روز جهانی شیر , اول ژوئن
روز جهانی شیر , اول ژوئن

۱ ژوئن روز جهانی شیر است. 

در بیستمین سالگرد روز جهانی شیر، این روز با برنامه‌های آنلاین درباره فواید شیر به عنوان یک غذای جهانی و اهمیت مصرف آن برگزار می‌شود.
جه به همه گیر جهانی COVID-19 ، ما سازمان دهندگان را ترغیب می کنیم تا میزبان کمپین های رسانه های اجتماعی یا رویدادهای آنلاین باشند تا از سیاست هایی که توسط سازمان بهداشت جهانی (WHO) و دولت محلی شما اعمال می شود ، پیروی کنند. افکار ما به همه افرادی که مبتلا به این ویروس هستند ، می رود.
بیست سال پیش ، روز جهانی شیر توسط سازمان غذا و کشاورزی سازمان ملل متحد برای شناخت اهمیت شیر ​​به عنوان یک غذای جهانی و تجلیل از بخش لبنیات تأسیس شد. هر سال از آن زمان ، مزایای شیر و لبنیات به طور فعال در سراسر جهان ارتقا یافته است ، از جمله اینکه چگونه لبنیات از معیشت یک میلیارد نفر حمایت می کنند.

 

۱ ژوئن روز جهانی آگاهی از آب سنگ است. هدف این روز توجه بیشتر به اکوسیستم ظریف صخره‌های مرجانی اقیانوس‌ها‌ است. 

۱ ژوئن روز جهانی والدین است. تاکید این روز امسال بر حمایت بیشتر از والدینی است که در میانه کووید۱۹ مجبورند در عین انجام مسئولیت‌های خود به‌خاطر تعطیلی مدارس بیشتر از فرزندان خود حمایت و نگهداری کنند. بدون حمایت والدین، سلامت و آموزش کودکان در معرض خطر است.

۱ ژوئن روز آگاهی از آزار خودشیفتگی است. بسیاری افراد حتی آگاه نیستند که مورد آزار روحی و جسمی افرادی قرار می‌گیرند که به اختلال #خودشیفتگی یا #نارسیسیسم دچارند. بخشی از خشونت‌های خانگی ریشه در خودشیفتگی یکی از اعضای خانواده دارد.

۱ ژوئن  روز جهانی حمایت از کودکان است. هدف این روز آشنایی با حقوق کودکان و حمایت از کودکان بی‌سرپرست یا بد سرپرست است که به واسطه شرایط متفاوتی که دارند کودکی سختی برایشان رقم می‌خورد و حتی ممکن است جان خود را نیز از دست بدهند.

جهت نمایش کافی شاپ هایی که فقط از شیر طبیعی استفاده میکنند کلیک کنید