مپ استار ، اخبار داغ دکوراسیون داخلی ایران

  • پارکت لمینت لیگنا تولید شرکت کارلوبونتی
    پارکت لمینت لیگنا تولید شرکت کارلوبونتی
    شرکت معتبر کارلوبونتی برندی بسیار معروف است که در ایران فعالیت می‌ کند و با شرکت لیمورا با هم‌ یک خانواده هستند .

    تاریخ درج :1402/04/03

  • آلبوم پوستر دست ساز و برجسته A ONE  شرکت پاپیروس
    آلبوم پوستر دست ساز و برجسته A ONE شرکت پاپیروس
    شرکت معروف و معتبر پاپیروس ، شرکتی معروف می باشد که تولید کننده موفق پوستر و برچسب در ایران ، است . این شرکت موفق ، طی ۱۵ سال اخیر به صورت تخصصی در زمینه تولید انواع پوستر های با کیفیت و درجه یک ، فعالیت می کند .

    تاریخ درج :1402/03/21

  • آلبوم کاغذ دیواری درجه یک پاگانی از شرکت وال استار
    آلبوم کاغذ دیواری درجه یک پاگانی از شرکت وال استار
    شرکت معروف سالار دکور ( انبار و دفتر مرکزی شرکت : واقع در مشهد ) با برند وال استار فعالیت می کند و همواره آلبوم هایی بی نظیر و درجه یک وارد می نماید . این شرکت موفق دارای نمایندگی در تمامی شهر ها است .

    تاریخ درج :1402/03/20

  • با محصولات شرکت زیگموند آشنا شویم
    با محصولات شرکت زیگموند آشنا شویم
    شرکت معتبر زیگموند ، شرکتی بسیار خاص و لاکچری می باشد که در ابتدا نماینده شرکت های :

    تاریخ درج :1402/03/17

  • آتیه پوشان وارد کننده موفق کالای دکوراسیون ایران
    آتیه پوشان وارد کننده موفق کالای دکوراسیون ایران
    شرکت معتبر آتیه پوشان ( که با AP خود را معرفی نموده است ) ، دارای لوگو و نامی زیبا می باشد . این شرکت موفق ، در بیش از پانزده سال فعالیت خود محصولات فراوانی را وارد نموده است و پس از مدتی ، با حراج کد های باقی مانده ( به علت عدم خوردن آلبوم ها ) به طور کل آن آلبوم های حراجی را ، از رده خارج نموده است .

    تاریخ درج :1402/03/02

  • شرکت نیکان تجارت ، وارد کننده کاغذ دیواری در ایران
    شرکت نیکان تجارت ، وارد کننده کاغذ دیواری در ایران
    شرکت فعال و منظم نیکان تجارت ( که در این ده سال اخیر فعالیت می کند ) ، شرکتی است که بسیار دقیق عمل می کند و آلبوم های کاغذ دیواری خاصی وارد می کند . در واقع می توان گفت که شرکت نیکان تجارت ، برند بسیار خوبی برای خود در بازار دکوراسیون داخلی ایران ، بر پا کرده ( تحت عنوان نیکان تجارت ) که دارای لوگویی بسیار زیبا است و در میان مغازه داران و شرکت های پخش و صنف تزیینات و دکوراسیون ، شناخته شده است .

    تاریخ درج :1402/02/31

  • نحوه استفاده از QR Code در سری جدید آلبوم های فی یستا
    نحوه استفاده از QR Code در سری جدید آلبوم های فی یستا
    شرکت معروف آکام ، که یکی از معتبر ترین شرکت های وارد کننده آلبوم های کاغذ دیواری می باشد و همواره محصولاتی بی نظیر و خاص وارد و در بازار عرضه می کند ، به تازگی در راستای توسعه خدمات و علی الخصوص به جهت کمک به انتخاب مشتریان ، بر روی پوستر های کاغذ دیواری در سری جدید آلبوم فی یستا ، QR Code چاپ نموده است .

    تاریخ درج :1402/02/24

  • با  پارکت لمینت درودگران  DOROUDGARAN بیشتر آشنا شویم
    با پارکت لمینت درودگران DOROUDGARAN بیشتر آشنا شویم
    پارکت لمینت مقاوم و پر کاربرد درودگران DOROUDGARAN مدل ایموشن ، ( تولید ایران ) از زیبا ترین و درجه یک ترین محصولات بازار پر رقابت لمینت ایران و تولید شرکت معروف درودگران می باشد .

    تاریخ درج :1402/02/09

  • معرفی پارکت لمینت ویلو WILLOW
    معرفی پارکت لمینت ویلو WILLOW
    پارکت لمینت با کیفیت و درجه یک ویلو ( WILLOW ) ، با ده رنگ زیبا و خاص از جمله پر فروش ترین پارکت لمینت های موجود در بازار می باشد .

    تاریخ درج :1402/02/06

  •  آلبوم کاغذ دیواری پر طرفدار گاردنیا ، محصول شرکت کرون
    آلبوم کاغذ دیواری پر طرفدار گاردنیا ، محصول شرکت کرون
    شرکت معتبر کرون ، یکی از جوان ترین شرکت های واردکننده آلبوم های کاغذ دیواری می باشد که در ابتدا ، کار خود را با آلبوم کاغذ دیواری کرون آغاز نمود ، و سپس پس از مدتی این آلبوم را در مراحل حذفی قرار داد .

    تاریخ درج :1402/01/31

آخرین اخبار (29 اردیبهشت 1403)
کاغذدیواری آلدو ، کالای پر طرفدار شرکت لیماک
کاغذدیواری آلدو ، کالای پر طرفدار شرکت لیماک

شرکت معروف لیماک ، از موفق ترین و معتبر ترین شرکت های وارد کننده آلبوم های کاغذ دیواری ، می باشد که در این زمینه چیزی حدود هشت سال است که ، مشغول فعالیت می باشد .

