شرکت نیکان تجارت ، وارد کننده کاغذ دیواری در ایران

  • اشتراگ گذاری در شبکه های اجتماعی :

  • #
  • #
  • #
شرکت نیکان تجارت ، وارد کننده کاغذ دیواری در ایران
شرکت نیکان تجارت ، وارد کننده کاغذ دیواری در ایران
شرکت نیکان تجارت ، وارد کننده کاغذ دیواری در ایران
شرکت نیکان تجارت ، وارد کننده کاغذ دیواری در ایران 




شرکت فعال و منظم نیکان تجارت ( فعال در ده سال اخیر ) ، شرکتی بسیار دقیق می باشد که همواره آلبوم های کاغذ دیواری خاص ‌و زیبایی را وارد می کند . در واقع می توان گفت که شرکت موفق نیکان تجارت ، برند بسیار خوبی برای خود در بازار دکوراسیون داخلی ایران ، بر پا کرده ( تحت عنوان نیکان تجارت ) و دارای لوگویی بسیار زیبا است و در میان مغازه داران و شرکت های پخش و صنف تزیینات و دکوراسیون ، شناخته شده است . 


شرکت نیکان تجارت از ابتدا با نام البوم کاغذ ‌دیواری ونینی که آلبومی مخمل خاص و بسیار زیبا بود ، مشهور شد .


اینک این شرکت دارای چهار آلبوم کاغذ دیواری به نام های : 
آلبوم کاغذ دیواری VENINI ( این آلبوم دارای جنس مخمل است و می توان گفت که شرکت نیکان تجارت را به اسم این آلبوم کاغذ دیواری می شناسند ) ،
آلبوم کاغذ دیواری MIX ،
آلبوم کاغذ دیواری  BARTON ،
آلبوم کاغذ دیواری جدید FIBO ،
آلبوم کاغذ دیواری Lino ،
می باشد . 


از محصولات قدیمی این شرکت که حراج شده و از کل ایران جمع شده ، می توان به آلبوم کاغذ دیواری سونامی ، لاولی ، موند ، و .. اشاره کرد . 

در واقع به سبب آن که پس از گذشت چیزی حدود دو الی سه سال از واردات یک آلبوم ، آلبوم های کاغذ دیواری جدیدی وارد ایران می شوند ، اکثر مشتریان تمایل دارند تا از جدید ترین محصولات در محیط خود بهره ببرند و به همین علت ، دیگر توجهی به آلبوم های قدیمی نمی کنند . و همین موضوع باعث می شود که شرکت های وارد کننده محصولات قدیمی خود را حراج و سپس از رده خارج کنند و آلبومی جدید با طرح های خاص و بروز وارد نمایند . 
 
از طرفی دیگر ، شرکت های وارد کننده همواره با مشکلات بسیاری همچون :  نوسان شدید قیمت دلار ، وابستگی بازار دکوراسیون داخلی ایران به دلار ، عدم حمایت دولت از شرکت های وارد کننده ، تعلق نگرفتن ارز دولتی برای واردات آلبوم های کاغذ دیواری و تعرفه های زیاد گمرک و مالیات های سنگین ، و .. رو به رو هستند . به طوری که دیگر شرکت وارد کننده نمی تواند محصول خود را شارژ کند و در نهایت محصول آنان به عدم می خورد .
 
 در واقع شرکتی هایی در این زمینه موفق می‌شوند که این اصل اساسی را رعایت کنند ، که آلبوم کاغذ دیواری شان به هیچ عنوان نباید به عدم بخورد . چرا که در این صورت ، دیگر مغازه داران آن آلبوم را به مشتریان خود نشان نمی دهند ، به این علت که ممکن است مشتری کدی را بپسندد که آن کد موجود نباشد ، و حقیقتا این موضوع از حوصله مشتری و مغازه داران خارج است .

شرکت نیکان تجارت نیز ، تقریبا این اصل را رعایت می کند و هنگامی که کالایش تمام می شود ، به سرعت جنس خود را وارد می کند . البته به دلیل زمان بر بودن ثبت سفارش و واردات آلبوم از چین ، شرکت ها باید همواره توجه داشته باشند که کدام یک از کد های محصولشان رو به اتمام است تا هر چه سریع تر سفارش دهند .


شرکت نیکان تجارت ، در انتخاب طرح های جذاب و با کیفیت بسیار بالا ، و پشتوانه محصولاتش تخصص دارد .


این شرکت معتبر ، در برخی استان ها دارای نمایندگی است ولی در اکثر شهر ها به صورت مویرگی فعالیت می کند و کالاهای خود را پشتیبانی می کند .
دفتر و انبار مرکزی شرکت نیکان تجارت ، در تهران می باشد .


وبسایت مپ استار ، ضمن آرزوی موفقیت برای شرکت نیکان تجارت ، با رصد دقیق بازار دکوراسیون داخلی ایران ، از فروشگاه ها ، شرکت های پخش کننده ، و شرکت های وارد کننده حمایت می کند . این وبسایت ، به هر فروشگاه صفحه ای اختصاصی ارائه می دهد ، تا محصولات خود را در آن ثبت نمایند و راحت تر با مشتریان ارتباط برقرار کنند .


