بهترین ایده های چیدمان اتاق نشیمن مستطیل، به گفته چند طراح

  • اشتراگ گذاری در شبکه های اجتماعی :

  • #
  • #
  • #
بهترین ایده های چیدمان اتاق نشیمن مستطیل، به گفته چند طراح
بهترین ایده های چیدمان اتاق نشیمن مستطیل، به گفته چند طراح
بهترین ایده های چیدمان اتاق نشیمن مستطیل، به گفته چند طراح
بهترین ایده های چیدمان اتاق نشیمن مستطیل، به گفته چند طراح
 


( مقاله ترجمه شده از سایت معتبر خارجی )
 
1.مبل را در یک مستطیل بزرگ شناور کنید.
 
ممکن است به نظر برسد که بهترین مکان برای قرار دادن مبل مستقیماً مقابل دیوار است، اما اگر فضای دیگری برای انجام این کار وجود دارد، انتخاب این مسیر می ‌تواند باعث شود که اتاق مستطیلی بیش از حد بزرگ به نظر برسد. درعوض، طراح آلوین وین پیشنهاد می کند مبلتان را در اتاق شناور کنید ، حصول اطمینان از وجود متراژ کافی در اطراف آن برای حرکت راحت. او می افزاید: «اگر یک شومینه وجود دارد، آن را به سمت شومینه به عنوان نقطه کانونی قرار دهید. با شناور کردن مبل در اتاق، فضای آن را بزرگتر و در عین حال دنج تر می کنید. میزهای جانبی را می توان در هر دو طرف با یک میز قهوه در جلو قرار داد (یا فقط یک میز کناری با یک گیاه یا چراغ رومیزی در مقابل آن نیز کار می کند) یا یک میز کنسول کوچک را می توان در پشت مبل برای رنگ آمیزی و نور قرار داد. صندلی‌ های برجسته را برای نشستن اضافی اضافه کنید زیرا اتاق شما از نظر فضایی اجازه می‌ دهد (دوباره، می ‌خواهید مطمئن شوید که فضای کافی برای حرکت در اطراف هر قطعه وجود دارد). با محل قرارگیری آنها به صورت نامتقارن پیش بروید، یا دو نفر را در یک طرف اتاق یا روبروی یکدیگر در طرف های مخالف اتاق با هم متحد کنید.
 
2.اگر فضا اجازه می دهد، بگذارید مبل ها با یکدیگر "صحبت" کنند.
 
از طرف دیگر، اتاق ‌های نشیمن بسیار مستطیلی ممکن است به این معنی باشد که فرصت ویژه‌ ای برای سرگرمی‌ کنندگان مشتاق وجود دارد. طراح امی وروم، مالک The Residency Bureau، این را می گوید : "آیا می خواهید یک منطقه مکالمه ایجاد کنید که در آن زیاد سرگرم شوید؟" او می پرسد. اگر چنین است، دو مبل را رو به روی هم قرار دهید. برای دسترسی آسان به نوشیدنی ‌ها و پیش ‌غذا، یک میز قهوه‌ خوری در بین آن‌ ها قرار دهید.» او می‌ گوید علاقه ‌مندان به کتاب می‌ ‌توانند در گوشه ‌ای از طرح اتاق بلند، یک تخته ‌شلوار را به‌‌عنوان نقطه ‌ای ثانویه برای استراحت در نظر بگیرند، تا زمانی که خطری از سر خوردن اثاثیه وجود نداشته باشد. 
 
The Best Rectangle Living Room Layout Ideas, According to Designers
 
1.Float the Sofa Just So in a Large Rectangle
 
It may seem like the best place to put a sofa is directly against a wall, but if there’s space to do otherwise, then choosing this route can make a rectangular room feel far too large. Instead, designer Alvin Wayne suggests “floating” your sofa in the room, ensuring there’s enough square footage around it to move comfortably. “If there’s a fireplace, then position it toward the fireplace as a focal point,” he adds. By floating the sofa in the room, you’ll make the area feel larger and cozier at the same time. Side tables can be placed on either side with a coffee table in front (or just one side table with a plant or table lamp opposite it works as well), or a small console table can be placed behind the sofa for vignettes and lighting. Add in accent chairs for extra seating as your room allows spatially (again, you want to make sure there’s enough clearance to move around each piece). Go asymmetrical with their placement, or team up a duo either on one side of the room or across from each other on opposite sides of the room.
 
2.Let Sofas “Talk” to Each Other If Space Allows.
 
Alternatively, very rectangular living rooms may mean there’s a special opportunity for avid entertainers. Designer Amy Vroom, owner of The Residency Bureau, has this to say: “Do you want to create a conversation zone where you’re entertaining a lot?” she asks. “If so, place two sofas facing one another. Put a coffee table in between for easy access to drinks and appetizers.” Book-lovers could also consider adding a chaise to the corner of this long room scheme as a secondary spot for lounging, she says, as long as there’s no risk of tripping over furnishings.
 
