بهترین نوع کفپوش برای خانواده ها به گفته طرفداران

  • اشتراگ گذاری در شبکه های اجتماعی :

  • #
  • #
  • #
بهترین نوع کفپوش برای خانواده ها به گفته طرفداران
بهترین نوع کفپوش برای خانواده ها به گفته طرفداران
بهترین نوع کفپوش برای خانواده ها به گفته طرفداران
بهترین نوع کفپوش برای خانواده ها به گفته طرفداران.
 


( مقاله ترجمه شده از سایت معتبر خارجی )
 
1.کفپوش وینیل
مارتینز می‌ گوید: «کف‌ پوش وینیل از نظر ظاهری متمایز است، زیرا به گونه‌ ای طراحی شده است که ظاهر انواع کفپوش ‌های مختلف را تقلید کند. کف ‌پوش‌ های لوکس وینیل می ‌توانند از چوب ‌های سخت تقلید کنند و کف‌ پوش‌ های کاشی وینیل می ‌توانند ظاهری مانند سنگ‌ های مرمر را به شما بدهند. مزیت فقط ارزانتر بودن وینیل از این مواد دیگر نیست. همچنین در برابر آب مقاوم و بادوام تر است و آن را به گزینه ای عالی برای حمام، زیرزمین و آشپزخانه تبدیل می کند.
مارتینز می ‌گوید بسته به کیفیت، استفاده و نگهداری، کفپوش‌ های وینیل پایین‌ تر می ‌توانند بین پنج تا 10 سال دوام داشته باشند، در حالی که کف‌ پوش‌ های وینیل سطح بالاتر تا 20 سال دوام می ‌آورند.
 
مزایای کفپوش وینیل
 
•کفپوش وینیل پلانک به دلیل تطبیق پذیری و دوام آن شناخته شده است. مارتینز می‌ گوید که زیر پا راحت است، در حالی که همچنان ظاهری براق و جذاب برای اتاق شما ایجاد می ‌کند. 
 
•این کفپوش مقاوم در برابر رطوبت و مقاوم در برابر لکه است و می تواند سر و صدا را کاهش دهد و آن را به یک انتخاب مناسب برای کفپوش برای خانواده های دارای کودکان و حیوانات خانگی تبدیل می کند.
 
•طبق گفته مارتینز، کفپوش وینیل کسری از قیمت چوب سخت هزینه دارد، و به گفته مارتینز، آن را به گزینه ای عالی برای تعمیر کاران مبتدی تبدیل می کند.
 
2.کف پوش لمینیت.
 
اگر می خواهید ظاهری چوبی داشته باشید اما به چیزی کمی قوی تر نیاز دارید، کفپوش لمینت گزینه مقرون به صرفه دیگری است. مارتینز می ‌گوید: این چوب با لایه ‌هایی از چوب فشرده (در میان سایر مواد چسبنده) ساخته شده است و با روکشی که ظاهر انواع مختلف چوب را تقلید می‌کند، پوشانده شده است.
بیشتر لمینیت ها به بهترین وجه در مناطق خشک خانه استفاده می شوند، زیرا ذرات چوب موجود در مواد آن را بیشتر از مثلاً وینیل در معرض آسیب رطوبت قرار می دهد. مارتینز می گوید، اما نسخه های مقاوم در برابر آب وجود دارد که می توانند در حمام، آشپزخانه و زیرزمین کار کنند.
 
مزایای کفپوش لمینت
 
•لمینت به صورت تخته ‌ها، کاشی ‌ها یا مربع‌ هایی عرضه می ‌شود که دارای یک مجموعه زبانه و شیار به هم پیوسته است که نصب را ساده می ‌کند. تقریباً در هر اتاق خانه خود می توانید به راحتی کف لمینت خود را بسازید.
 
•سبک های دانه ای کفپوش های چوبی لمینت شبیه چوب های کاج، افرا، گیلاس، بلوط و سایر چوب های سخت است. 
 
The Best Type of Flooring for Families, According to the Pros.
 
