اگر این ترند های خانه را در سال 2023 دوست داشتید، در اینجا چیزی است که در سال 2024 دوست خواهید داشت‌

  • اشتراگ گذاری در شبکه های اجتماعی :

  • #
  • #
  • #
اگر این ترند های خانه را در سال 2023 دوست داشتید، در اینجا چیزی است که در سال 2024 دوست خواهید داشت‌
اگر این ترند های خانه را در سال 2023 دوست داشتید، در اینجا چیزی است که در سال 2024 دوست خواهید داشت‌
اگر این ترند های خانه را در سال 2023 دوست داشتید، در اینجا چیزی است که در سال 2024 دوست خواهید داشت‌
اگر این ترند های خانه را در سال 2023 دوست داشتید، در اینجا چیزی است که در سال 2024 دوست خواهید داشت‌
 


( مقاله ترجمه شده از سایت معتبر خارجی )
 
1.اگر دیوارهای گالری را در سال 2023 دوست داشتید، قفسه های گالری را در سال 2024 امتحان کنید.
 
متاسفم، اتسی ، اما موافق نیستم که دیوار گالری مرده است . من فقط می ‌توانم استدلال کنم که این یکی از روش‌ های شیک برای نصب هنر است، و اگر می ‌خواهید برای سال 2024 کمی جلوه‌ ای تازه به آن بدهید، شاید قفسه گالری را امتحان کنید. نشیمن‌ گاه‌ های تکی می ‌توانند کم عمق باشند، مانند آنچه در اتاق نشیمن بالا می‌ بینید. یا، می ‌توانید نصبی شبیه به همان کاری که جردن فرنی، طراح سابق کوچک/باحال نیویورک و خلاق ، در اتاق زیر شیروانی خود در سوهو انجام داد را امتحان کنید.
 
2.اگر سبز مریم گلی را در سال 2023 دوست داشتید، قهوه ای شکلاتی را در سال 2024 امتحان کنید.
 
شما به رنگ های زمینی علاقه دارید، و این یک چیز عالی است، زیرا رنگ، روی هم رفته، برای سال 2024 پررنگ تر و خوش حالت تر می شود، و سبز، خردلی و برنزه وقتی با اشباع و شدت مناسب ریخته می شوند، می توانند در این دایره ها آویزان شوند. سبز ها، مخصوصاً، در سال 2024 ادامه خواهند داد، اما اگر می ‌خواهید شاخه‌ های بیشتری داشته باشید، قهوه‌ ای شکلاتی یا قهوه‌ ای با ته مایل به سبز را امتحان کنید، همانطور که در این اتاق غذاخوری با دیوارهای بافت ‌دار توسط The Heartland Interior Design دیده می ‌شود.
 
3.اگر تراورتن را در سال 2023 دوست داشتید، مرمر رنگی را در سال 2024 امتحان کنید.
 
سنگ تراورتن به دلیل ظاهر بافتی آرام و آرام که با تمام زیبایی "لوکس آرام" به خوبی کار می کند، یک انتخاب سنگ محبوب برای مبلمان و لوازم جانبی باقی می ماند. اما اگر می‌ خواهید انگشت پای خود را در چیزی کمی پر رنگ ‌تر فرو کنید، یک سنگ مرمر سبز، بنفش یا رگه ‌های قرمز را امتحان کنید، شبیه به آنچه در میز آشپزخانه و پشت این فضای آشپزی طراحی شده توسط استودیو روبرتی مک‌کینلی می ‌بینید . با چند زیر لیوانی مرمری رنگی یا یک لامپ از کوچک شروع کنید و ببینید که چگونه دوست دارید با آن قطعه زندگی کنید قبل از اینکه به دنبال کانتر یا یک لامپ بگردید. 
 
If You Liked These Home Trends in 2023, Here’s What You’ll Love in 2024.
 
1.If You Liked Gallery Walls in 2023, Try Gallery Shelves in 2024.
 
