۹ ژوئن روز دانلد داک است.
۹ ژوئن  روز دانلد داک است.

۹ ژوئن  روز دانلد داک است. 
دانلد یا دونالد داک اردکی خونگرم، دوست داشتنی و البته کمی بدشانس است که بیشتر اوقات لباس ملوانی می‌پوشد و یکی از شخصیت‌های کارتونی والت دیزنی است. اولین نمایش دانلد داک در ۹ژوئن ۱۹۳۴ بود.
دونالد برای اولین بار در فیلمی در سال 1934 با نام The Wise Little Hen ، با بازخوانی داستان اصلی مرغ قرمز قرمز ظاهر شد. از سراسر دونالد خواسته می شود که برای کاشت ذرت و برداشت ذرت کمک کند ، هر بار که او را به ادعای نوعی از بیماری که مانع از مشارکت او می شود ، کمک می کند. اگر این قسمت را دیده اید یا کتاب "Little Red Hen" را خوانده اید. بر خلاف آن مثل ، حکیم کوچک حن رویکرد مستقیم تری برای نشان دادن نارضایتی خود در پیش گرفت. او به دونالد گفت که او را از بیماری خود درمان می کند تا بتواند ذرت بخورد ... و به او روغن کرچک داد.
در حالی که این اولین حضور او بود ، عصبانیت خشمگین دونالد را پر کرد ، ما متوجه شدیم و عشق تا زمان منفعت یتیم نشان نداد ، و همچنین در آن زمان رابطه او با میکی شکل گرفت. از آن زمان او در بازی های ویدئویی ، قسمت های کارتون ظاهر شد و به عنوان شخصیت دیزنی که تا به امروز در اکثر فیلم ها ظاهر شده است ، ظاهر می شود و حتی از ماسک ماوس موس دیزنی نیز فراتر رفته است. ظاهراً ، چیزی در مورد اردک پر از خشم وجود دارد که ما به راحتی نمی توانیم از آن استفاده کنیم.
دونالد اردک شخصیتی است که ما هنوز هم در همه جا ظاهر می شویم ، و بله ، او هنوز هم یکی از شخصیت های محبوب است که می بینیم در Disneyworld waddling. این اردک دوست داشتنی جایگاه خاصی را در قلب ما حک کرده است و او مطمئناً شخصیتی است که هرگز فراموش نخواهیم کرد. لایحه ، پا و پاهای نمادین وی به رنگ زرد و نارنجی و پیراهن ملوان معروف و کلاه با کراوات ، چراغ معصومیت کودکان در همه جا بوده است. فراموش نکنیم که شخصیتها و فیلمهای دیزنی برای بزرگسالان حتی جذاب تر می شوند ، هنگامی که به اندازه کافی پیر می شویم تا اهداف واقعی داستانها و اخلاق موجود در آنها را درک کنیم ، آنها را زیباتر می کند.

دومین سه‌شنبه ماه ژوئن که امسال برابر است با ۹ ژوئن  روز یادبود حیوانات خانگی است.
  یک روز برای یادبود حیوانات خانگی دوست‌داشتنی که از دنیا رفته‌اند ولی در خاطرات وعکس‌ها باقی می‌مانند.

۹ ژوئن روز مثلث مرجانی است.
مثلث_مرجانی در جنوب‌شرقی آسیا و در محل تلاقی اقیانوس‌ آرام غربی و اقیانوس هند قرار دارد و زیستگاه ۷۶درصد از انواع گونه‌های مرجان دریایی است. گونه‌های مرجان این منطقه در معرض خطر نابودی جدی قرار دارند.

جهت نمایش رستورانهای مشهور ایران کلیک کنید