1.Vinyl Flooring.
Vinyl flooring stands out in terms of its appearance because it’s designed to mimic the look of various other flooring types,” Martinez says. Luxury vinyl plank flooring can mimic hardwood, and vinyl tile flooring can give you the look of high-end stones like marble. The benefit is not just that vinyl is cheaper than these other materials; it’s also water-resistant and more durable, making it a great choice for bathrooms, basements, and kitchens.
 
Depending on the quality, usage, and maintenance, Martinez says lower-end vinyl flooring can last somewhere between five and 10 years, whereas higher-end vinyl floors can last as long as 20 years.
 
Pros of Vinyl Flooring
 
Vinyl plank flooring is known for its versatility and durability. It is comfortable underfoot, while still creating a sleek, attractive finish to your room, says Martinez. 
 
It’s moisture-resistant and stain-resistant, and it can dampen noise, making it a preferred flooring choice for families with children and pets.
 
Vinyl flooring costs a fraction of the price of hardwood, making it a great option for beginner home-improvers, according to Martinez. 
 
2.Laminate Flooring
 
Laminate flooring is another affordable option if you want the look of wood but need something a little stronger. It’s made with layers of pressed wood (among other bonding materials) and is overlaid with a finish that mimics the look of various wood types, “making it a cost-effective alternative to real hardwood,” Martinez says.
Most laminate is best used in dry areas of the home, as the wood particles in the material make it more susceptible to moisture damage than, say, vinyl. But there are water-resistant versions that can work in bathrooms, kitchens, and basements, Martinez says
 
Pros of Laminate Flooring
 
Laminate comes in planks, tiles, or squares that feature an interlocking tongue  -and-groove assembly, which simplifies installation. You can easily lay DIY laminate floors in almost every room in your home.
 
Grain styles of laminate wood flooring mimic the look of pine, maple, cherry, oak, and other hardwoods. 
  • مرجع :https://www.apartmenttherapy.com
  • برچسب ها : بهترین نوع کفپوش برای خانواده ها به گفته طرفداران.

تعداد نظرات ثبت شده :0 نظر

فرم ارسال نظر
  • دیدگاه شما

آخرین اخبار (6 مرداد 1403)
آلبوم کاغذ دیواری داملا شرکت آرکو
آلبوم کاغذ دیواری داملا شرکت آرکو

شرکت معروف آرکو ( انبار و دفتر مرکزی : تهران ) از معتبر ترین شرکت هایی می باشد که در زمینه واردات انواع آلبوم های کاغذ دیواری درجه یک و با کیفیت ، فعالیت می کند و همواره محصولاتی خاص و منحصر به فرد وارد و در بازار ، عرضه می نماید .

بهترین رنگ زرد کره ای به گفته طراحان داخلی
بهترین رنگ زرد کره ای به گفته طراحان داخلی

انتخاب رنگ برای خانه شما می تواند دشوار باشد. آیا باید آن را ایمن بازی کنید و با یک خنثی ملایم همراه شوید یا فضای خود را با رنگ های پاپ القا کنید؟ هنگامی که بین این دو گزینه درگیر هستید، یک سایه وجود دارد که هر دو طرف را بازی می کند: زرد کره ای. این رنگ به دیوارهای شما کمی گرما می بخشد، بدون اینکه از رنگ های خنثی مانند سفید و بژ دور شود. در حالی که به خوبی با طیف وسیعی از زیبایی شناسی جفت می شود، زرد کره ای هرگز خسته کننده نیست. رنگ شادابی را با ظرافت ظریف متعادل می کند که حس جذابی را به هر اتاق

دقیقا چه زمانی اپل آیفون 16 و آیفون 16 پرو را معرفی می کند
دقیقا چه زمانی اپل آیفون 16 و آیفون 16 پرو را معرفی می کند

اپل سری آیفون 16 را اواخر امسال عرضه خواهد کرد. اما دقیقا چه زمانی؟ اپل هفته‌ها چیزی نمی‌گوید، اما می‌توانیم همه چیز را با دقت مشخص کنیم. در اینجا همه چیزهایی است که باید بدانید، از زمانی که اپل سخنرانی اصلی را معرفی می کند، زمانی که سخنرانی اصلی برگزار می شود، تا لحظه شروع آن، تا زمانی که آیفون ها به فروش می رسند. شما حتی خواهید فهمید که اپل چه زمانی تاریخ سخنرانی اصلی را که اولین بخش از کل فرآیند است، معرفی خواهد کرد.

