تایل معرق سقف ابعاد 60*60

اطلاعات اختصاصی دکوراسیون داخلی

پنل معرق 60*60 سقف
از این فایل انتخاب کنید
تصاویر اجرا شده تایل معرق سقفی
تصاویر اجرا شده تایل معرق سقفی
تصاویر اجرا شده تایل معرق سقفی
تصاویر اجرا شده تایل معرق سقفی
#
#(3)لایک
  • موضوع : تایل سقفی معرق
  • تامین کننده : شرکت مپ استار
  • نام لاتین :
  • نام فارسی :پنل معرق 60*60 سقف
  • ابعاد : تایل 60*60 جنس PVC
  • مدل : تولید ایران
  • کدهای ناموجود :
قیمت :۱۱۴,۰۰۰ تومان

توضیحات کالا

  خریدار عزیر توجه بفرمایید :
1.ابتدا توسط نصاب باید سقف شما با نبشی و سپری گالوانیزه به ابعاد 60*60 شبکه بندی شود.
2.طرح مورد نظر خود را انتخاب و کد آن را در سبد خرید وارد کنید.
3.تعداد تایل مورد نظر را درج کنید.
4.سفارش شما تایل 60*60 از جنس PVC به ضخامت 8 میلیمتر بدون طلق پشت کار میباشد.
5.در صورت نیاز به طلق پشت کار یا درخواست تولید در ابعاد سفارشی در واتس اپ اعلام نمایید.
6.سفارش شما بعد از تولید توسط باربری به شهر شما ارسال میگردد.

تولید کننده سقف کاذب معرق CNC
تایل معرق CNC  و آسمان مجازی یا سقف کاذب drop ceiling درواقع پوششی از جنس PVC و طلق یا پلی کربونات و پلکسی در قالب تایل های 60*60  و یا ورق های چوبی MDF می باشد که به دلیل ضد آب بودن به ما امکان استفاده در مکان های مرطوب و خشک مانند شهر های شمالی ، استخر، حمام، سرویس بهداشتی و ... را می دهد و جایگزین مناسب تایل های چوبی است.به عبارت دیگر ، سقف معرق CNC در دو جنس چوبی و پی وی سی ، جهت استفاده در محیط های خشک و مرطوب ،ساخته می شود .دلیل نام گذاری این نوع سقف ، استفاده از دستگاه CNC جهت برش اسلیمی و پیاده سازی طرح های معرق بسیار زیبا و پیچیده بر روی ورق های پی وی سی است ، که به عنوان سقف کاذب و پارتیشن در دکوراسیون داخلی و تقسیم فضا ، مورد استفاده قرار می گیرد


کاربرد های سقف معرق CNC
امروزه طراحان دکوراسیون داخلی ،به دلیل انعطاف پذیری بالا و شکل گیری سریع و راحت ، از ورق های پی وی سی یا ام دی اف معرق کاری شده در دکور بندی سقف منازل، دفتر کار، ادارات، راه روها، آساختمان های صنعتی، بیمارستان ها ،رستوران ها، سالن های ورزشی ،مراکز تجاری ،ایستگاه مترو ،هتل ها،سالن های زیبایی و... استفاده می کنند و ساختمان های خشک و بی روح را جان تازه ای می دهند و با استفاده از این پنل های زیبا و خوش رنگ،علاوه بر تزیین سقف در تقسیم بندی فضا ها به عنوان پارتیشن استفاده می کنند.


مزایای سقف معرق CNC
همانطور که گفته  شد به دلیل جنس ورق (PVC یا MDF) این سقف ها کلیه قابلیت های جنس پی وی سی و ام دی اف را بنا به این که از چه جنسی استفاده شده باشد ، دارا می باشند ، پس از مزایای این سقف می توان به موارد زیر اشاره کرد:

1-    جنس PVC  در برابر رطوبت، حرارت و حشرات موزی مقاومت بالایی دارد
2-    تنوع در طرح و رنگ
3-    هزینه کم و اقتصادی
4-    نازک و سبک (ضخامت بین 8 الی 16 میلی متر)
5-    قابل نصب به دو صورت ثابت و متحرک در ارتفاع های مختلف
6-    انعطاف پذیری بالا
7-    قابل استفاده جهت آکوستیک کردن فضا
8-    امکان نور پردازی
9-    امکان تعویض و تعمیر سریع



معایب سقف کاذب معرق  CNC
قطعات سقف کاذب معرق (   False Ceiling   )،به روش پازل گونه در کنار یکدیگر نصب می شوند که در صورت بی دقتی و عدم مهارت نصاب، ممکن است نتیجه کار مطلوب کارفرما نباشد،همچنین چنانچه فضای کار بزرگ باشد برای نصب باید از ورق ها در ابعاد بزرگ و ضخامت بیشتر استفاده کرد چرا که درصورت استفاده از پنل های نازک در سطوح وسیع احتمال ترک و شکستگی حتمی است.
مراحل نصب سقف معرق CNC
پس از انتخاب طرح و مدل مورد نظر از بین انواع مختلف و انتخاب فرد یا افراد ماهر جهت نصب نوبت به پیاده سازی طرح می رسد که طی چند مرحله زیر قابل انجام است:

 
1-    نقشه و طرح پیاده سازی
در صورتی که شکل سقف مورد نظر شما شکی بجز مربع باشد ، قبل از نصب باید نسبت به چیدمان تایل ها در کنار هم تصمیم گیری کرد ، همچنین قبل از نسب باید ارتفاع مورد نظر (بین 10 الی 15 سانت) از سقف اصلی تعیین شود.
2-    شبکه بندی و استفاده از نبشی
جهت نصب تایل های معرق، ابتدا با توجه به نقشه،  سپری ها  را جهت پیاده سازی طرح ،به یکدیگر کلاف و سپس نبشی ها را در مکان های مناسب متصل می کنند، نحوه چیدمان سپری با نحوه چیدمان تایل ها ارتباط مستقیم دارند و باید به صورت عمودی بر نبشی ها نصب شوند تا وزن تایل ها را تحمل کنند.
معمولا برای پیدا کردن راستای دقیق نصب سپری ، از یک نبشی به نبشی مقابل  طنابی به فاصله 120 سانت وصل می کنند.

3-    نصب آویز
بعد از نصب نبشی ها و سپری ها ، باید محل دقیق لامپ ها ی زو شنایی LED  مشخص شوند  و با توجه به محل قرار گیری سپری ها  ، اقدام به نصب آویز ها کرد ،فاصله آویزها ، متناسب با جنس سقف معرق و تعداد  لامپ ها محاسبه می شود ،از آویز برای کنترل وزن سقف کاذب استفاده می شود.

4-    نصب تایل
بعد از نصب سپری، نبشی و آویز به مرحله پایانی یعنی نصب تایل ها می زسیم که با توجه به طرح به طور دقیق و منظم هرکدام در سر جای اصلی خود قرارداده می شوند وپس از گرد گیری و غبار روبی کار تمام می شود.
نحوه محاسبه قیمت و هزینه تایل معرق
از آنجایی که سقف کاذب پی وی سی به دوصورت پانل های طولی با عرض متفاوت و تایل های 60*60 در بازار موجود می باشند ، برای محاسبه قیمت این نوع سقف باید نوع پنل انتخابی به علاوه محیط فضای مصرفی و همچنین قیمت مصالح ، نور پردازی و دستمزد نصاب محاسبه شود ،لذا قبل از هر تصمیمی در مورد انتخاب نوع سقف و نصب سققف کاذب از نوع معرق حتما با کارشناسان مجموعه سبک مدرن تماس بگیرید و از قیمت و نحوه محاسبه سقف کاذب معرق CNC اطلاع پیدا کنید ، متاسفانه با توجه به نوسانات بازار نمیتوان قیمت ثابت در سایت درج نمود، اما به طور مختصر این نوع از تایل ها در بازار بر اساس مبنای 60 در 60 یا به صورت ورق کامل محاسبه میشود.

توضیحات کالا

X

نحوه ارسال

 پست پیشتاز
2 تا 3 روز کاری

تیباکس
(تحویل سفارشات ثبت شده تا ساعت 17:00 همان روزبه تیپاکس)
هزینه ارسال به صورت پس‏کرایه محاسبه میشود.

باربری
(تحویل سفارشات ثبت شده تا ساعت 17:00 همان روز به باربری)
هزینه ارسال به صورت پس‏کرایه محاسبه میشود.

نحوه ارسال کالا

X

دیگر محصولات شرکت مپ استار

فروشگاه هایی که این محصول را دارند

  • لطفا شهر خود را انتخاب کنید

نظرات ثبت شده کاربران

فرم ارسال نظر
آخرین اخبار (8 اردیبهشت 1403)
آلبوم کاغذ دیواری ال موندو شرکت آکام
آلبوم کاغذ دیواری ال موندو شرکت آکام

شرکت آکام ، در گذشته با شرکت دیاموند ، مدکس و تاپ دکور ، بصورت هلدینگ در یک مجموعه بزرگ فعالیت میکردند و در این چند سال همکاری مشترک ، فعالیت بسیار خوبی با هم داشتند و شروع بسیار خوب و موفقی داشتند به طوری که ورود کالاهای با کیفیت و پخش انواع آلبوم در سراسر کشور شوک بسیار شدیدی در بازار سنتی و قدیمی دکوراسیون داخلی ایران داشت . بازاری که سالهای سال هر شرکت در شهر و استان نماینده خود را حمایت می‌ کرد و این نماینده نیز فقط کالاهای ان شرکت را در سبد خود داشت اما وجود آلبوم های ارزان تاپ دکور و پخش

آلبوم کاغذ دیواری R2 شرکت وال دکو
آلبوم کاغذ دیواری R2 شرکت وال دکو

شرکت بسیار جوان و فعال وال دکو ( دفتر و انبار مرکزی : شرق تهران ، خیابان اتحاد ) ، فعالیت خود را از حدود پانزده سال اخیر ، آغاز کرده و طی این سال ها آلبوم هایی درجه یک و خاص وارد و در بازار پخش نموده است .

