روز جهانی اقیانوس ها ( 8ژوئن)
روز جهانی اقیانوس ها ( 8ژوئن)

۸ ژوئن روزجهانی اقیانوس‌ها است.
 اقیانوس‌ها ۷۰ درصد اکسیژن زمین راتامین می‌کند و ۷۰ در صد از حجم زمین را نیز دربر می‌گیرند. امسال شعار آن «اقیانوس‌ما، آینده ما» است.
وقتی به خطرات بهداشت عمومی فکر می کنیم ، ممکن است به اقیانوس فکر نکنیم. با این حال ، به طور فزاینده ، سلامت اقیانوس با سلامت ما پیوند خورده است. ممکن است برخی از این که خواندن ارگانیسم های کشف شده در اعماق شدید برای سرعت بخشیدن به تشخیص COVID-19 استفاده می شود ، شگفت زده شود و احتمالاً حتی بیشتر برای یادگیری این موضوع ، محیطی است که می تواند راه حلی برای بشر ارائه دهد.

این یکی از دلایلی است که چرا باید روز جهانی اقیانوس ها را جشن بگیریم: به همه یادآوری کنیم مهمترین نقش اقیانوس ها در زندگی روزمره. آنها ریه های سیاره ما هستند و اکسیژن اکسیژن را که تنفس می کنیم تأمین می کنند. هدف این روز آگاهی رسانی به مردم درمورد تأثیر اقدامات انسانی در اقیانوس ، توسعه حرکت جهانی شهروندان در اقیانوس و بسیج و متحد کردن جمعیت جهان در پروژه ای برای مدیریت پایدار اقیانوس های جهان است. آنها منبع اصلی غذا و دارو و بخش مهمی از زیست کره هستند. در پایان ، روزی است که در کنار هم ، زیبایی ، ثروت و وعده اقیانوس را جشن خواهیم گرفت.

۸ ژوئن روز بهترین دوست است.

روزی برای بهترین کسی که در شادی‌ها و سختی‌ها کنارتون بوده و می‌دانید همیشه یکی هست که می‌شود بهش تکیه کرد.

۸ ژوئن روز جهانی آگاهی از تومور مغزی است.

 یک تودهٔ غیرطبیعی در مغز  که بنا به ماهیت سلول‌های تشکیل دهنده، می‌تواند خوش‌خیم یا بدخیم باشد. هدف از این روز آگاهی از تومور مغزی، تشخیص زود هنگام و درمان آن است.

جهت نمایش رستورانهایی که بهترین غذاهای دریایی را سرو میکنند کلیک کنید