Sorry, Etsy, I love you, but I don’t agree that the gallery wall is dead. I’d just argue that it’s one of many stylish ways to mount art, and if you want to give it a little bit of a fresh take for 2024, maybe try the gallery shelf. Individual perches can be shallow, as what you’re seeing in the living room above. Or, you can try an installation similar to what former Small/Cool NYC designer and creative Jordan Ferney did in her Soho loft, where she built out an entire unit of perches for artwork and art books — and a central cubby for her Samsung The Frame 
 
2.If You Liked Sage Green in 2023, Try Chocolate Brown in 2024.
 
You’re into earth tones, and that’s a great thing because color, on the whole, is getting bolder and moodier for 2024, and greens, mustards, and tans can hang in those circles when cast with the right saturation and intensity. Greens, in particular, are going to keep giving in 2024, but if you’d like to branch out, try chocolate brown or a brown with a greenish undertone, as seen in this dining room with textured walls by The Heartland Interior Design.
 
3.If You liked Travertine in 2023, Try Colored Marble in 2024.
 
Travertine remains a popular stone choice for furniture and accessories, thanks to its soothing, serene textural look that works so well with the whole “Quiet Luxury” aesthetic. But if you’d like to dip your toe into something a bit bolder, try a green, purple, or red-veined marble, similar to what you see in the kitchen countertops and backsplash of this cook space designed by Studio Roberty McKinley. Start small with some colored marble coasters or a lamp, and see how you like living with that piece before springing for counters or a backsplash. 
  • مرجع :مپ استار
  • برچسب ها : اگر این ترند های خانه را در سال 2023 دوست داشتید، در اینجا چیزی است که در سال 2024 دوست خواهید داشت‌

تعداد نظرات ثبت شده :0 نظر

فرم ارسال نظر
  • دیدگاه شما

آخرین اخبار (6 مرداد 1403)
آلبوم کاغذ دیواری داملا شرکت آرکو
آلبوم کاغذ دیواری داملا شرکت آرکو

شرکت معروف آرکو ( انبار و دفتر مرکزی : تهران ) از معتبر ترین شرکت هایی می باشد که در زمینه واردات انواع آلبوم های کاغذ دیواری درجه یک و با کیفیت ، فعالیت می کند و همواره محصولاتی خاص و منحصر به فرد وارد و در بازار ، عرضه می نماید .

بهترین رنگ زرد کره ای به گفته طراحان داخلی
بهترین رنگ زرد کره ای به گفته طراحان داخلی

انتخاب رنگ برای خانه شما می تواند دشوار باشد. آیا باید آن را ایمن بازی کنید و با یک خنثی ملایم همراه شوید یا فضای خود را با رنگ های پاپ القا کنید؟ هنگامی که بین این دو گزینه درگیر هستید، یک سایه وجود دارد که هر دو طرف را بازی می کند: زرد کره ای. این رنگ به دیوارهای شما کمی گرما می بخشد، بدون اینکه از رنگ های خنثی مانند سفید و بژ دور شود. در حالی که به خوبی با طیف وسیعی از زیبایی شناسی جفت می شود، زرد کره ای هرگز خسته کننده نیست. رنگ شادابی را با ظرافت ظریف متعادل می کند که حس جذابی را به هر اتاق

دقیقا چه زمانی اپل آیفون 16 و آیفون 16 پرو را معرفی می کند
دقیقا چه زمانی اپل آیفون 16 و آیفون 16 پرو را معرفی می کند

اپل سری آیفون 16 را اواخر امسال عرضه خواهد کرد. اما دقیقا چه زمانی؟ اپل هفته‌ها چیزی نمی‌گوید، اما می‌توانیم همه چیز را با دقت مشخص کنیم. در اینجا همه چیزهایی است که باید بدانید، از زمانی که اپل سخنرانی اصلی را معرفی می کند، زمانی که سخنرانی اصلی برگزار می شود، تا لحظه شروع آن، تا زمانی که آیفون ها به فروش می رسند. شما حتی خواهید فهمید که اپل چه زمانی تاریخ سخنرانی اصلی را که اولین بخش از کل فرآیند است، معرفی خواهد کرد.

