چند روند بازسازی آشپزخانه که همه باید درباره آن بدانند

  • اشتراگ گذاری در شبکه های اجتماعی :

  • #
  • #
  • #
چند روند بازسازی آشپزخانه که همه باید درباره آن بدانند
چند روند بازسازی آشپزخانه که همه باید درباره آن بدانند
چند روند بازسازی آشپزخانه که همه باید درباره آن بدانند
چند روند بازسازی آشپزخانه که همه باید درباره آن بدانند
 


( مقاله ترجمه شده از سایت معتبر خارجی )
 
تعداد فزاینده ای از صاحبان خانه ها آشپزخانه های خود را به سایر فضاهای داخلی و فضای باز بازتر می کنند. بسیاری در حال اصلاح طرح‌ بندی، اصلاح دیوارها و درخواست جزایر طولانی ‌تر هستند. هزینه های آشپزخانه نیز در حال افزایش است، در حالی که استخدام حرفه ای همچنان قوی است. در مورد این رفتارها و سایر رفتارهای مهم بازسازی بیشتر بیاموزید - و از طراحی آشپزخانه الهام بگیرید - از نکات برجسته مطالعه روندهای آشپزخانه Houzz ایالات متحده در سال 2024 که به تازگی منتشر شده است.
 
1.  کارهای ساختاری قابل توجه محبوب است
 
اگرچه تغییر سبک آشپزخانه مهمترین عامل برای بازسازی است، بسیاری از تغییرات شامل کارهای ساختاری قابل توجهی است. در میان صاحبان خانه های در حال بازسازی، 45٪ چیدمان آشپزخانه و 43٪ سیستم های ارتقاء داده شده را بازسازی می کنند. در مورد سایر تغییرات ساختاری، 39٪ از صاحبان خانه های نوساز دیوارهای آشپزخانه را تغییر می دهند و 7٪ به طور کامل مکان آشپزخانه را تغییر می دهند. این در صدها هر سال 3 واحد نسبت به سال افزایش یافته است. تقریباً از هر 7 صاحب خانه در حال بازسازی، 1 نفر (13%) سقف آشپزخانه را اصلاح می کنند و 5٪ با تغییر قاب یا تنظیم ارتفاع، کف را اصلاح می کنند.
 
2. استخدام حرفه ای ثابت می ماند.
 
صاحبان خانه اغلب برای کمک در پروژه های فنی بیشتر به متخصصان خانه مراجعه می کنند. در واقع، بیش از 4 نفر از هر 5 صاحب خانه (84٪) به کمک حرفه ای در طول بازسازی آشپزخانه متکی هستند.
پیمانکاران عمومی حرفه ای هستند که معمولاً برای بازسازی آشپزخانه استخدام می شوند (55٪) و پس از آن کابینت سازان هستند که در بالاترین سطح چهار ساله قرار دارند (35٪ در سال 2024 در مقایسه با 26٪ در سال 2020). یک چهارم از صاحبان خانه های بازسازی کننده یک طراح آشپزخانه را استخدام می کنند و 16٪ یک طراح داخلی را برای بازسازی آشپزخانه خود می آورند. معماران (15٪) و بازسازی آشپزخانه (11٪) نیز به دنبال هستند.
 
3. اولویت برای لانگ‌آیلز افزایش می‌یابد
 
بیش از 2 نفر از هر 5 مالک خانه (42%) جزیره‌ هایی با طول 7 فوت یا بیشتر را انتخاب می‌ کنند، که سهم آن از سال 2020 10 امتیاز افزایش یافته است. جزایر کوتاه ‌تر از 6 فوت محبوبیت خود را از دست می‌ دهند که 5 امتیاز کاهش یافته است. سال به سال این روند ممکن است تحت تأثیر استفاده صاحبان خانه از جزایر برای سرگرمی (54٪) و معاشرت (44٪) پس از بازسازی باشد.
 
