to style them is key. When looking for ways to decorate your shelves, turn to these beautiful (and functional) ideas from interior designers.
 
1.Create a Naturalist Display.
Shelves are the perfect place to show off your secondhand treasures. "I love a good puzzle and styling shelves is my favorite piece of a room," says Jen Bienvenu, interior decorator and vintage dealer at J. Bienvenu Interiors. "As a naturalist and former teacher, my collections on display include natural specimens, vintage sets of classic literature, and thrifted pottery and ceramics." In this room, she offsets her vintage finds with a muted sage green that feels both fresh and historic.
 
2.Arrange by Color.
If you miss the days when bookshelves arranged by color dominated home interiors, then Erin Meyers of Erin Meyers Design has the perfect updated take on that organized look. She used both books and styling items, all arranged by hue, in this gorgeous shelf. A backdrop of printed wallpaper adds another layer of interest.
 
3.Make it a Piece of Art
Choose a shelf that acts as an art installation all on its own. "The shelf itself can become a piece of art with the incorporation of a dramatic material," says Marzia Dainelli of Dainelli Studio. This reflective gold shelf makes a statement on its own, and a few minimalist items a  dd just enough style.
 
4.Go Dark and Monochromatic.
Dar k navy shelves feel like a throwback to a vintage library, but Sallie Lord, founder of GreyHunt Interiors, kept the look luxe by adding white and blue wallpaper and gold accents. From the mirror to the hardware, the space feels luxurious and intentional.
  • مرجع :https://www.marthastewart.com
  • برچسب ها : چند ایده دکور قفسه که اشیاء شما را به هنر دیوار تبدیل می کند

تعداد نظرات ثبت شده :0 نظر

فرم ارسال نظر
  • دیدگاه شما

آخرین اخبار (6 مرداد 1403)
آلبوم کاغذ دیواری داملا شرکت آرکو
آلبوم کاغذ دیواری داملا شرکت آرکو

شرکت معروف آرکو ( انبار و دفتر مرکزی : تهران ) از معتبر ترین شرکت هایی می باشد که در زمینه واردات انواع آلبوم های کاغذ دیواری درجه یک و با کیفیت ، فعالیت می کند و همواره محصولاتی خاص و منحصر به فرد وارد و در بازار ، عرضه می نماید .

بهترین رنگ زرد کره ای به گفته طراحان داخلی
بهترین رنگ زرد کره ای به گفته طراحان داخلی

انتخاب رنگ برای خانه شما می تواند دشوار باشد. آیا باید آن را ایمن بازی کنید و با یک خنثی ملایم همراه شوید یا فضای خود را با رنگ های پاپ القا کنید؟ هنگامی که بین این دو گزینه درگیر هستید، یک سایه وجود دارد که هر دو طرف را بازی می کند: زرد کره ای. این رنگ به دیوارهای شما کمی گرما می بخشد، بدون اینکه از رنگ های خنثی مانند سفید و بژ دور شود. در حالی که به خوبی با طیف وسیعی از زیبایی شناسی جفت می شود، زرد کره ای هرگز خسته کننده نیست. رنگ شادابی را با ظرافت ظریف متعادل می کند که حس جذابی را به هر اتاق

دقیقا چه زمانی اپل آیفون 16 و آیفون 16 پرو را معرفی می کند
دقیقا چه زمانی اپل آیفون 16 و آیفون 16 پرو را معرفی می کند

اپل سری آیفون 16 را اواخر امسال عرضه خواهد کرد. اما دقیقا چه زمانی؟ اپل هفته‌ها چیزی نمی‌گوید، اما می‌توانیم همه چیز را با دقت مشخص کنیم. در اینجا همه چیزهایی است که باید بدانید، از زمانی که اپل سخنرانی اصلی را معرفی می کند، زمانی که سخنرانی اصلی برگزار می شود، تا لحظه شروع آن، تا زمانی که آیفون ها به فروش می رسند. شما حتی خواهید فهمید که اپل چه زمانی تاریخ سخنرانی اصلی را که اولین بخش از کل فرآیند است، معرفی خواهد کرد.

طریقه نصب کاغذ دیواری
طریقه نصب کاغذ دیواری

ممکن است این سوال ، برای افراد بسیاری مطرح شود که ، به چه صورت باید کاغذ دیواری را در محیط مورد نظر شان نصب نمایند ؟ در واقع ، بی شک باید هر امری را ، به فردی سپرد که در آن حوزه از تخصص لازم و کافی برخوردار باشد . بنابراین در وهله نخست برای نصب کاغذ دیواری ، نیاز است که این امر به متخصصین این حرفه ، سپرده شود .

آلبوم کاغذ دیواری نئو ست ، آلبومی زیبا از شرکت اکسون
آلبوم کاغذ دیواری نئو ست ، آلبومی زیبا از شرکت اکسون

شرکت موفق و معروف اکسون ، از جمله معتبر ترین شرکت های وارد کننده آلبوم های کاغذ دیواری می باشد ، که در حوزه تایل های آلومینیومی ، آینه ای ، استیل ، چوبی ، و ... فعالیت می کند .

لونا ، کاغذ دیواری شرکت دیباذر
لونا ، کاغذ دیواری شرکت دیباذر

شرکت معتبر دیباذر ، که اینک نام خود را به آرت دکو گروپ ، تغییر داده است ، یکی از موفق ترین و قدیمی ترین شرکت هایی می باشد که در ابتدا ، فعالیت خود را با واردات آلبوم های کاغذ دیواری و پارکت لمینت ، آغاز نمود .

کافه پرطرفدار بیکری
کافه پرطرفدار بیکری

کافه معروف بیکری ( با کادری مجرب و مدیریتی حرفه ای ) واقع در : شهرک غرب ، فلامک شمالی ، نبش نوزدهم ، از جمله معروف ترین کافه های تهران می باشد که همه روزه از ساعت ۸:۰۰ صبح تا ۲۴:۰۰ شب ، پذیرای عموم مشتریان است.

5 اشتباهی  که هنگام عکاسی از یک پروژه باید اجتناب کنید
5 اشتباهی که هنگام عکاسی از یک پروژه باید اجتناب کنید

چه در حال عکاسی از یک بازسازی کامل یا برخی از قفسه های طاقچه ای هستید، سبک طراحی بسیار مهم است. برای صاحبان خانه آسان تر است که تصور کنند اگر فضا در خانه به نظر برسد، کار شما چگونه به نظر می رسد . چند آیتم جذاب برای هر اتاقی که از آن عکس می گیرید همراه داشته باشید تا فضا را بپوشانید و به مشتریان بالقوه کمک کنید پروژه را در خانه خود تجسم کنند.

شرکت رها وارد کننده آلبوم کاغذ دیواری سیلور
شرکت رها وارد کننده آلبوم کاغذ دیواری سیلور

شرکت معتبر رها ، از جمله شرکت های وارد کننده موفقی ( و همچنین پخش کالا های شرکت پالاز در شرق تهران ) می باشد که سال ها در این حوزه فعالیت کرده ، و آلبوم هایی با کیفیت و درجه یک را وارد و عرضه نموده است .

Samsung Galaxy Watch Ultra در مقابل Galaxy Watch 5 Pro: یک برنده واضح وجود دارد
Samsung Galaxy Watch Ultra در مقابل Galaxy Watch 5 Pro: یک برنده واضح وجود دارد

Galaxy Watch Ultra سامسونگ پاسخ این شرکت به Apple Watch Ultra است. این ساعت هوشمند جدید ارائه شده از سامسونگ است که برای کسانی طراحی شده است که کمی بیشتر از ساعت هوشمند روزمره خود می خواهند.