نحوه تمیز کردن فولاد ضد زنگ

  • اشتراگ گذاری در شبکه های اجتماعی :

  • #
  • #
  • #
نحوه تمیز کردن فولاد ضد زنگ
نحوه تمیز کردن فولاد ضد زنگ
نحوه تمیز کردن فولاد ضد زنگ
نحوه تمیز کردن فولاد ضد زنگ

 
 
 
( مقاله ترجمه شده از سایت معتبر خارجی ) 
 
 
طراحان اغلب بحث کرده اند که ، آیا فولاد ضد زنگ همچنان در آشپزخانه ها برتری خواهد داشت ، یا خیر ؟ یا جذابیت خود را برای وسایل مشکی یا سفید براق با روکش های براق و صاف از دست می دهد ؟

در حالی که بحث ادامه دارد ، محبوبیت لوازم استیل ضد زنگ و گاهی اوقات میز و سایر عناصر آشپزخانه نیز ادامه دارد . چه چیزهای براق کمی داشته باشید یا زیاد ، در اینجا کارشناسان به شما پیشنهاد می کنند در مورد این اثر انگشت ها و نحوه مراقبت و تمیز کردن یکی از سخت ترین سطوح خانه انجام دهید .
 
 جدا از ظاهر عالی و داشتن سطحی صاف و بدون متخلخل که مانع رشد باکتری ها و سایر میکروارگانیسم ها می شود ، یکی از دلایلی که فولاد ضد زنگ در آشپزخانه های حرفه ای بسیار مورد استفاده قرار می گیرد ، این است که با وجود فرسودگی روزانه به راحتی زنگ نمی زند .

متأسفانه ، این بدان معنا نیست که زنگ زدگی و لکه ها نمی توانند اتفاق بیفتند . کارشناسان انجمن تولیدکنندگان تجهیزات غذایی آمریکای شمالی می گویند که ، اگر لایه محافظ روی سطوح ضد زنگ با یک پد فولادی یا برس سیمی خراشیده شود ، با آب سختی تماس پیدا کند که اجازه دارد در آن فرو برود یا بنشیند یا در معرض کلرید های ناشی از آن قرار گیرد . پاک کننده های خانگی ، در برابر آسیب ، آسیب پذیر می شود .
 
برای مراقبت و تمیز کردن ایمن ، با ابزار مناسب شروع کنید . انجمن توسعه فولاد ضد زنگ اروپا یا ESDA استفاده از اسفنج های نرم و پارچه های میکروفیبر را به عنوان اولین خط دفاعی پیشنهاد می کند .

با بالشتک های فولادی که ممکن است خراشیده شوند ، تمیز نکنید . در عوض ، پدهای پلاستیکی را برای کارهای سخت انتخاب کنید.
 
راه حل های ضد زنگ : از هر محصولی که برای تمیز کردن لوازم استیل استفاده می کنید ، به آن پایبند باشید . کلید می‌ گوید : « ثابت بمانید » . « بیشتر پاک کننده ها به خوبی با هم ترکیب نمی شوند ، و حفظ کامل آن را بسیار سخت تر می کند . برای لوازم خانگی ، ما از CLR [پاک کننده استیل ضد زنگ] استفاده می کنیم . هر گونه لکه آب سخت را از دستگاه پخش کننده آب و یخ و هرگونه چکه یا غذا پاک می کند .
از آنجایی که محصولات حاوی کلرید می توانند برای پوشش محافظ فولاد ضد زنگ مضر باشند ، ESDA توصیه می کند از موارد زیر استفاده کنید:

سرکه رقیق شده ( برای تمیز کردن رسوب آهک )

جوش شیرین ( برای از بین بردن رسوبات قهوه )

حلال های الکلی مانند استون ( برای از بین بردن چسب ها )

اسپری های شیشه ای بدون کلرید ( به ویژه برای سطوح صیقلی و آینه مانند )

خمیرها و اسپری های تجاری تولید شده که کاربرد آنها را روی فولاد ضد زنگ مشخص می کند . 

 
برای تمیز کردن سینک استیل ، پیشنهاد می  شود که نوشابه را روی پارچه ای جاذب بریزید و بشویید ، سپس خشک کنید .
 
توجه به این نکته مهم است که خمیر ها و اسپری هایی که برای تمیز کردن عناصر تزئینی فولاد ضد زنگ ( درهای یخچال، پشتی آشپزخانه ) استفاده می‌شوند ، نباید روی قابلمه ها، تابه ها  یا سطوحی که در آن غذا آماده می شود استفاده شود .

لازم به ذکر است که : از براق کننده های نقره مانند آنهایی که برای تمیز کردن جواهرات استفاده می شود استفاده نکنید ، زیرا برای فولاد ضد زنگ خورنده هستند .
  • مرجع :https://www.houzz.com
  • برچسب ها : نحوه تمیز کردن فولاد ضد زنگ

تعداد نظرات ثبت شده :0 نظر

فرم ارسال نظر
  • دیدگاه شما

آخرین اخبار (7 اردیبهشت 1403)
آلبوم کاغذ دیواری R2 شرکت وال دکو
آلبوم کاغذ دیواری R2 شرکت وال دکو

شرکت بسیار جوان و فعال وال دکو ( دفتر و انبار مرکزی : شرق تهران ، خیابان اتحاد ) ، فعالیت خود را از حدود پانزده سال اخیر ، آغاز کرده و طی این سال ها آلبوم هایی درجه یک و خاص وارد و در بازار پخش نموده است .