کافه رستوران پرطرفدار بین المللی والو لانژ
کافه رستوران پرطرفدار بین المللی والو لانژ

کافه رستوران محبوب و زیبای والو لانژ ( با کادری مجرب و مدیریتی حرفه ای و عالی ) واقع در : شهرک غرب ، بلوار دادمان ، بلوار درختی ، مجتمع مادر ، طبقه ۶ ، از جمله پر طرفدار ترین کافه رستوران های پایتخت می باشد که ، همه روزه از ساعت ۱۲:۰۰ ظهر تا ۲۴:۰۰ شب پذیرای عموم مشتریان می باشد .

آلبوم کربن ( جلد دوم ) شرکت اکستریم والز
آلبوم کربن ( جلد دوم ) شرکت اکستریم والز

شرکت معتبر و معروف اکستریم والز ، یکی از موفق ترین و بروز ترین شرکت های فعال تامین کننده محصولات دکوراسیون ، در ایران می باشد که همواره تمام فنون مدیریت و واردات را ، به طور تمام و کمال رعایت می کند .

آلبوم کاغذ دیواری پنتون شرکت بنتلی
آلبوم کاغذ دیواری پنتون شرکت بنتلی

شرکت موفق و معتبر بنتلی ، از جمله معروف ترین شرکت های وارد کننده آلبوم های کاغذ دیواری می باشد که ، همواره محصولاتی درجه یک و بی نظیر ، وارد و در بازار عرضه می کند .

چند ایده دکور راهرو که دیوارهای خالی شما را پر از شخصیت می کند
چند ایده دکور راهرو که دیوارهای خالی شما را پر از شخصیت می کند

هنگام تزئین خانه، احتمالاً بیشتر وقت خود را در آشپزخانه، اتاق نشیمن، اتاق خواب و سایر قسمت های اصلی می گذرانید. اما جزئیات کوچک نیز نقش مهمی در ایجاد احساس کامل در خانه شما دارند، که به ویژه در مورد راهروهای شما صادق است - چه راهروهای ورودی و چه راهروهای راهرو. در حالی که راهروها اغلب در مورد دکوراسیون به کار می آیند، اما این فضاهای ورودی و میانی اتاق های شما و در نتیجه کل خانه شما را به هم گره می زند. چیزی به سادگی یک چاپ کوچک یا یک نیمکت ذخیره سازی می تواند به این منطقه نادیده گرفته شده شخصیت

آیا خوردن هویج یا نوشیدن آب هویج فواید بیشتری برای سلامتی دارد؟
آیا خوردن هویج یا نوشیدن آب هویج فواید بیشتری برای سلامتی دارد؟

هویج به طور طبیعی شیرین و سرشار از ویتامین ها و مواد معدنی است. بنابراین، دریافت دوز غلیظ هویج با آب‌گیری آنها فقط برای شما مفید است، درست است؟

چند صندلی راحت که برای فضاهای کوچک دوست داریم
چند صندلی راحت که برای فضاهای کوچک دوست داریم

وقتی صحبت از زندگی در فضای کوچک به میان می آید ، همه چیز به این است که از متراژ مربعی که در اختیار دارید حداکثر استفاده را ببرید. برای انجام صحیح این کار، مهم است که با قطعاتی که وارد فضای خود می کنید هوشمند باشید. احتمالاً ضروری ترین مبلمانی که به خانه خود می آورید، بزرگ یا کوچک، صندلی شما است. از مبل‌ ها گرفته تا صندلی‌ های غذاخوری ، نشیمنگاه مناسب مهم‌ تر از آن چیزی است که فکر می ‌کنید.

پنل های کامپوزیت MP شرکت دکووال
پنل های کامپوزیت MP شرکت دکووال

شرکت معتبر و موفق دکووال ، بزرگ ترین و اولین تولید کننده پنل های دیوارپوش کامپوزیت و همچنین پنل های سه بعدی تمام چرم ، در ایران می باشد .

 آلبوم کاغذ دیواری پر طرفدار SEE محصول شرکت مدا
آلبوم کاغذ دیواری پر طرفدار SEE محصول شرکت مدا

شرکت معتبر و قدیمی مدا ، یکی از برترین و موفق ترین شرکت های وارد کننده آلبوم های کاغذ دیواری می باشد ، که همواره محصولاتی بی نظیر و با کیفیت را وارد و در بازار عرضه می کند .