نکاتی برای سالم نگه داشتن گیاهان آپارتمانی در زمستان

  • اشتراگ گذاری در شبکه های اجتماعی :

  • #
  • #
  • #
نکاتی برای سالم نگه داشتن گیاهان آپارتمانی در زمستان
نکاتی برای سالم نگه داشتن گیاهان آپارتمانی در زمستان
نکاتی برای سالم نگه داشتن گیاهان آپارتمانی در زمستان
نکاتی برای سالم نگه داشتن گیاهان آپارتمانی در زمستان
 


( مقاله ترجمه شده از سایت معتبر خارجی )
 
آبیاری را کاهش دهید، کود دهی را متوقف کنید، آنها را به نور منتقل کنید و موارد دیگر.
زمستان می تواند یکی از ساده ترین زمان ها برای کشتن تصادفی گیاهان آپارتمانی شما باشد. سطوح نور کمتر، هوای خشک و نوسانات دما با گرمای داخل خانه می توانند شرایط رشد چالش برانگیزی را ایجاد کنند. بدون تغییر روال مراقبت خود، بهترین نیت شما - مانند مرطوب نگه داشتن خاک - می تواند باعث کاهش یا رها شدن گیاهان آپارتمانی شود.
 
1. گیاهان را برای به حداکثر رساندن نور حرکت دهید.
 
با ساعات نور کمتر و شدت کمتر اشعه ماوراء بنفش در زمستان، گیاهان آپارتمانی که در یک نقطه رشد می کردند ممکن است نیاز داشته باشند به پنجره ها نزدیکتر شوند تا نور بیشتری دریافت کنند. پنجره‌ ها را از داخل و خارج بشویید تا میزان نوری که می ‌تواند به گیاهان داخل خانه برسد را به حداکثر برسانید و اتاق شما روشن ‌تر به نظر برسد - چیزی که همیشه در تاریک ‌ترین ماه‌ های سال از آن استقبال می ‌شود.
 
2. گیاهان را از بخاری ها دور کنید.
 
همانطور که در زمستان گرما را افزایش می دهیم، به راحتی می توان اثرات افزایش دما را روی گیاهان آپارتمانی، به ویژه گیاهانی که در مجاورت واحدهای گرمایشی قرار دارند، فراموش کرد. برای از بین بردن خطر برشته شدن برگ یا ریشه، همه گیاهان آپارتمانی را به خوبی از رادیاتور دور کنید. اگر خانه خود را در سمت گرم نگه می دارید، مطمئن شوید که خاک گلدان ها هرگز با استخوان خشک نمی شود ، گلدان در صورت بلند شدن بسیار سبک خواهد بود
 
3. کود را تا بهار نگه دارید‌
 
همانطور که گیاهان خوابیده به آب زیادی نیاز ندارند، آنها نیز نیازی به کود دادن ندارند. در بهترین حالت، کود فقط هدر می رود و از گلدان شسته می شود. در بدترین حالت، کود هایی که در زمستان استفاده می‌شوند و توسط گیاه مصرف نمی ‌شوند، می ‌توانند در خاک گلدان به سطوحی برسند که برای گیاه ناسالم هستند. برای گیاهان آپارتمانی که به طور منظم تغذیه می کنید تا بهار صبر کنید.
 
Tips for Keeping Your Houseplants Healthy in Winter‌.
 
Reduce watering, stop fertilizing, move them into the light and more
Winter can be one of the easiest times to accidentally kill your houseplants. Lower light levels, dry air and temperature fluctuations with indoor heat can all create challenging growing conditions. Without switching up your care routine, your best intentions — such as keeping the soil moist — can cause houseplants to decline or give up altogether
 
1.Move Plants to Maximize Light.
 
With fewer daylight hours and less intensity of ultraviolet in winter, houseplants that were thriving in one spot may need to be moved closer to windows where they’ll receive more light. Wash windows inside and out to maximize how much light can reach indoor plants, and your room will feel brighter — something that’s always welcome in the darkest months of the year.
 
2.Move Plants Away From Heaters.
 
As we turn up the heat in winter, it can be easy to forget the effects increased temperature has on houseplants, particularly those in close proximity to heating units. To eliminate any risk of toasting leaves or roots, move all houseplants well away from radiators. If you keep your home on the warm side, check to make sure the soil in pots never gets bone-dry،the pot will be very lightweight when lifted.
 
  • مرجع :https://www.houzz.com
  • برچسب ها : نکاتی برای سالم نگه داشتن گیاهان آپارتمانی در زمستان

تعداد نظرات ثبت شده :0 نظر

فرم ارسال نظر
  • دیدگاه شما

آخرین اخبار (6 مرداد 1403)
آلبوم کاغذ دیواری داملا شرکت آرکو
آلبوم کاغذ دیواری داملا شرکت آرکو

شرکت معروف آرکو ( انبار و دفتر مرکزی : تهران ) از معتبر ترین شرکت هایی می باشد که در زمینه واردات انواع آلبوم های کاغذ دیواری درجه یک و با کیفیت ، فعالیت می کند و همواره محصولاتی خاص و منحصر به فرد وارد و در بازار ، عرضه می نماید .

