مپ استار ، اخبار داغ دکوراسیون داخلی ایران

  • صورتی هلویی ، رنگ سال ۲۰۲۴ موسسه پنتون
    صورتی هلویی ، رنگ سال ۲۰۲۴ موسسه پنتون
    هر ساله شرکت پنتون پیش از شروع سال جدید میلادی ، رنگی را به عنوان رنگ سال اعلام می کند که این موسسه برای سال ۲۰۲۴ ، رنگ صورتی هلویی Apricot Crush را انتخاب و اعلام نموده است . در واقع این امر برای کسب و کار های خصوصی و فعال در حوزه دکوراسیون ، بسیار مهم می باشد . چرا که رنگ دیوار ها ، چیدمان ، و همچنین وسایل این کسب و کار ها ، بر طبق رنگ سال تغییر می کند که این به معنای به روز بودن کسب و کار های دکوراسیون و لوازم منزل ، مد و فشن ، و .. می باشد .

    تاریخ درج :1402/08/28

  • آلبوم کاغذ دیواری نفیس پلاس
    آلبوم کاغذ دیواری نفیس پلاس
    شرکت معتبر گرند دکو ، شرکتی نو تاسیس می باشد که در سه سال اخیر تاسیس شده است . این شرکت شرکتی جوان ، جویای نام و بسیار پر تلاش می باشد .

    تاریخ درج :1402/08/20

  • آلبوم کاغذ دیواری آرت تیفانی Arte TIFFANY
    آلبوم کاغذ دیواری آرت تیفانی Arte TIFFANY
    شرکت معتبر آرت ( شرکت رویال آرت لوکس چنل پاراتی ) ، از جمله شرکت های موفق وارد کننده آلبوم های کاغذ دیواری می باشد ، که همواره آلبوم هایی درجه یک ، با کیفیت و زیبا وارد و عرضه می کند .

    تاریخ درج :1402/08/18

  • آلبوم کاغذ دیواری رافال RAFALE
    آلبوم کاغذ دیواری رافال RAFALE
    شرکت معروف دیار دکور ، از موفق ترین و معتبر ترین شرکت های وارد کننده آلبوم های کاغذ دیواری ، می باشد که همواره محصولاتی بی نظیر و درجه یک وارد ، و در بازار عرضه می کند .

    تاریخ درج :1402/08/17

  • آلبوم کاغذ دیواری تیفون شرکت دیار دکور
    آلبوم کاغذ دیواری تیفون شرکت دیار دکور
    شرکت معروف دیار دکور ، از موفق ترین و معتبر ترین شرکت های وارد کننده آلبوم های کاغذ دیواری ، می باشد که همواره محصولاتی بی نظیر و درجه یک وارد ، و در بازار عرضه می کند .

    تاریخ درج :1402/08/07

  • آلبوم کاغذ دیواری کارل KARL ،  شرکت مارکا
    آلبوم کاغذ دیواری کارل KARL ، شرکت مارکا
    شرکت موفق و معتبر مارکا ، یکی از معروف ترین شرکت هایی است که ، چیزی حدود ده سال در زمینه واردات آلبوم های کاغذ دیواری ، فعالیت می کند ( دفتر و انبار مرکزی : تهران ) .

    تاریخ درج :1402/08/06

  • آلبوم کاغذ دیواری مینیمال ۳ شرکت آرشا دکور
    آلبوم کاغذ دیواری مینیمال ۳ شرکت آرشا دکور
    شرکت معروف آرشا دکور ، یکی از معتبر ترین و فعال ترین شرکت های وارد کننده آلبوم های کاغذ دیواری می باشد که ، که همواره محصولاتی بی نظیر و با کیفیت وارد و در بازار ، عرضه می کند .

    تاریخ درج :1402/08/04

  • آلبوم کاغذ دیواری زیبای فور ( FOUR ) آلبومی خاص از شرکت دیاکو
    آلبوم کاغذ دیواری زیبای فور ( FOUR ) آلبومی خاص از شرکت دیاکو
    شرکت معتبر دیاکو ( دفتر و انبار مرکزی شرکت : شرق تهران ) ، که به صورت عمده و تک در زمینه فروش انواع آلبوم های کاغذ دیواری فعالیت می کند ، یکی از فعال ترین و موفق ترین شرکت های وارد کننده آلبوم های درجه یک و با کیفیت کاغذ دیواری ، می باشد .

    تاریخ درج :1402/07/30

  • کاغذ دیواری لیون ، کالای شرکت ویستا
    کاغذ دیواری لیون ، کالای شرکت ویستا
    شرکت موفق ویستا ، از جمله معتبر ترین و معروف ترین شرکت های وارد کننده آلبوم های کاغذ دیواری می باشد . این شرکت از خانواده شرکت فدک محسوب می گردد و به عبارتی می توان گفت که : شرکت ویستا ، از تجربیات شرکت فدک ، که شرکتی قدیمی و فعال است ، در این زمینه بسیار استفاده می کند .

    تاریخ درج :1402/07/29

  • کفپوش پینسکو شرکت آتریسا دیزاین
    کفپوش پینسکو شرکت آتریسا دیزاین
    شرکت موفق و معتبر آتریسا دیزاین ، یکی از‌ معروف ترین شرکت هایی می‌ باشد که در زمینه تولید کفپوش ، و ... فعالیت می نماید . و همواره محصولی بی نظیر و خاص در بازار عرضه می کند . انبار و دفتر مرکزی این شرکت معتبر ، واقع در کرج می باشد و تقریبا می توان گفت که در تمامی شهر ها دارای نمایندگی است .