آلبوم کاغذ دیواری فونیکس شرکت دیباذر
آلبوم کاغذ دیواری فونیکس شرکت دیباذر

شرکت معتبر دیباذر ، که اینک نام خود را به آرت دکو گروپ ، تغییر داده است ، یکی از موفق ترین و قدیمی ترین شرکت هایی می باشد که در ابتدا ، فعالیت خود را با واردات آلبوم های کاغذ دیواری و پارکت لمینت ، آغاز نمود .

کافه پر طرفدار فرن
کافه پر طرفدار فرن

کافه معروف فرن ( با کادری مجرب و مدیریتی حرفه ای و عالی ) واقع در : دروس خیابان راستوان ، بالاتر از میدان احتشامیه ، روبه روی مرکز خرید جنب بانک آینده ، پلاک ۳۱ ، از جمله معروف ترین کافه های تهران است ، که همه روزه از ساعت ۹:۰۰ صبح تا ۲۴:۰۰ شب پذیرای عموم مشتریان می باشد ، مشتریان محترم می توانند پیش از مراجعه به این کافه محبوب ، با برقراری تماس با این مجموعه میز مورد نظر خود را رزرو نمایند .

چند روند طراحی که خانه شما را پایدار تر می کند
چند روند طراحی که خانه شما را پایدار تر می کند

یک مفهوم طراحی که با پر کردن شکاف بین مردم و طبیعت اطراف خانه هایشان مشخص شده است، طراحی بیوفیلیک به سرعت در دنیای بازسازی خانه و طراحی داخلی شتاب بیشتری به دست می آورد. کری کلی، سابق انجمن طراحی داخلی آمریکا (ASID) می ‌گوید: «ادغام عناصر طبیعی مانند دیوارهای زنده، گیاهان داخلی، و منابع نور طبیعی نه تنها زیبایی ‌شناسی را افزایش می ‌دهد، بلکه با بهبود کیفیت هوا و ارتباط ساکنان با طبیعت، محیط داخلی سالم ‌تری را ارتقا می‌ دهد.» رئیس هیئت ملی استفاده از مواد نقش کلیدی در طراحی بیوفیلیک و طراحی پایدا

مهارت ارتباط با مشتری
مهارت ارتباط با مشتری

یکی از حائز اهمیت ترین مسائلی که باید همواره به آن توجه داشت ، چگونگی ارتباط برقرار کردن و یا به عبارت دیگر ، مهارت ارتباط با مشتری می باشد . در واقع ، یکی از مهم ترین عواملی که باعث حفظ و همچنین افزایش وفاداری مشتری می شود ، چگونگی برخورد با او است ‌.

نقاط قوت و مزایای محصولات شرکت گرانتیل
نقاط قوت و مزایای محصولات شرکت گرانتیل

شرکت پارس بهشرق که از سال 1367 تولید کننده انواع لوازم خانگی ایرانی بود در چند سال اخیر اقدام به تاسیس بزرگترین کارخانه تولید کاغذدیواری ایرانی با کیفیت قابل شستشو در ایران و خاورمیانه گردیده است. آقای وردی قهرمانی موسس و تولید کننده برند گرانتیل میباشد.

آلبوم کاغذ دیواری اونیکس شرکت فلیپ اند موریس
آلبوم کاغذ دیواری اونیکس شرکت فلیپ اند موریس

هلدینگ گرین ( فیلیپ موریس ، آنجل ، استاروالز ) ، یکی از معتبر ترین و معروف ترین شرکت های واردکننده آلبوم های کاغذ دیواری می باشد ، که همواره محصولاتی با جنسی عالی و ضخیم ، در طرح ها و رنگ های دلنشین و به روز ، وارد و در بازار عرضه می کند .

آلبوم کاغذ دیواری یشیل شرکت آرکو
آلبوم کاغذ دیواری یشیل شرکت آرکو

شرکت معروف آرکو ( انبار و دفتر مرکزی : تهران ) از معتبر ترین شرکت هایی می باشد که در زمینه واردات انواع آلبوم های کاغذ دیواری درجه یک و با کیفیت ، فعالیت می کند و همواره محصولاتی خاص و منحصر به فرد وارد و در بازار ، عرضه می نماید .

آلبوم کاغذ دیواری رولکس شرکت مداسیون
آلبوم کاغذ دیواری رولکس شرکت مداسیون

شرکت مداسیون ، یکی از شرکت های وارد کننده و تامین کننده موفق کالاهای دکوراسیون داخلی می باشد ، که همواره محصولاتی بی نظیر و با کیفیت ، وارد و در بازار عرضه می کند .

چند راه برای روشن کردن یک اتاق تاریک، به گفته طراحان داخلی
چند راه برای روشن کردن یک اتاق تاریک، به گفته طراحان داخلی

دکوراسیون اتاق های داخلی با نور طبیعی کم یا بدون نور می تواند چالش برانگیز باشد. رنگ ‌ها معمولاً اشباع‌ تر به نظر می ‌رسند و دکوراسیون می ‌تواند در سایه‌ ها حجیم به نظر برسد. این فضا ها اغلب احساس ناخوشایندی دارند، که ایده آل نیست – به خصوص اگر اتاقی باشد که زمان زیادی را در آن سپری می کنید، مانند اتاق خواب یا قسمت نشیمن. ما با طراحان داخلی صحبت کردیم تا چند ترفند طراحی ساده را بیاموزیم که می تواند به سرعت یک اتاق تاریک را روشن کند.