  • مرجع :https://www.apartmenttherapy.com
  • برچسب ها : بهترین ایده های چیدمان اتاق نشیمن مستطیل، به گفته چند طراح

تعداد نظرات ثبت شده :0 نظر

فرم ارسال نظر
  • دیدگاه شما

آخرین اخبار (8 اردیبهشت 1403)
آلبوم کاغذ دیواری ال موندو شرکت آکام
آلبوم کاغذ دیواری ال موندو شرکت آکام

شرکت آکام ، در گذشته با شرکت دیاموند ، مدکس و تاپ دکور ، بصورت هلدینگ در یک مجموعه بزرگ فعالیت میکردند و در این چند سال همکاری مشترک ، فعالیت بسیار خوبی با هم داشتند و شروع بسیار خوب و موفقی داشتند به طوری که ورود کالاهای با کیفیت و پخش انواع آلبوم در سراسر کشور شوک بسیار شدیدی در بازار سنتی و قدیمی دکوراسیون داخلی ایران داشت . بازاری که سالهای سال هر شرکت در شهر و استان نماینده خود را حمایت می‌ کرد و این نماینده نیز فقط کالاهای ان شرکت را در سبد خود داشت اما وجود آلبوم های ارزان تاپ دکور و پخش

آلبوم کاغذ دیواری R2 شرکت وال دکو
آلبوم کاغذ دیواری R2 شرکت وال دکو

شرکت بسیار جوان و فعال وال دکو ( دفتر و انبار مرکزی : شرق تهران ، خیابان اتحاد ) ، فعالیت خود را از حدود پانزده سال اخیر ، آغاز کرده و طی این سال ها آلبوم هایی درجه یک و خاص وارد و در بازار پخش نموده است .

کافه رستوران پرطرفدار بین المللی والو لانژ
کافه رستوران پرطرفدار بین المللی والو لانژ

کافه رستوران محبوب و زیبای والو لانژ ( با کادری مجرب و مدیریتی حرفه ای و عالی ) واقع در : شهرک غرب ، بلوار دادمان ، بلوار درختی ، مجتمع مادر ، طبقه ۶ ، از جمله پر طرفدار ترین کافه رستوران های پایتخت می باشد که ، همه روزه از ساعت ۱۲:۰۰ ظهر تا ۲۴:۰۰ شب پذیرای عموم مشتریان می باشد .

آلبوم کربن ( جلد دوم ) شرکت اکستریم والز
آلبوم کربن ( جلد دوم ) شرکت اکستریم والز

شرکت معتبر و معروف اکستریم والز ، یکی از موفق ترین و بروز ترین شرکت های فعال تامین کننده محصولات دکوراسیون ، در ایران می باشد که همواره تمام فنون مدیریت و واردات را ، به طور تمام و کمال رعایت می کند .

آلبوم کاغذ دیواری پنتون شرکت بنتلی
آلبوم کاغذ دیواری پنتون شرکت بنتلی

شرکت موفق و معتبر بنتلی ، از جمله معروف ترین شرکت های وارد کننده آلبوم های کاغذ دیواری می باشد که ، همواره محصولاتی درجه یک و بی نظیر ، وارد و در بازار عرضه می کند .

چند ایده دکور راهرو که دیوارهای خالی شما را پر از شخصیت می کند
چند ایده دکور راهرو که دیوارهای خالی شما را پر از شخصیت می کند

هنگام تزئین خانه، احتمالاً بیشتر وقت خود را در آشپزخانه، اتاق نشیمن، اتاق خواب و سایر قسمت های اصلی می گذرانید. اما جزئیات کوچک نیز نقش مهمی در ایجاد احساس کامل در خانه شما دارند، که به ویژه در مورد راهروهای شما صادق است - چه راهروهای ورودی و چه راهروهای راهرو. در حالی که راهروها اغلب در مورد دکوراسیون به کار می آیند، اما این فضاهای ورودی و میانی اتاق های شما و در نتیجه کل خانه شما را به هم گره می زند. چیزی به سادگی یک چاپ کوچک یا یک نیمکت ذخیره سازی می تواند به این منطقه نادیده گرفته شده شخصیت

آیا خوردن هویج یا نوشیدن آب هویج فواید بیشتری برای سلامتی دارد؟
آیا خوردن هویج یا نوشیدن آب هویج فواید بیشتری برای سلامتی دارد؟

هویج به طور طبیعی شیرین و سرشار از ویتامین ها و مواد معدنی است. بنابراین، دریافت دوز غلیظ هویج با آب‌گیری آنها فقط برای شما مفید است، درست است؟

چند صندلی راحت که برای فضاهای کوچک دوست داریم
چند صندلی راحت که برای فضاهای کوچک دوست داریم

وقتی صحبت از زندگی در فضای کوچک به میان می آید ، همه چیز به این است که از متراژ مربعی که در اختیار دارید حداکثر استفاده را ببرید. برای انجام صحیح این کار، مهم است که با قطعاتی که وارد فضای خود می کنید هوشمند باشید. احتمالاً ضروری ترین مبلمانی که به خانه خود می آورید، بزرگ یا کوچک، صندلی شما است. از مبل‌ ها گرفته تا صندلی‌ های غذاخوری ، نشیمنگاه مناسب مهم‌ تر از آن چیزی است که فکر می ‌کنید.

پنل های کامپوزیت MP شرکت دکووال
پنل های کامپوزیت MP شرکت دکووال

شرکت معتبر و موفق دکووال ، بزرگ ترین و اولین تولید کننده پنل های دیوارپوش کامپوزیت و همچنین پنل های سه بعدی تمام چرم ، در ایران می باشد .

 آلبوم کاغذ دیواری پر طرفدار SEE محصول شرکت مدا
آلبوم کاغذ دیواری پر طرفدار SEE محصول شرکت مدا

شرکت معتبر و قدیمی مدا ، یکی از برترین و موفق ترین شرکت های وارد کننده آلبوم های کاغذ دیواری می باشد ، که همواره محصولاتی بی نظیر و با کیفیت را وارد و در بازار عرضه می کند .