کافه رستوران پرطرفدار بین المللی والو لانژ
کافه رستوران پرطرفدار بین المللی والو لانژ

کافه رستوران محبوب و زیبای والو لانژ ( با کادری مجرب و مدیریتی حرفه ای و عالی ) واقع در : شهرک غرب ، بلوار دادمان ، بلوار درختی ، مجتمع مادر ، طبقه ۶ ، از جمله پر طرفدار ترین کافه رستوران های پایتخت می باشد که ، همه روزه از ساعت ۱۲:۰۰ ظهر تا ۲۴:۰۰ شب پذیرای عموم مشتریان می باشد .

آلبوم کربن ( جلد دوم ) شرکت اکستریم والز
آلبوم کربن ( جلد دوم ) شرکت اکستریم والز

شرکت معتبر و معروف اکستریم والز ، یکی از موفق ترین و بروز ترین شرکت های فعال تامین کننده محصولات دکوراسیون ، در ایران می باشد که همواره تمام فنون مدیریت و واردات را ، به طور تمام و کمال رعایت می کند .

آلبوم کاغذ دیواری پنتون شرکت بنتلی
آلبوم کاغذ دیواری پنتون شرکت بنتلی

شرکت موفق و معتبر بنتلی ، از جمله معروف ترین شرکت های وارد کننده آلبوم های کاغذ دیواری می باشد که ، همواره محصولاتی درجه یک و بی نظیر ، وارد و در بازار عرضه می کند .

چند ایده دکور راهرو که دیوارهای خالی شما را پر از شخصیت می کند
چند ایده دکور راهرو که دیوارهای خالی شما را پر از شخصیت می کند

هنگام تزئین خانه، احتمالاً بیشتر وقت خود را در آشپزخانه، اتاق نشیمن، اتاق خواب و سایر قسمت های اصلی می گذرانید. اما جزئیات کوچک نیز نقش مهمی در ایجاد احساس کامل در خانه شما دارند، که به ویژه در مورد راهروهای شما صادق است - چه راهروهای ورودی و چه راهروهای راهرو. در حالی که راهروها اغلب در مورد دکوراسیون به کار می آیند، اما این فضاهای ورودی و میانی اتاق های شما و در نتیجه کل خانه شما را به هم گره می زند. چیزی به سادگی یک چاپ کوچک یا یک نیمکت ذخیره سازی می تواند به این منطقه نادیده گرفته شده شخصیت

آیا خوردن هویج یا نوشیدن آب هویج فواید بیشتری برای سلامتی دارد؟
آیا خوردن هویج یا نوشیدن آب هویج فواید بیشتری برای سلامتی دارد؟

هویج به طور طبیعی شیرین و سرشار از ویتامین ها و مواد معدنی است. بنابراین، دریافت دوز غلیظ هویج با آب‌گیری آنها فقط برای شما مفید است، درست است؟

چند صندلی راحت که برای فضاهای کوچک دوست داریم
چند صندلی راحت که برای فضاهای کوچک دوست داریم

وقتی صحبت از زندگی در فضای کوچک به میان می آید ، همه چیز به این است که از متراژ مربعی که در اختیار دارید حداکثر استفاده را ببرید. برای انجام صحیح این کار، مهم است که با قطعاتی که وارد فضای خود می کنید هوشمند باشید. احتمالاً ضروری ترین مبلمانی که به خانه خود می آورید، بزرگ یا کوچک، صندلی شما است. از مبل‌ ها گرفته تا صندلی‌ های غذاخوری ، نشیمنگاه مناسب مهم‌ تر از آن چیزی است که فکر می ‌کنید.

پنل های کامپوزیت MP شرکت دکووال
پنل های کامپوزیت MP شرکت دکووال

شرکت معتبر و موفق دکووال ، بزرگ ترین و اولین تولید کننده پنل های دیوارپوش کامپوزیت و همچنین پنل های سه بعدی تمام چرم ، در ایران می باشد .

 آلبوم کاغذ دیواری پر طرفدار SEE محصول شرکت مدا
آلبوم کاغذ دیواری پر طرفدار SEE محصول شرکت مدا

شرکت معتبر و قدیمی مدا ، یکی از برترین و موفق ترین شرکت های وارد کننده آلبوم های کاغذ دیواری می باشد ، که همواره محصولاتی بی نظیر و با کیفیت را وارد و در بازار عرضه می کند .

پارکت لمینت باربادوس شرکت وپال
پارکت لمینت باربادوس شرکت وپال

شرکت معتبر وپال فلور ، شرکتی موفق و معروف است که چیزی حدود ده سال می باشد که در زمینه تولید پارکت لمینت ، فعالیت می کند ( دفتر و انبار مرکزی : تبریز . لازم‌ به ذکر است که شرکت وپال فلو ، در تهران نیز دارای دفتر فعالی می باشد ) .