طریقه نصب کاغذ دیواری
طریقه نصب کاغذ دیواری

ممکن است این سوال ، برای افراد بسیاری مطرح شود که ، به چه صورت باید کاغذ دیواری را در محیط مورد نظر شان نصب نمایند ؟ در واقع ، بی شک باید هر امری را ، به فردی سپرد که در آن حوزه از تخصص لازم و کافی برخوردار باشد . بنابراین در وهله نخست برای نصب کاغذ دیواری ، نیاز است که این امر به متخصصین این حرفه ، سپرده شود .

آلبوم کاغذ دیواری نئو ست ، آلبومی زیبا از شرکت اکسون
آلبوم کاغذ دیواری نئو ست ، آلبومی زیبا از شرکت اکسون

شرکت موفق و معروف اکسون ، از جمله معتبر ترین شرکت های وارد کننده آلبوم های کاغذ دیواری می باشد ، که در حوزه تایل های آلومینیومی ، آینه ای ، استیل ، چوبی ، و ... فعالیت می کند .

لونا ، کاغذ دیواری شرکت دیباذر
لونا ، کاغذ دیواری شرکت دیباذر

شرکت معتبر دیباذر ، که اینک نام خود را به آرت دکو گروپ ، تغییر داده است ، یکی از موفق ترین و قدیمی ترین شرکت هایی می باشد که در ابتدا ، فعالیت خود را با واردات آلبوم های کاغذ دیواری و پارکت لمینت ، آغاز نمود .

کافه پرطرفدار بیکری
کافه پرطرفدار بیکری

کافه معروف بیکری ( با کادری مجرب و مدیریتی حرفه ای ) واقع در : شهرک غرب ، فلامک شمالی ، نبش نوزدهم ، از جمله معروف ترین کافه های تهران می باشد که همه روزه از ساعت ۸:۰۰ صبح تا ۲۴:۰۰ شب ، پذیرای عموم مشتریان است.

5 اشتباهی  که هنگام عکاسی از یک پروژه باید اجتناب کنید
5 اشتباهی که هنگام عکاسی از یک پروژه باید اجتناب کنید

چه در حال عکاسی از یک بازسازی کامل یا برخی از قفسه های طاقچه ای هستید، سبک طراحی بسیار مهم است. برای صاحبان خانه آسان تر است که تصور کنند اگر فضا در خانه به نظر برسد، کار شما چگونه به نظر می رسد . چند آیتم جذاب برای هر اتاقی که از آن عکس می گیرید همراه داشته باشید تا فضا را بپوشانید و به مشتریان بالقوه کمک کنید پروژه را در خانه خود تجسم کنند.

شرکت رها وارد کننده آلبوم کاغذ دیواری سیلور
شرکت رها وارد کننده آلبوم کاغذ دیواری سیلور

شرکت معتبر رها ، از جمله شرکت های وارد کننده موفقی ( و همچنین پخش کالا های شرکت پالاز در شرق تهران ) می باشد که سال ها در این حوزه فعالیت کرده ، و آلبوم هایی با کیفیت و درجه یک را وارد و عرضه نموده است .

Samsung Galaxy Watch Ultra در مقابل Galaxy Watch 5 Pro: یک برنده واضح وجود دارد
Samsung Galaxy Watch Ultra در مقابل Galaxy Watch 5 Pro: یک برنده واضح وجود دارد

Galaxy Watch Ultra سامسونگ پاسخ این شرکت به Apple Watch Ultra است. این ساعت هوشمند جدید ارائه شده از سامسونگ است که برای کسانی طراحی شده است که کمی بیشتر از ساعت هوشمند روزمره خود می خواهند.