    تاریخ درج :1402/07/27

آخرین اخبار (16 اردیبهشت 1403)
آلبوم کاغذ دیواری آما ۱۰ شرکت آیدین
آلبوم کاغذ دیواری آما ۱۰ شرکت آیدین

شرکت موفق آیدین ، از قدیمی ترین و معتبر ترین شرکت های وارد کننده آلبوم های کاغذ دیواری است ، که همواره محصولاتی بی نظیر و خاص وارد می کند ، و در واقع می توان گفت که ، این شرکت حساسیت بسیار زیادی بر روی کیفیت محصولات خود ، دارد . دفتر و انبار مرکزی شرکت معتبر آیدین ، در تهران ، خیابان اتحاد ، واقع شده است .

 آلبوم های پر طرفدار شرکت آریو دکور
آلبوم های پر طرفدار شرکت آریو دکور

شرکت معتبر آریو دکور ، شرکت جوان ، فعال ، منظم و با تجربه ای می باشد که در دهه اخیر فعال شده است . این شرکت معروف ، از تجربه دیگر شرکت های موفق در این حرفه ، استفاده نموده و به همین سبب اینک همچون شرکتی کاملا حرفه ای عمل می کند .

دستور غذای مرغ خامه‌ای "مورد علاقه" مری بری برای یک شام "آسان" در روزهای هفته عالی است.
دستور غذای مرغ خامه‌ای "مورد علاقه" مری بری برای یک شام "آسان" در روزهای هفته عالی است.

مری بری فاش کرده است که دستور غذای مرغ توسکانی او برای صرف شام در روزهای هفته است. تهیه آن فقط ۱۵ دقیقه طول می‌کشد و به مدت ۳۰ دقیقه پخته می‌شود تا در کمتر از یک ساعت روی میز باشد.

چند بار خانه جدید شیک و سخت کوش
چند بار خانه جدید شیک و سخت کوش

درخواست صاحب خانه فلوریداسیرا تامپسون، طراح، می گوید: «مشتری ما یک راه پله باز می خواست، اما این باعث شد که او فضایی ناخوشایند در زیر داشته باشد. «از آنجایی که هر اینچ در بازسازی او در کنار ساحل اهمیت داشت، تصمیم گرفتیم از آن فضا با یک منطقه بار کاربردی استفاده کنیم. در نزدیکی اتاق غذاخوری او قرار داشت، بنابراین برای سرگرمی عالی بود.»

آلبوم کاغذ دیواری نئو ست ، آلبومی زیبا از شرکت اکسون
آلبوم کاغذ دیواری نئو ست ، آلبومی زیبا از شرکت اکسون

شرکت موفق و معروف اکسون ، از جمله معتبر ترین شرکت های وارد کننده آلبوم های کاغذ دیواری می باشد ، که در حوزه تایل های آلومینیومی ، آینه ای ، استیل ، چوبی ، و ... فعالیت می کند .

آلبوم کاغذ دیواری ال موندو شرکت آکام
آلبوم کاغذ دیواری ال موندو شرکت آکام

شرکت آکام ، در گذشته با شرکت دیاموند ، مدکس و تاپ دکور ، بصورت هلدینگ در یک مجموعه بزرگ فعالیت میکردند و در این چند سال همکاری مشترک ، فعالیت بسیار خوبی با هم داشتند و شروع بسیار خوب و موفقی داشتند به طوری که ورود کالاهای با کیفیت و پخش انواع آلبوم در سراسر کشور شوک بسیار شدیدی در بازار سنتی و قدیمی دکوراسیون داخلی ایران داشت . بازاری که سالهای سال هر شرکت در شهر و استان نماینده خود را حمایت می‌ کرد و این نماینده نیز فقط کالاهای ان شرکت را در سبد خود داشت اما وجود آلبوم های ارزان تاپ دکور و پخش

آلبوم کاغذ دیواری R2 شرکت وال دکو
آلبوم کاغذ دیواری R2 شرکت وال دکو

شرکت بسیار جوان و فعال وال دکو ( دفتر و انبار مرکزی : شرق تهران ، خیابان اتحاد ) ، فعالیت خود را از حدود پانزده سال اخیر ، آغاز کرده و طی این سال ها آلبوم هایی درجه یک و خاص وارد و در بازار پخش نموده است .

کافه رستوران پرطرفدار بین المللی والو لانژ
کافه رستوران پرطرفدار بین المللی والو لانژ

کافه رستوران محبوب و زیبای والو لانژ ( با کادری مجرب و مدیریتی حرفه ای و عالی ) واقع در : شهرک غرب ، بلوار دادمان ، بلوار درختی ، مجتمع مادر ، طبقه ۶ ، از جمله پر طرفدار ترین کافه رستوران های پایتخت می باشد که ، همه روزه از ساعت ۱۲:۰۰ ظهر تا ۲۴:۰۰ شب پذیرای عموم مشتریان می باشد .

آلبوم کربن ( جلد دوم ) شرکت اکستریم والز
آلبوم کربن ( جلد دوم ) شرکت اکستریم والز

شرکت معتبر و معروف اکستریم والز ، یکی از موفق ترین و بروز ترین شرکت های فعال تامین کننده محصولات دکوراسیون ، در ایران می باشد که همواره تمام فنون مدیریت و واردات را ، به طور تمام و کمال رعایت می کند .

آلبوم کاغذ دیواری پنتون شرکت بنتلی
آلبوم کاغذ دیواری پنتون شرکت بنتلی

شرکت موفق و معتبر بنتلی ، از جمله معروف ترین شرکت های وارد کننده آلبوم های کاغذ دیواری می باشد که ، همواره محصولاتی درجه یک و بی نظیر ، وارد و در بازار عرضه می کند .