Kitchen Remodeling Trends Everyone Should Know About Now
 
A growing number of homeowners are making their kitchens more open to other interior spaces and to the outdoors. Many are revamping layouts, modifying walls and requesting longer islands. Spending on kitchens is also on the rise, while pro hiring remains strong. Learn more about these and other important remodeling behaviors — and get kitchen design inspiration — from highlights of the just-released 2024 U.S. Houzz Kitchen Trends Study.
 
1.Substantial Structural Work Is Popular
 
Though changing the kitchen’s style is the top trigger for a renovation, many makeovers involve substantial structural work. Among renovating homeowners, 45% reconstruct the kitchen’s layout and 43% upgrade systems. As for other structural changes, 39% of renovating homeowners modify kitchen walls and 7% completely change the kitchen’s location; those percentages have increased by 3 points each year over year. Nearly 1 in 7 renovating homeowners (13%) modifies the kitchen ceiling, and 5% modify the flooring by reframing or adjusting the height.
 
2.Pro Hiring Remains Stable
 
Homeowners often turn to home professionals for assistance with more technical projects. In fact, more than 4 in 5 homeowners (84%) rely on professional help during a kitchen renovation.
General contractors are the professionals most commonly hired for kitchen renovations (55%), followed by cabinetmakers, which are at a four-year high (35% in 2024 compared with 26% in 2020). A quarter of renovating homeowners hire a kitchen designer, and 16% bring in an interior designer for their kitchen remodel. Architects (15%and kitchen remodelers (11%) are also sought after.
 
3.Preference for Long Islands Grows
 
More than 2 in 5 homeowners (42%) opt for islands that are 7 feet or longer, with the share increasing by 10 points since 2020. Islands shorter than 6 feet are losing popularity, down b  y 5 points year over year. This trend might be influenced by homeowners’ reported usage of islands for entertaining (54%) and socializing (44%) post-renovation.
  • مرجع :https://www.houzz.com-
  • برچسب ها : چند روند بازسازی آشپزخانه که همه باید درباره آن بدانند

تعداد نظرات ثبت شده :0 نظر

فرم ارسال نظر
  • دیدگاه شما

آخرین اخبار (6 مرداد 1403)
آلبوم کاغذ دیواری داملا شرکت آرکو
آلبوم کاغذ دیواری داملا شرکت آرکو

شرکت معروف آرکو ( انبار و دفتر مرکزی : تهران ) از معتبر ترین شرکت هایی می باشد که در زمینه واردات انواع آلبوم های کاغذ دیواری درجه یک و با کیفیت ، فعالیت می کند و همواره محصولاتی خاص و منحصر به فرد وارد و در بازار ، عرضه می نماید .

بهترین رنگ زرد کره ای به گفته طراحان داخلی
بهترین رنگ زرد کره ای به گفته طراحان داخلی

انتخاب رنگ برای خانه شما می تواند دشوار باشد. آیا باید آن را ایمن بازی کنید و با یک خنثی ملایم همراه شوید یا فضای خود را با رنگ های پاپ القا کنید؟ هنگامی که بین این دو گزینه درگیر هستید، یک سایه وجود دارد که هر دو طرف را بازی می کند: زرد کره ای. این رنگ به دیوارهای شما کمی گرما می بخشد، بدون اینکه از رنگ های خنثی مانند سفید و بژ دور شود. در حالی که به خوبی با طیف وسیعی از زیبایی شناسی جفت می شود، زرد کره ای هرگز خسته کننده نیست. رنگ شادابی را با ظرافت ظریف متعادل می کند که حس جذابی را به هر اتاق

دقیقا چه زمانی اپل آیفون 16 و آیفون 16 پرو را معرفی می کند
دقیقا چه زمانی اپل آیفون 16 و آیفون 16 پرو را معرفی می کند

اپل سری آیفون 16 را اواخر امسال عرضه خواهد کرد. اما دقیقا چه زمانی؟ اپل هفته‌ها چیزی نمی‌گوید، اما می‌توانیم همه چیز را با دقت مشخص کنیم. در اینجا همه چیزهایی است که باید بدانید، از زمانی که اپل سخنرانی اصلی را معرفی می کند، زمانی که سخنرانی اصلی برگزار می شود، تا لحظه شروع آن، تا زمانی که آیفون ها به فروش می رسند. شما حتی خواهید فهمید که اپل چه زمانی تاریخ سخنرانی اصلی را که اولین بخش از کل فرآیند است، معرفی خواهد کرد.

