روز جهانی نوشیدنی پالوما
روز جهانی نوشیدنی پالوما

22 مه (روز 22 مه) روز جشن پالوما است - یک کوکتل سنتی مکزیکی که با آبلیمو و نوشابه گریپ فروت ساخته شده است. این کوکتل طراوت ، سبک ، حباب آور و مناسب برای تابستان است. در زیر دو دستور العمل مختلف برای Paloma وجود دارد. دستور العمل اول پالوما سنتی تر است که با تکیلا و سودا گریپ فروت ساخته شده است. دستور العمل دوم جایگزین mezcal برای تکیلا ، و آب گریپ فروت تازه شده و نوشابه کلوچه سودای گریپ فروت است. همچنین با شیشه ریموت شیلی یک عنصر گرما اضافه می کند. از هر دو کوکتل تابستانی لذت ببرید!

نحوه ساخت نوع اول:
1.5 یا 2 اونس. تکیلا ، بلانکو یا reposado 100 درصد Agave
2-3 اونس سودای گریپ فروت
نصف لیمو
نمک
شیشه: بلند
جهت: حاشیه شیشه ای خود را با آهک و شیب در نمک حلال. آهک را له کرده و داخل لیوان خود ریخته ، تکیلا را اضافه کرده و لیوان را با یخ پر می کنیم. خوب و هم بزنید با نوشابه گریپ فروت. وولا!
ویدا پالوما

نحوه ساخت نوع دوم:
2 اونس Del Maguey Vida mezcal
3 اونس آب گریپ فروت تازه
1⁄4 اونس. آب لیموترش تازه
1⁄2 اونس. شربت ساده
2 اونس سودا کلوپ
آبشار Cilantro
چرخ گریپ فروت
دور جلالو

شیشه سنگهای خود را با Piquin شیلی ببندید و کنار بگذارید. در یک شاکر ، یخ ، ماسکال ، آب میوه و شربت را اضافه کنید. خوب تکان دهید و درون شیشه آماده شده پر از یخ صاف کنید. با سودا کلوپ برتر شوید. سپس با چرخ گریپ فروت ، اسپری cilantro و jalapeño دور آن را تزئین کنید و لذت ببرید!

مارک داوست ، سفیر آگاوا برای سناتو تکیلا و سس بوسکا مچکال گفت: "پالوما کوکتل مورد علاقه من برای تهیه و نوشیدن به دلیل همه کاره بودن آن است." "یادداشتهای روشن کنوت بلانکو با طعمهای پر جنب و جوش گریپ فروت و آهک تازه ترکیب شده است تا همه جعبه های یک نوشیدنی را که ارزش تعطیلات بسیار خاص خود را دارد بررسی کنید. من مشتاقانه منتظر هستم که ببینم آن را تبدیل به کوکتل تابستان می کند."


جهت نمایش کافی شاپ هایی که این نوشیدنی را سرو میکنند کلیک کنید