رستوران انار محمد رضا گلزار
رستوران انار محمد رضا گلزار

نمایش رستورانها و کافی شاپهای سلبریتی ها...کلیک کنید

رستوران انار محمد رضا گلزار 

با ز هم رستوران و باز هم یک بازیگر دیگر.
این بار قصد معرفی رستوران بازیگر معروف، رضا گلزار را داریم.
رضا گلزار را می توان ابوالمشاغل بازیگران نام نهاد.این بازیگر در ابتدا ورزشکار و والیبالیست بود همانطور که پدر ایشان نیز مربی والیبال هستند.سپس به گروه آریان پیوست؛ او در این بند نوازنده  و همخوان بود. پس از شهرتش در عرصه ی موسیقی  وارد عرصه ی بازیگری نیز شد و به خاطر چهره ی جذابش در این زمینه خوش درخشید.او به تازگی به همراه براردش بردیا یک رستوران در جردن راه انداخته است.البته خبرهایی هم از ورود این بازیگر به جرگه ی ماشین بازها هم به گوش می خورد.
جالب است بدانید که او دو بار وارد عرصه ی موسیقی  و چند آلبوم شخصی هم به بازار ارائه داد.کنسرت های گلزار با خیل طرفدارانش که اغلب خانم های جوان هستند بسیار سر و صدا به پا کرده است.
و اما رستوران انار به نشانی بلوار آفریقا، خیابان گلفام، پلاک 49.
گلزار به دلیل مشغله های زیادش مدیریت رستوران را به برادر کوچکترش بردیا سپرده است.در روز افتتاحیه ی این رستوران همکاران و علاقمندان او با ارسال گل و حضور در مراسم افتتاحیه، این اقدام را به او تبریک گفتند.
گفتنی است در روز افتتاحیه تعداد زیادی از دختران جوان با چهره های اشک بار جلوی در رستوران منتظر امضا و سلفی گرفتن با این هنرمند بودند و این امر موجب ترافیک سنگین در آن محددوده شد.
دکوراسیون رستوران او بی شباهت به معماری بناهای هندی نیست.ترکیبی از مدرنیته و سنت در این رستوران کاملا مشهود است.
آنطور هم که گفته می شود قیمت غذاها در رنج بالایی قرار دارند.

شرکت "ریزار روور" و ورود به صنعت خودرو
 رضا گلزار به تازگی در صفحه ی اینستاگرام خود تیزری را منتشر کرده که در آن فعالیت خود را در زمینه سفارشی کردن خودرو ها به اطلاع علاقمندان رسانده است.
او اعلام کرده است که در این زمینه با شرکت ایران روور همکاری خواهد کرد.
R&R  مخفف  REZZAR ROVER است؛ نامی که برگرفته از اول و آخر اسم رضا گلزاراست.لوگوی شرکت او نیز کاملا کپی برداری شده از لوگوی شرکت رولز رویس است.
از جمله خدماتی که این شرکت به مشتریان خود ارائه می دهد می توان به موارد زیر اشاره کرد:
- چرم دوزی سفارشی
- صندلی های VIP
- نور پردازی
- اضافه کردن تجهیزات انحصاری درون کابین خودرو
- تشریفاتی کردن خودرو
- طراحی و اجرای دفتر کار سیار
- طراحی و اجرای خودروهایی با اتاق گریم و پرو
- طراحی و اجرای دکوراسیون کاروان های مسافرتی به همراه آشپزخانه، اتاق خواب و ...


بیوگرافی محمد رضا گلزار
محمد رضا گلزار آذری زاده ی یکم فروردین 1356 در تهران است او اصلیتی ترک داشته و زمینه ی فعالیتش علاوه بر مواردی که پیشتر ذکر شد، مدلینگ و مجری گری نیز می باشد.
جالب است بدانید که او در زمینه ورزش نیز بسیارموفق بوده است.
او در تیم های استان تهران، پارس خودرو، شیشه و گاز،باشکاه پاس و باشگاه دیهیم بازیکن والیبال بوده است.وی در لیگ برتر والیبال در سال 1387 به عنوان مربی بدنساز تیم ارتعاشات صنعتی فعالیت می کرد.رضا گلزار علی رغم تمایل پدر علاقه ی زیادی به نواختن گیتار داشت .بعدها در بند آریان به عنوان نوازنده ی گیتار، ارگ و پرکاشن فعالیتش را آغاز کرد.
ورود او به عرصه بازیگری در سال 1379 بود. او در نخستین تجربه ی بازیگریش، در فیلیمی به کارگردانی ایرج قادری به نام سام و نرگس به ایفای نقش پرداخت.
تحصیلات او نیز فراز و نشیب بسیاری داشت.ابتدا در رشته ی مکانیک سیالات دانشگاه آزاد واحد تهران جنوب به تحصیل پرداخت سپس در سال آخر دانشگاه به قصد شرکت در کنکور تجربی و قبول شدن در رشته ی دندان پزشکی دانشگاه را ترک کرد، اما پس از اینکه موفق به قبولی نشد دوباره همان رشته ی مکانیک را تا مقطع کارشناسی ادامه داد.
مجری گری او نیز در تلویزیون ملی با حرف و حدیث های بسیاری مواجه شد و در نهایت پخش این برنامه به صورت نیمه کاره باقی ماند.