طریقه نصب کاغذ دیواری
طریقه نصب کاغذ دیواری

ممکن است این سوال ، برای افراد بسیاری مطرح شود که ، به چه صورت باید کاغذ دیواری را در محیط مورد نظر شان نصب نمایند ؟ در واقع ، بی شک باید هر امری را ، به فردی سپرد که در آن حوزه از تخصص لازم و کافی برخوردار باشد . بنابراین در وهله نخست برای نصب کاغذ دیواری ، نیاز است که این امر به متخصصین این حرفه ، سپرده شود .

آلبوم کاغذ دیواری نئو ست ، آلبومی زیبا از شرکت اکسون
آلبوم کاغذ دیواری نئو ست ، آلبومی زیبا از شرکت اکسون

شرکت موفق و معروف اکسون ، از جمله معتبر ترین شرکت های وارد کننده آلبوم های کاغذ دیواری می باشد ، که در حوزه تایل های آلومینیومی ، آینه ای ، استیل ، چوبی ، و ... فعالیت می کند .

لونا ، کاغذ دیواری شرکت دیباذر
لونا ، کاغذ دیواری شرکت دیباذر

شرکت معتبر دیباذر ، که اینک نام خود را به آرت دکو گروپ ، تغییر داده است ، یکی از موفق ترین و قدیمی ترین شرکت هایی می باشد که در ابتدا ، فعالیت خود را با واردات آلبوم های کاغذ دیواری و پارکت لمینت ، آغاز نمود .

کافه پرطرفدار بیکری
کافه پرطرفدار بیکری

کافه معروف بیکری ( با کادری مجرب و مدیریتی حرفه ای ) واقع در : شهرک غرب ، فلامک شمالی ، نبش نوزدهم ، از جمله معروف ترین کافه های تهران می باشد که همه روزه از ساعت ۸:۰۰ صبح تا ۲۴:۰۰ شب ، پذیرای عموم مشتریان است.

5 اشتباهی  که هنگام عکاسی از یک پروژه باید اجتناب کنید
5 اشتباهی که هنگام عکاسی از یک پروژه باید اجتناب کنید

چه در حال عکاسی از یک بازسازی کامل یا برخی از قفسه های طاقچه ای هستید، سبک طراحی بسیار مهم است. برای صاحبان خانه آسان تر است که تصور کنند اگر فضا در خانه به نظر برسد، کار شما چگونه به نظر می رسد . چند آیتم جذاب برای هر اتاقی که از آن عکس می گیرید همراه داشته باشید تا فضا را بپوشانید و به مشتریان بالقوه کمک کنید پروژه را در خانه خود تجسم کنند.

شرکت رها وارد کننده آلبوم کاغذ دیواری سیلور
شرکت رها وارد کننده آلبوم کاغذ دیواری سیلور

شرکت معتبر رها ، از جمله شرکت های وارد کننده موفقی ( و همچنین پخش کالا های شرکت پالاز در شرق تهران ) می باشد که سال ها در این حوزه فعالیت کرده ، و آلبوم هایی با کیفیت و درجه یک را وارد و عرضه نموده است .

Samsung Galaxy Watch Ultra در مقابل Galaxy Watch 5 Pro: یک برنده واضح وجود دارد
Samsung Galaxy Watch Ultra در مقابل Galaxy Watch 5 Pro: یک برنده واضح وجود دارد

Galaxy Watch Ultra سامسونگ پاسخ این شرکت به Apple Watch Ultra است. این ساعت هوشمند جدید ارائه شده از سامسونگ است که برای کسانی طراحی شده است که کمی بیشتر از ساعت هوشمند روزمره خود می خواهند.