بهترین رنگ زرد کره ای به گفته طراحان داخلی
بهترین رنگ زرد کره ای به گفته طراحان داخلی

انتخاب رنگ برای خانه شما می تواند دشوار باشد. آیا باید آن را ایمن بازی کنید و با یک خنثی ملایم همراه شوید یا فضای خود را با رنگ های پاپ القا کنید؟ هنگامی که بین این دو گزینه درگیر هستید، یک سایه وجود دارد که هر دو طرف را بازی می کند: زرد کره ای. این رنگ به دیوارهای شما کمی گرما می بخشد، بدون اینکه از رنگ های خنثی مانند سفید و بژ دور شود. در حالی که به خوبی با طیف وسیعی از زیبایی شناسی جفت می شود، زرد کره ای هرگز خسته کننده نیست. رنگ شادابی را با ظرافت ظریف متعادل می کند که حس جذابی را به هر اتاق

دقیقا چه زمانی اپل آیفون 16 و آیفون 16 پرو را معرفی می کند
دقیقا چه زمانی اپل آیفون 16 و آیفون 16 پرو را معرفی می کند

اپل سری آیفون 16 را اواخر امسال عرضه خواهد کرد. اما دقیقا چه زمانی؟ اپل هفته‌ها چیزی نمی‌گوید، اما می‌توانیم همه چیز را با دقت مشخص کنیم. در اینجا همه چیزهایی است که باید بدانید، از زمانی که اپل سخنرانی اصلی را معرفی می کند، زمانی که سخنرانی اصلی برگزار می شود، تا لحظه شروع آن، تا زمانی که آیفون ها به فروش می رسند. شما حتی خواهید فهمید که اپل چه زمانی تاریخ سخنرانی اصلی را که اولین بخش از کل فرآیند است، معرفی خواهد کرد.

طریقه نصب کاغذ دیواری
طریقه نصب کاغذ دیواری

ممکن است این سوال ، برای افراد بسیاری مطرح شود که ، به چه صورت باید کاغذ دیواری را در محیط مورد نظر شان نصب نمایند ؟ در واقع ، بی شک باید هر امری را ، به فردی سپرد که در آن حوزه از تخصص لازم و کافی برخوردار باشد . بنابراین در وهله نخست برای نصب کاغذ دیواری ، نیاز است که این امر به متخصصین این حرفه ، سپرده شود .

آلبوم کاغذ دیواری نئو ست ، آلبومی زیبا از شرکت اکسون
آلبوم کاغذ دیواری نئو ست ، آلبومی زیبا از شرکت اکسون

شرکت موفق و معروف اکسون ، از جمله معتبر ترین شرکت های وارد کننده آلبوم های کاغذ دیواری می باشد ، که در حوزه تایل های آلومینیومی ، آینه ای ، استیل ، چوبی ، و ... فعالیت می کند .

لونا ، کاغذ دیواری شرکت دیباذر
لونا ، کاغذ دیواری شرکت دیباذر

شرکت معتبر دیباذر ، که اینک نام خود را به آرت دکو گروپ ، تغییر داده است ، یکی از موفق ترین و قدیمی ترین شرکت هایی می باشد که در ابتدا ، فعالیت خود را با واردات آلبوم های کاغذ دیواری و پارکت لمینت ، آغاز نمود .

کافه پرطرفدار بیکری
کافه پرطرفدار بیکری

کافه معروف بیکری ( با کادری مجرب و مدیریتی حرفه ای ) واقع در : شهرک غرب ، فلامک شمالی ، نبش نوزدهم ، از جمله معروف ترین کافه های تهران می باشد که همه روزه از ساعت ۸:۰۰ صبح تا ۲۴:۰۰ شب ، پذیرای عموم مشتریان است.

5 اشتباهی  که هنگام عکاسی از یک پروژه باید اجتناب کنید
5 اشتباهی که هنگام عکاسی از یک پروژه باید اجتناب کنید

چه در حال عکاسی از یک بازسازی کامل یا برخی از قفسه های طاقچه ای هستید، سبک طراحی بسیار مهم است. برای صاحبان خانه آسان تر است که تصور کنند اگر فضا در خانه به نظر برسد، کار شما چگونه به نظر می رسد . چند آیتم جذاب برای هر اتاقی که از آن عکس می گیرید همراه داشته باشید تا فضا را بپوشانید و به مشتریان بالقوه کمک کنید پروژه را در خانه خود تجسم کنند.

شرکت رها وارد کننده آلبوم کاغذ دیواری سیلور
شرکت رها وارد کننده آلبوم کاغذ دیواری سیلور

شرکت معتبر رها ، از جمله شرکت های وارد کننده موفقی ( و همچنین پخش کالا های شرکت پالاز در شرق تهران ) می باشد که سال ها در این حوزه فعالیت کرده ، و آلبوم هایی با کیفیت و درجه یک را وارد و عرضه نموده است .

Samsung Galaxy Watch Ultra در مقابل Galaxy Watch 5 Pro: یک برنده واضح وجود دارد
Samsung Galaxy Watch Ultra در مقابل Galaxy Watch 5 Pro: یک برنده واضح وجود دارد

Galaxy Watch Ultra سامسونگ پاسخ این شرکت به Apple Watch Ultra است. این ساعت هوشمند جدید ارائه شده از سامسونگ است که برای کسانی طراحی شده است که کمی بیشتر از ساعت هوشمند روزمره خود می خواهند.