مستر تیستر چطور مشهور شد؟
مستر تیستر چطور مشهور شد؟

مستر تیستر

حمید سپید نام ملقب به مستر تیستر از جمله چهره های اینستاگرامی پر حاشیه است که از طریق انتشار ویدئوهای خود در پیجی به همین نام درآمدی میلیونی دارد.
وی متولد بهمن 1356 در منچستر انگلستان است.
پدر او برای ادامه ی تحصیلات در رشته ی الکترونیک به انگلیس مهاجرت کرده و پس از پایان تحصیلاتش دوباره به ایران بازگشت. در حال حاضر او مشغول به تدریس در دانشگاههای ایران است.
اصلیت وی اردبیلی است اما مستر به جز پنج سال ابتدایی زندگی که در منچستر بوده باقی دوران کودکی و نوجوانی خود را در مشهد سپری کرده است.
او و همسرش هم اکنون در تهران زندگی می کنند.
مادر مستر نیز فرهنگی بوده و در حال حاضر صاحب یک مدرسه ی غیرانتفاعی به نام زنبق است.
همسر او پگاه اصلیتی سمنانی دارد و در اغلب برنامه ها با او همراه است.مستر معمولا او را میسیز خطاب می کند.
او دوبرادر دیگر به نام های  نوید و حسین دارد که هر دو فارغ التحصیل رشته ای که او تحصیل کرده، هستند؛ یعنی کامپیوتر.
کار اصلی مستر در حال حاضر تبلیغ رستوران ها و شرکت های مواد غذایی است .او در واقع به تهیه ی گزارش هایی در این زمینه می پردازد و مردم را به سمت این رستوران ها می کشاند.
مستر در چند ماه اخیر به تهیه برنامه های ایران گردی و رستورانگردی  به همراه مارک وینز اقدام نموده که مورد توجه بسیاری از علاقمندان به غذا و رستوران گردی واقع شده است.
پس از همه گیر شدن کرونا در ایران سبک کارهای مستر تیستر نیز متفاوت شد او سعی کرد در این دوران تبلیغ هایی در زمینه مواد غذایی به خصوص مواد غذایی کنسروی داشته باشد.
او حتی با همکاری خانواده اش از جمله همسر و مادر همسرش و مادر خود اقدام به تهیه ی ویدئوهایی درباره طبخ غذاهای محلی نمود و در این غذاها، مواد غذایی خاصی را تبلیغ می کرد.
اما به مرور دوباره سفر های خود را به گوشه و کنار ایران از سر گرفت که به دلیل شکستن قرنطینه با انتقادهایی همراه بوده است.
اساسا مستر فردی پرحاشیه است و انتقاد های فراوانی از او بعمل می آید.ترویج غذاهای رستورانی به جای غذای خانگی، ترویج پرخوری و بدخوری، و ویدئوهایی که حاوی تصاویر درد آور برای حامیان حیوانات است از جمله انتقادهایی است که به او وارد می شود.
اما حمید سپید نام چگونه مستر تیستر ایران شد؟
حمید به طور کلی در مدرسه و دانشگاه شاگرد زرنگی نبود ولی به ورزش علاقه زیادی نشان می داد.او که در دانشگاه، کامپیوتر می خواند به واسطه ی حمایت پدر شروع به طراحی سایت، برای شرکت های مختلف نمود.
سپس تصمیم به مهاجرت و ادامه تحصیلات در انگلستان گرفت.اما در ابتدای امر با سختی های زیادی مواجه شد و نتوانست پیشرفت چندانی داشته باشد.
در نهایت شانس به او رو کرد و تلاش هایش نتیجه داد .او به استخدام بانک در آمد و پس از شرکت در همایش های مارکتینگ، موفق به اخذ مدرک ادوردز از گوگل شد .
 در این میان با افراد موفق زیادی در ارتباط بود و همین امر موجب خطور ایده های ناب به ذهنش شد.پس از اتمام کارش در انگلستان دوباره به ایران برگشت اما این بار با دستی پر.
او تمام آموخته های خود را به کار گرفت و کسب و کار خود در ایران را رونق داد. تبلیغات اینترنتی ، برند سازی و طراحی سایت از جمله فعالیت های او پس از بازگشت از انگلستان بود.
او در کنار کار شرکتش به رستورانهای مختلف سر می زد و ویدئوهای آن ها را در فیسبوک به اشتراک می گذاشت.
بعد ها به یک نشریه دعوت شد و شروع به نوشتن تجارب رستوران گردی خود در ستونی به نام خوش خوراک نمود.
به همین واسطه ابتدا نام خوش خوراک را برای خود برگزید اما بعدها به نام مستر تیستر مشهور شد.
در حال حاضر صفحه ی اینستاگرام او بالغ بر یک میلیون دنبال کننده دارد. 

اگر میخواهید مستر تیستر به رستوران شماهم بیاید..کلیک کنید