طریقه نصب کاغذ دیواری
طریقه نصب کاغذ دیواری

ممکن است این سوال ، برای افراد بسیاری مطرح شود که ، به چه صورت باید کاغذ دیواری را در محیط مورد نظر شان نصب نمایند ؟ در واقع ، بی شک باید هر امری را ، به فردی سپرد که در آن حوزه از تخصص لازم و کافی برخوردار باشد . بنابراین در وهله نخست برای نصب کاغذ دیواری ، نیاز است که این امر به متخصصین این حرفه ، سپرده شود .

آلبوم کاغذ دیواری نئو ست ، آلبومی زیبا از شرکت اکسون
آلبوم کاغذ دیواری نئو ست ، آلبومی زیبا از شرکت اکسون

شرکت موفق و معروف اکسون ، از جمله معتبر ترین شرکت های وارد کننده آلبوم های کاغذ دیواری می باشد ، که در حوزه تایل های آلومینیومی ، آینه ای ، استیل ، چوبی ، و ... فعالیت می کند .

لونا ، کاغذ دیواری شرکت دیباذر
لونا ، کاغذ دیواری شرکت دیباذر

شرکت معتبر دیباذر ، که اینک نام خود را به آرت دکو گروپ ، تغییر داده است ، یکی از موفق ترین و قدیمی ترین شرکت هایی می باشد که در ابتدا ، فعالیت خود را با واردات آلبوم های کاغذ دیواری و پارکت لمینت ، آغاز نمود .

کافه پرطرفدار بیکری
کافه پرطرفدار بیکری

کافه معروف بیکری ( با کادری مجرب و مدیریتی حرفه ای ) واقع در : شهرک غرب ، فلامک شمالی ، نبش نوزدهم ، از جمله معروف ترین کافه های تهران می باشد که همه روزه از ساعت ۸:۰۰ صبح تا ۲۴:۰۰ شب ، پذیرای عموم مشتریان است.

5 اشتباهی  که هنگام عکاسی از یک پروژه باید اجتناب کنید
5 اشتباهی که هنگام عکاسی از یک پروژه باید اجتناب کنید

چه در حال عکاسی از یک بازسازی کامل یا برخی از قفسه های طاقچه ای هستید، سبک طراحی بسیار مهم است. برای صاحبان خانه آسان تر است که تصور کنند اگر فضا در خانه به نظر برسد، کار شما چگونه به نظر می رسد . چند آیتم جذاب برای هر اتاقی که از آن عکس می گیرید همراه داشته باشید تا فضا را بپوشانید و به مشتریان بالقوه کمک کنید پروژه را در خانه خود تجسم کنند.

شرکت رها وارد کننده آلبوم کاغذ دیواری سیلور
شرکت رها وارد کننده آلبوم کاغذ دیواری سیلور

شرکت معتبر رها ، از جمله شرکت های وارد کننده موفقی ( و همچنین پخش کالا های شرکت پالاز در شرق تهران ) می باشد که سال ها در این حوزه فعالیت کرده ، و آلبوم هایی با کیفیت و درجه یک را وارد و عرضه نموده است .

Samsung Galaxy Watch Ultra در مقابل Galaxy Watch 5 Pro: یک برنده واضح وجود دارد
Samsung Galaxy Watch Ultra در مقابل Galaxy Watch 5 Pro: یک برنده واضح وجود دارد

Galaxy Watch Ultra سامسونگ پاسخ این شرکت به Apple Watch Ultra است. این ساعت هوشمند جدید ارائه شده از سامسونگ است که برای کسانی طراحی شده است که کمی بیشتر از ساعت هوشمند روزمره خود می خواهند.