سیاه دانه ، دانه ای متضاد بیماری ها
سیاه دانه ، دانه ای متضاد بیماری ها

سیاه دانه ، دانه ای متضاد بیماری ها

شاید یک رویا باشد شنیدن این جمله که با مصرف یک دارو در تمام عمر سالم و سلامت خواهید ماند. بدون هیچ بیماری و دردی.

اما این رویا نیست و یک واقعیت شیرین است که نامش سیاه دانه است. دانه ای معجزه آفرین و سلامتی بخش ..

دانه ای که با مصرف آن میتوان با خیال راحت با تمام امراض خداحافظی کرد..و سلامی دوباره به زندگی و سلامتی داد. برخلاف این واقعیت شیرین ، سیاه دانه طعمی تلخ دارد و از آن بیشتر در صنعت ترشیجات استفاده می شود.

دانشمندان تحقیق ها و آزمایش های زیادی درباره ی این دانه ی معجزه آفرین انجام داده اند و به نتیجه های شگرفی رسیده اند از جنله این نتیجه ها می توان به موارد زیر اشاره کرد :

1_درمان دیابت

2_درمان سل

3_درمان بیماری های قلبی و عروقی

4_درمان زخم معده

5_درمان میگیرن

6_و مهم تر از همه درمان بیماری هایی که بیماران شایع آن بانوان هستند ، همچون کم خونی و فقر آهن. سیاه دانه ، سرشار از آهن است و با مصرف آن میتوان به راحتی از شر قرص ها و کپسول های آهن خلاص شد.

امروزه هدف این است که قبل از اینکه به جنگ بیماری ها برویم کارهایی را انجام بدهیم که پیشگیری کنیم و بدن خود را مقاوم کنیم تا دچار امراض نشویم سیاه دانه به علت داشتن اسید های چرب ضروری فراوان به ماده ای ضدسرطان تبدیل شده است و حتی در حفظ سلامت پوست و مو نیز مفید است .

بارها ممکن است برای اکثر ما پیش آمده باشد که با ورود به فصل سرما دچار سرما خوردگی و عطسه های مداوم شویم اما خبری خوش  این است که دیگر میتوان به راحتی از شر این عطسه ها در فصل های سرد سال خلاص شد آن هم با یک جوشانده . بله جوشانده سیاه دانه  به همراه روغن زیتون را اگر به مدت یک دقیقه روی پیشانی بگذارید از شر عطسه ها خلاص میشوید.

با مصرف سیاه دانه  نگرانی مادرانی که شیر آنها برای فرزندانشان کم است رفع میشود
و به مرور موجب افزایش شیر آنها میشود.

ما میتوانیم در اکثر کافی شاپ ها انواع زیادی از جوشانده ها و دمنوش هارا  میل کنیم حتی گاهی در سفره خانه های سنتی به عنوان یک نوشیدنی در کنار غذا نیز میتوان این جوشانده دلچسب را سرو کرد بیایید با مصرف این دانه ی معجزه افرین
سلامی دوباره به زندگی کنیم .

 

جهت نمایش کافی شاپ های شهرتان کلیک کنید