برگر بار عقاب آسیا احمدرضا عابد زاده
برگر بار عقاب آسیا احمدرضا عابد زاده

نمایش رستوران های افراد مشهور و سلبریتی ها...کلیک کنید

برگر بار عقاب آسیا احمدرضا عابد زاده


یکی از فوتبالیست های دیگری که در عرصه ی رستوران داری بسیار خوش درخشیده است احمد رضا عابد زاده دروازه بان اسبق تیم ملی کشورمان است.
رستوران او که به نوعی جزو فست فود ها به حساب می آید و در شهر زیبای متل قو یا همان سلمان شهر واقع شده است.
همانطور که می دانید در این شهر و سایر شهر های همجوار رقابت بین فست فود ها و رستوران ها بسیار تنگاتنگ است، اما عابد زاده ثابت کرده است که از این کار به خوبی می آید.
یکی از ویژگی های خوب این رستوران تنوع در برگرهای آن است و نکته ی جالب دیگر این است که برخلاف رستوران های دیگر منو در این رستوران کاملا تشریح شده و به همراه تصویر است.
البته این رستوران به غیر از همبرگر پیتزا هم در منوی خود دارد.
در برگر بار مراحل ثبت سفارش به صورت الکترونیکی ثبت می شود به این شکل  که پس از استقبال از شما و آوردن منو شما به ابتدای سالن می روید و با دستگاه مخصوص این کار، سفارش خود را ثبت می کنید.در آخر هم با توجه به تعداد و نوع غذای درخواستی مبلغ آن را با کارت پرداخت می کنید.
پیاده کردن این سیستم در رستوران عابد زاده بخاطر مشتریان زیاد این رستوران مخصوصا در فصل های بهار و تابستان است.
توجه داشته باشید که به هیچ عنوان فیش خود را گم نکنید زیرا بدون فیش نمی توانید غذای خود را تحویل بگیرید.
در برگر بار اکثر غذاها جلوی چشم مشتری آماده می شوند.پس می توانید با خیال راحت مراحل پخت غذا را نیز مشاهده کنید.
یکی از جذابیت های دکوراسیون این رستوران قاب عکس های جالب آن است؛ این قاب ها شامل اشیایی مانند لباس های ورزشی ، دستکش و کتانی های آقای عابد زاده است که در جام جهانی فرانسه در سال 1998 به تن داشتند.این قاب ها طوری چیدمان شده اند که در هر کجای سالن که بنشینید حتما یکی از آن ها را خواهید دید.
شایان ذکر است که اگر خود آقای عابد زاده در رستوران حضور داشته باشند حتما با روی گشاده با شما عکس خواهند گرفت.
حتی در مواقعی که رستوران شلوغ و پر تردد است ایشان به همراه نیروی خدماتی مشغول کار می شوند؛ در واقع آنچه که مشاهده می شود صرفا رابطه ی همکاری و کار تیمی است تا رابطه ی رئیس و مرئوسی.
در رابطه با کیفیت غذا ها باید گفت که  در همبرگر ها از گوشت با کیفیت و مرغوبی استفاده می شود، گرچه شاید میزان برخی مخلفات از جمله پنیر کم باشد.
اینطور که به نظر می رسد این روزها آقای عابد زاده بیشتر در متل قو به سر می برند تا تهران.البته به خاطر شرایط کرونا و قرنطینه این روزها کار و بار تمام رستوران به اصطلاح سکه است اما ایشان همچنان مجدانه در تلاش برای سرپا نگه داشتن رستوران هستند.
در آخرین ویدئویی که از ایشان در اینستاگرام پخش شده است وی را در حال ضدعفونی کردن محیط رستوران می بینید.
می توان گفت که نظارت شخصی بر امور رستوران یکی از عوامل موفقیت اوست.
عابد زاده درباره ی ورودش به حرفه ی رستوران داری می گوید: "زمانی که تصمیم به این کار گرفتم از فوتبال خداحافظی کرده و به دنبال جایی کم سر و صدا برای زندگی می گشتم.می خواستم در یک محیط آرام و کم حاشیه شروع به کار کنم.در این رابطه با یکی از دوستانم مشورت کردم و نهایتا تصمیم به افتتاح یک رستوران در متل قو گرفتم. حالا با گذشت مدتی، از این تصمیم بسیار رضایت خاطر دارم و حس می کنم به آن چه می خواستم رسیده ام.خیلی خوشحالم که رستورانم به عنوان پاتوقی برای هوادارانم بدل شده است.از این که با مردم می توانم بدون واسطه در ارتباط باشم بسیار خوشحالم و این کار انرژی خوبی به من می دهد."
پس اگر شما هم به متل قو سفر کردید حتما سری به رستوران برگر بار آقای عابد زاده بزنید تا علاوه بر خوردن غذایی با کیفیت از هم صحبتی با ایشان نیز بهره مند گردید.