کدام فروشگاه ها در شهر شما ، محصولات شرکت نیکان تجارت را ارائه می دهند ؟ کلیک کنید .
  • مرجع :
  • برچسب ها : شرکت نیکان تجارت

تعداد نظرات ثبت شده :0 نظر

فرم ارسال نظر
  • دیدگاه شما

  •  

آخرین اخبار (10 فروردین 1403)
با شرکت پلاستر تولید کننده کاغذ دیواری آشنا شویم
با شرکت پلاستر تولید کننده کاغذ دیواری آشنا شویم

شرکت معتبر و معروف پلاستر ، اولین و قدیمی ترین شرکت در ایران می باشد که در زمینه تولید کاغذ دیواری ، فعالیت می کند . در ابتدا این شرکت معتبر ، به علت عدم وجود دستگاه ، کاغذ های بدون PVC تولید می کرد . اما اینک با ورود دستگاه های جدید و مدرن ، کاغذ دیواری های قابل شستشو نیز تولید می کند .

آلبوم کاغذ دیواری رزا ، آلبوم شرکت کرون
آلبوم کاغذ دیواری رزا ، آلبوم شرکت کرون

شرکت موفق کرون ، یکی از جوان ترین و معتبر ترین شرکت های واردکننده آلبوم های کاغذ دیواری می باشد که در ابتدا ، فعالیت خود را با آلبوم کاغذ دیواری پر طرفدار کرون آغاز کرد ، و سپس بعد از مدتی این آلبوم را در مراحل حذفی قرار داد .

لونا ، کاغذ دیواری شرکت دیباذر
لونا ، کاغذ دیواری شرکت دیباذر

شرکت معتبر دیباذر ، که اینک نام خود را به آرت دکو گروپ ، تغییر داده است ، یکی از موفق ترین و قدیمی ترین شرکت هایی می باشد که در ابتدا ، فعالیت خود را با واردات آلبوم های کاغذ دیواری و پارکت لمینت ، آغاز نمود .

چند رنگ راهرو که این فضا را زنده می کند
چند رنگ راهرو که این فضا را زنده می کند

رنگ سبز شاداب و مفرح مانند Yeabridge Green از Farrow & Ball - سایه ای نیرو بخش برای سرسرا ها و راهرو ها است. "هیچ چیز سخاوتمندانه تر از یک عروسک سبز سرسبز برای خوش آمد گویی به شما و مهمانان تان در سالن شما نیست، و Yeabridge Green این را با کلک ارائه می دهد! پاتریک اودانل، سفیر برند جهانی برای فارو و بال ، می گوید .این سبز شاد و خوش بینانه است که در کمال تعجب به عنوان یک فویل عالی برای عکس ها و مبلمان قهوه ای عمل می کند. برای کسانی که به دنبال رویکرد سنتی تر با کمی ذوق و شوق هستند، پس این رنگ شم

درخشان‌ ترین راه برای اینکه آشپزخانه‌ تان را بزرگ ‌تر و روشن‌ تر نشان دهید: یک آینه اضافه کنید
درخشان‌ ترین راه برای اینکه آشپزخانه‌ تان را بزرگ ‌تر و روشن‌ تر نشان دهید: یک آینه اضافه کنید

زندگی شلوغه بودجه ها تنگ است. ما همیشه به دنبال جزئیات کوچکی هستیم تا به خانه‌ ای اضافه کنیم که تأثیر نامتناسب زیادی داشته باشد - بنابراین می ‌توانید از خانه خود نهایت لذت را ببرید. یکی از راه‌ هایی که می ‌توانید امروز با یک افزودنی ساده و کمی غیر منتظره به سرعت ظاهر آشپزخانه را بهبود بخشید چیست؟ یک آینه اضافه کنید .

کاغذ دیواری های بوهمبرگ در بازار ایران
کاغذ دیواری های بوهمبرگ در بازار ایران

شرکت معتبر هاوین دکور نماینده برند بوهمبرگ در ایران می باشد که ، البوم های درجه یک و با کیفیت بوهمبرگ را در ایران پخش می‌ کند .

آلبوم کاغذدیواری تسلا شرکت وال استار
آلبوم کاغذدیواری تسلا شرکت وال استار

شرکت سالار دکور ( انبار و دفتر مرکزی : واقع در مشهد ) با برند وال استار فعالیت می کند و همواره آلبوم هایی با کیفیت و درجه یک وارد می نماید . این شرکت معتبر دارای نمایندگی در تمامی شهر ها می باشد .

شرکت پاناکو تولید کننده انواع تایل 60×60
شرکت پاناکو تولید کننده انواع تایل 60×60

شرکت پاناکو یکی از بزرگ ترین ، موفق ترین ، و فعال ترین شرکت هایی است که در زمینه تولید انواع پنل و تایل سقفی فعالیت می کند .

کافه رستوران پرطرفدار ویر
کافه رستوران پرطرفدار ویر

کافه رستوران معروف ویر ( با کادری مجرب و مدیریتی حرفه ای و عالی ) واقع در : هروی ، وفامنش ، پانیذ سنتر ، طبقه اول ، همه روزه از ساعت ۱۱:۰۰ ظهر تا ۲۴:۰۰ شب پذیرای مشتریان عزیز می باشد .

علت باد کردن پارکت لمینت
علت باد کردن پارکت لمینت

یکی از مهم ترین سوالاتی که ممکن است در خصوص پارکت لمینت ، مطرح شود و ذهن افراد کثیری را به خود مشغول کند ، این امر است که : چه علتی منجر به باد کردن پارکت لمینت می شوند ؟ و برای پیشگیری از این وضع ، چه اقداماتی لازم است انجام شود ؟