پوستر روی کدام دیوار پذیرایی نصب می شود ؟

  • اشتراگ گذاری در شبکه های اجتماعی :

  • #
  • #
  • #
پوستر روی کدام دیوار پذیرایی نصب می شود

پوستر روی کدام دیوار پذیرایی نصب می شود ؟ 
 
از جمله منحصر به فرد ترین و زیبا ترین دیوار پوش های موجود در بازار ، می‌ توان به انواع و اقسام پوستر دیواری ها ، اشاره کرد . افراد می توانند برای هر بخش از منزل خود ( همچون : اتاق نشیمن ، اتاق خواب ، و ... ) ، پوستری مناسب و زیبا  تهیه کنند . از مهم ترین بخش های هر خانه ای ، اتاق پذیرایی می باشد به همین سبب انتخاب و محل نصب پوستر دیواری برای اتاق پذیرایی ، از اهمیت بسزایی برخوردار است ‌. 
یکی از مناسب ترین و بهترین محیط ها برای نصب پوستر دیواری در اتاق پذیرایی ، دیواری است که نسبت به سایر دیوار ها ، بیشتر مورد توجه قرار می گیرد یا به عبارتی بیشتر در معرض دید می باشد ، در این دیوار که به دیوار اصلی معروف است ، بنا بر سبک دکوراسیون منزل ( اعم از : سبک کلاسیک ، سبک مدرن ، روستیک ، سنتی ، و ... ) ، می توان از انواع و اقسام پوستر دیواری های سه بعدی ، پوستر دیواری پتینه ، طرح گل ، طرح اشکال هندسی ، طرح طبیعت ، و ... بهره برد .
عده ای ترجیح می دهند تا از پوستر دیواری ها برای دیوار پشت تلویزیون ، استفاده کنند چرا که دیوار پشت تلویزیون از جمله دیوار هایی است که ، خواه یا ناخواه توجه افراد را به خود جلب می کند و به نوعی ، بیشتر از سایر دیوار های منزل ، در معرض دید قرار دارد . 
از دیگر دیوار هایی که می توان ذکر کرد ، دیوار پشت کنسول می باشد ‌. افراد می توانند با نصب یک پوستر دیواری مناسب و زیبا ، در دیوار پشت کنسول چوبی یا فلزی ، و ... محیط اتاق پذیرایی خود را ، تبدیل به محیطی منحصر به فرد کنند .

همچنین می توان پوستر دیواری مورد علاقه خود را ، بر روی دیواری در اتاق پذیرایی ، نصب کرد که مقابل آن دیوار مبلمان راحتی ، قرار گرفته است ( دیوار پشت مبلمان راحتی ) . در واقع بهترین و مناسب ترین دیوار برای نصب پوستر دیواری ، دیواری است که مقابل آن خلوت باشد تا پوستر دیواری بیشتر در معرض دید قرار بگیرد ، در واقع می توان گفت هر چه که دکور اطراف کم تر باشد ، به مراتب پوستر بیشتر خودش را نشان می دهد ‌و خود نمایی می کند . 
لازم به ذکر است که ، افراد می توانند در صورت تمایل از پوستر دیواری هایی با طرح گل یا شکوفه در اتاق پذیرایی استفاده کنند . ( گل ها یا شکوفه هایی با رنگ های روشن ، همچون : زرد ، نارنجی ، قرمز ، آبی ، و ... به طور معمول در اتاق های پذیرایی بزرگ و جا دار استفاده می شوند ، و یا از گل های چند رنگ همچون مشکی و قرمز ، و ... برای لوکس به نظر رسیدن دیوار مورد نظر خود ، استفاده کنند ) .
باید افزود که ، پوستر دیواری را باید بر حسب نور پردازی محیط و دکوراسیون اتاق پذیرایی خود ، انتخاب و سپس نصب کنید  . امروزه با پیشرفت تکنولوژی ، این امکان برای مشتریان فراهم است تا ، پیش از اقدام به نصب کردن پوستر دیواری ، با استفاده از نرم افزار های دیزاین و همچنین طراحی داخلی ، ( که می توان به راحتی بر روی تبلت یا گوشی همراه نصب کرد ) ، به صورت مجازی پوستر مورد نظر خود را ، تک تک بر روی دیوار های اتاق پذیرایی منزل ، امتحان کنید تا در نهایت به بهترین نتیجه برسید . 

در نهایت باید اشاره کرد ، به سبب آن که پوستر دیواری اتاق پذیرایی تبدیل به نقطه کانونی دکوراسیون ، در منزلتان می شود باید در انتخاب رنگ آن دقت کنید ، تا با تم اتاق پذیرایی و دیزاین آن ، همخوانی جزئی داشته باشد .

  • مرجع :
  • برچسب ها : پوستر روی کدام دیوار پذیرایی نصب می شود ؟

تعداد نظرات ثبت شده :0 نظر

فرم ارسال نظر
  • دیدگاه شما

آخرین اخبار (6 اردیبهشت 1403)
آلبوم کاغذ دیواری R2 شرکت وال دکو
آلبوم کاغذ دیواری R2 شرکت وال دکو

شرکت بسیار جوان و فعال وال دکو ( دفتر و انبار مرکزی : شرق تهران ، خیابان اتحاد ) ، فعالیت خود را از حدود پانزده سال اخیر ، آغاز کرده و طی این سال ها آلبوم هایی درجه یک و خاص وارد و در بازار پخش نموده است .

