پوستر روی کدام دیوار پذیرایی نصب می شود ؟
پوستر روی کدام دیوار پذیرایی نصب می شود ؟

پوستر روی کدام دیوار پذیرایی نصب می شود ؟ 
 
از جمله منحصر به فرد ترین و زیبا ترین دیوار پوش های موجود در بازار ، می‌ توان به انواع و اقسام پوستر دیواری ها ، اشاره کرد . افراد می توانند برای هر بخش از منزل خود ( همچون : اتاق نشیمن ، اتاق خواب ، و ... ) ، پوستری مناسب و زیبا  تهیه کنند . از مهم ترین بخش های هر خانه ای ، اتاق پذیرایی می باشد به همین سبب انتخاب و محل نصب پوستر دیواری برای اتاق پذیرایی ، از اهمیت بسزایی برخوردار است ‌. 
یکی از مناسب ترین و بهترین محیط ها برای نصب پوستر دیواری در اتاق پذیرایی ، دیواری است که نسبت به سایر دیوار ها ، بیشتر مورد توجه قرار می گیرد یا به عبارتی بیشتر در معرض دید می باشد ، در این دیوار که به دیوار اصلی معروف است ، بنا بر سبک دکوراسیون منزل ( اعم از : سبک کلاسیک ، سبک مدرن ، روستیک ، سنتی ، و ... ) ، می توان از انواع و اقسام پوستر دیواری های سه بعدی ، پوستر دیواری پتینه ، طرح گل ، طرح اشکال هندسی ، طرح طبیعت ، و ... بهره برد .
عده ای ترجیح می دهند تا از پوستر دیواری ها برای دیوار پشت تلویزیون ، استفاده کنند چرا که دیوار پشت تلویزیون از جمله دیوار هایی است که ، خواه یا ناخواه توجه افراد را به خود جلب می کند و به نوعی ، بیشتر از سایر دیوار های منزل ، در معرض دید قرار دارد . 
از دیگر دیوار هایی که می توان ذکر کرد ، دیوار پشت کنسول می باشد ‌. افراد می توانند با نصب یک پوستر دیواری مناسب و زیبا ، در دیوار پشت کنسول چوبی یا فلزی ، و ... محیط اتاق پذیرایی خود را ، تبدیل به محیطی منحصر به فرد کنند .

همچنین می توان پوستر دیواری مورد علاقه خود را ، بر روی دیواری در اتاق پذیرایی ، نصب کرد که مقابل آن دیوار مبلمان راحتی ، قرار گرفته است ( دیوار پشت مبلمان راحتی ) . در واقع بهترین و مناسب ترین دیوار برای نصب پوستر دیواری ، دیواری است که مقابل آن خلوت باشد تا پوستر دیواری بیشتر در معرض دید قرار بگیرد ، در واقع می توان گفت هر چه که دکور اطراف کم تر باشد ، به مراتب پوستر بیشتر خودش را نشان می دهد ‌و خود نمایی می کند . 
لازم به ذکر است که ، افراد می توانند در صورت تمایل از پوستر دیواری هایی با طرح گل یا شکوفه در اتاق پذیرایی استفاده کنند . ( گل ها یا شکوفه هایی با رنگ های روشن ، همچون : زرد ، نارنجی ، قرمز ، آبی ، و ... به طور معمول در اتاق های پذیرایی بزرگ و جا دار استفاده می شوند ، و یا از گل های چند رنگ همچون مشکی و قرمز ، و ... برای لوکس به نظر رسیدن دیوار مورد نظر خود ، استفاده کنند ) .
باید افزود که ، پوستر دیواری را باید بر حسب نور پردازی محیط و دکوراسیون اتاق پذیرایی خود ، انتخاب و سپس نصب کنید  . امروزه با پیشرفت تکنولوژی ، این امکان برای مشتریان فراهم است تا ، پیش از اقدام به نصب کردن پوستر دیواری ، با استفاده از نرم افزار های دیزاین و همچنین طراحی داخلی ، ( که می توان به راحتی بر روی تبلت یا گوشی همراه نصب کرد ) ، به صورت مجازی پوستر مورد نظر خود را ، تک تک بر روی دیوار های اتاق پذیرایی منزل ، امتحان کنید تا در نهایت به بهترین نتیجه برسید . 

در نهایت باید اشاره کرد ، به سبب آن که پوستر دیواری اتاق پذیرایی تبدیل به نقطه کانونی دکوراسیون ، در منزلتان می شود باید در انتخاب رنگ آن دقت کنید ، تا با تم اتاق پذیرایی و دیزاین آن ، همخوانی جزئی داشته باشد .