کافه رستوران پرطرفدار بین المللی والو لانژ
کافه رستوران پرطرفدار بین المللی والو لانژ

کافه رستوران محبوب و زیبای والو لانژ ( با کادری مجرب و مدیریتی حرفه ای و عالی ) واقع در : شهرک غرب ، بلوار دادمان ، بلوار درختی ، مجتمع مادر ، طبقه ۶ ، از جمله پر طرفدار ترین کافه رستوران های پایتخت می باشد که ، همه روزه از ساعت ۱۲:۰۰ ظهر تا ۲۴:۰۰ شب پذیرای عموم مشتریان می باشد .

آلبوم کربن ( جلد دوم ) شرکت اکستریم والز
آلبوم کربن ( جلد دوم ) شرکت اکستریم والز

شرکت معتبر و معروف اکستریم والز ، یکی از موفق ترین و بروز ترین شرکت های فعال تامین کننده محصولات دکوراسیون ، در ایران می باشد که همواره تمام فنون مدیریت و واردات را ، به طور تمام و کمال رعایت می کند .

آلبوم کاغذ دیواری پنتون شرکت بنتلی
آلبوم کاغذ دیواری پنتون شرکت بنتلی

شرکت موفق و معتبر بنتلی ، از جمله معروف ترین شرکت های وارد کننده آلبوم های کاغذ دیواری می باشد که ، همواره محصولاتی درجه یک و بی نظیر ، وارد و در بازار عرضه می کند .

چند ایده دکور راهرو که دیوارهای خالی شما را پر از شخصیت می کند
چند ایده دکور راهرو که دیوارهای خالی شما را پر از شخصیت می کند

هنگام تزئین خانه، احتمالاً بیشتر وقت خود را در آشپزخانه، اتاق نشیمن، اتاق خواب و سایر قسمت های اصلی می گذرانید. اما جزئیات کوچک نیز نقش مهمی در ایجاد احساس کامل در خانه شما دارند، که به ویژه در مورد راهروهای شما صادق است - چه راهروهای ورودی و چه راهروهای راهرو. در حالی که راهروها اغلب در مورد دکوراسیون به کار می آیند، اما این فضاهای ورودی و میانی اتاق های شما و در نتیجه کل خانه شما را به هم گره می زند. چیزی به سادگی یک چاپ کوچک یا یک نیمکت ذخیره سازی می تواند به این منطقه نادیده گرفته شده شخصیت

آیا خوردن هویج یا نوشیدن آب هویج فواید بیشتری برای سلامتی دارد؟
آیا خوردن هویج یا نوشیدن آب هویج فواید بیشتری برای سلامتی دارد؟

هویج به طور طبیعی شیرین و سرشار از ویتامین ها و مواد معدنی است. بنابراین، دریافت دوز غلیظ هویج با آب‌گیری آنها فقط برای شما مفید است، درست است؟

چند صندلی راحت که برای فضاهای کوچک دوست داریم
چند صندلی راحت که برای فضاهای کوچک دوست داریم

وقتی صحبت از زندگی در فضای کوچک به میان می آید ، همه چیز به این است که از متراژ مربعی که در اختیار دارید حداکثر استفاده را ببرید. برای انجام صحیح این کار، مهم است که با قطعاتی که وارد فضای خود می کنید هوشمند باشید. احتمالاً ضروری ترین مبلمانی که به خانه خود می آورید، بزرگ یا کوچک، صندلی شما است. از مبل‌ ها گرفته تا صندلی‌ های غذاخوری ، نشیمنگاه مناسب مهم‌ تر از آن چیزی است که فکر می ‌کنید.

پنل های کامپوزیت MP شرکت دکووال
پنل های کامپوزیت MP شرکت دکووال

شرکت معتبر و موفق دکووال ، بزرگ ترین و اولین تولید کننده پنل های دیوارپوش کامپوزیت و همچنین پنل های سه بعدی تمام چرم ، در ایران می باشد .

 آلبوم کاغذ دیواری پر طرفدار SEE محصول شرکت مدا
آلبوم کاغذ دیواری پر طرفدار SEE محصول شرکت مدا

شرکت معتبر و قدیمی مدا ، یکی از برترین و موفق ترین شرکت های وارد کننده آلبوم های کاغذ دیواری می باشد ، که همواره محصولاتی بی نظیر و با کیفیت را وارد و در بازار عرضه می کند .

پارکت لمینت باربادوس شرکت وپال
پارکت لمینت باربادوس شرکت وپال

شرکت معتبر وپال فلور ، شرکتی موفق و معروف است که چیزی حدود ده سال می باشد که در زمینه تولید پارکت لمینت ، فعالیت می کند ( دفتر و انبار مرکزی : تبریز . لازم‌ به ذکر است که شرکت وپال فلو ، در تهران نیز دارای دفتر فعالی می باشد ) .