راز موفقیت شعبه های بستی نعمت

  • اشتراگ گذاری در شبکه های اجتماعی :

  • #
  • #
  • #

راز موفقیت شعبه های بستی نعمت
بستنی نعمت یکی از پرطرفدارترین بستنی فروشی های کشور است که به دلیل ارائه انواع و اقسام بستنی در طرح ها و رنگ ها و طعم های مختلف معروف شده است . پاکیزگی و نظم پرسنل و دقت در انجام کارها و همین طور استفاده از مرغوب ترین و بهترین مواد برای تهیه بستنی در معروفیت آن تاثیر بسزایی داشته است.
یک بستنی فروشی همیشه باید در یک مکان خوب باشد جایی که عبور ماشین ها و افراد در آنجا زیاد باشد و همین طور اینکه به دلیل موقعیت مکانی خوب و فضای زیاد امکان پارک چندین ماشین هم جلوی بسانی فروشی باشد. برای موفقیت نیاز نیست که از نقطه اوج شروع کرد، با سرمایه کم و با ارائه بستنی های دست ساز و متنوع هم می توان شروع کرد و بعد به تدریج دستگاه اضافه کرد و همیشه باید تلاش کرد. 
بستنی نعمت هم مطمئنا همین طور شروع کرد . تلاش هایی که داود رضایی انجام داد سرانجام اورا موفق گردانید. او با قیمت کم برای بستنی هایش شروع کرد
همراه با شاگردانش در بستنی فروشی میخوابیدند و به منزل نمیرفتند چرا که مسیر بسیار طولانی بود .گه گاه با صدای مشتری بلند میشدند و بستنی میداد و شبانه روزی کار می کردند و پس انداز داشتند تا اینکه موفق به خرید یک مغازه کوچک شدند اما در ان دوران بارها و بارها شکست خوردند و با مقدار پول کم در کرج مجددا شروع به کار کردند. آنها از تجربیات بقیه بستنی فروشی ها و همین طور مشتری ها برای ارائه هر چه بهتر بستنی و نگه داری آن استفاده میکردند.
آن ها کم کم دستگاه های با قیمت کم و دست دوم خریداری کردند و مغازه شان را رونق بخشیدند. و آن قدر پیشرفت کردند که توانستند کارخانه بزنند.
برای موفقیت باید در انجام کار خوب به آن فکر کنیم و برایش راه حل و روش مناسبی را اتخاذ کنیم . باید مشتری مدار و ایده آل گرا و نوآور بود. یکی از مهم ترین ویژگی پرسنل نعمت استفاده نکردن از گوشی همراه و اینترنت است چیزی که مانع تفکر و عدم دقت می شود و اگر پرسنلی کم کار و بی دقت بود بدون هیچ ملاحظه ای اخراج میشد. 
آنها آنقدر در این صنعت پیشرفت کردند که توانستند در چند شهر چندین شعبه بزنند و بهترین بستنی را در اختیار مشتری قرار دهند.
شعار آنها: تلاش،تفکر و توکل است.
بستی نعمت  مدیریت متفکری دارد که تصمیم گیری درست در زمان را عامل پیشرفت خود می داند.
او پس از سال ها تلاش و کار در بستنی فروشی های مختلف و پس از مشکلاتی که برای تهیه مغازه داشت در عظیمیه کرج توانست مغازه ای خریداری کند.
او با سرمایه کم خود و تلاش شبانه روزی اش و با خلاقیتی که در انجام کار داشت توانست تعداد پرسنل خود را افزایش دهد و آن ها را آموزش دهد که در حین انجام کار با وجود تکراری و شاید خسته کننده بودن مراحل کار از انجام آن سرباز نزنند و با عشق و علاقه تمامی مراحل را انجام دهند.
دستگاهی را برای چک کردن پرسنل خوب تهیه کرد و همه ی آن ها را ارزیابی کرد و پس از گذشت چندین سال او توانست شرکتی را بنا نهد
و کار خود را در کل کشور توسعه دهد.
او توکل به خدا را سرلوحه کار خود قرار داد و برای سایر رقبای خود کتابی درباره ی چگونگی رسیدن به این موفقیت نوشت تا دیگران را
برای رسیدن به موفقیت تا جایی که می تواند کمک کند.

 

جهت نمایش کلیه شعب بستنی نعمت کلیک کنید

  • مرجع :https://www.mapstar.net/
  • برچسب ها : بستی نعمت

تعداد نظرات ثبت شده :2 نظر

فرم ارسال نظر
  • دیدگاه شما

  • #

    مرتضی عبدالهی

    کیفیت بستنیهاش متوسط رو به پایینه. شعبه درختی که هروقت خرید کردم آشغال بوده.

    1400/11/01

  • #

    وحید مرادی

    سلام . میخواستم بدونم واحد شکایات نداره. بستنی نعمت رباط کریم افتضاحه . اب سیب یه بطری یک ونیم لیتری باهام شصت هزار تومن حساب کرده در صورتی که همه جا ۳۰ تومنه . من گرفتم.بستنی چهار اسکوپ\sباهام ۱۵ حساب کرده همه جا ۸ تومنه این چه\sوضعشه .

    1400/01/08

  • #

    حسن نامنی

    واقعا جالبه که کارگراشو اخراج میکرده اگر تلفن همراه داشتند..بستنی نعمت اینطوری تو همه شهر ها شعبه زده

    1399/03/06

  • #

    کامرانی تهرانی

    از شعار بستنی نعمت خیلی خوشم اومد : شعار آنها: تلاش،تفکر و توکل است.

    1399/03/06

آخرین اخبار (6 اردیبهشت 1403)
آلبوم کاغذ دیواری R2 شرکت وال دکو
آلبوم کاغذ دیواری R2 شرکت وال دکو

شرکت بسیار جوان و فعال وال دکو ( دفتر و انبار مرکزی : شرق تهران ، خیابان اتحاد ) ، فعالیت خود را از حدود پانزده سال اخیر ، آغاز کرده و طی این سال ها آلبوم هایی درجه یک و خاص وارد و در بازار پخش نموده است .

کافه رستوران پرطرفدار بین المللی والو لانژ
کافه رستوران پرطرفدار بین المللی والو لانژ

کافه رستوران محبوب و زیبای والو لانژ ( با کادری مجرب و مدیریتی حرفه ای و عالی ) واقع در : شهرک غرب ، بلوار دادمان ، بلوار درختی ، مجتمع مادر ، طبقه ۶ ، از جمله پر طرفدار ترین کافه رستوران های پایتخت می باشد که ، همه روزه از ساعت ۱۲:۰۰ ظهر تا ۲۴:۰۰ شب پذیرای عموم مشتریان می باشد .

آلبوم کربن ( جلد دوم ) شرکت اکستریم والز
آلبوم کربن ( جلد دوم ) شرکت اکستریم والز

شرکت معتبر و معروف اکستریم والز ، یکی از موفق ترین و بروز ترین شرکت های فعال تامین کننده محصولات دکوراسیون ، در ایران می باشد که همواره تمام فنون مدیریت و واردات را ، به طور تمام و کمال رعایت می کند .

آلبوم کاغذ دیواری پنتون شرکت بنتلی
آلبوم کاغذ دیواری پنتون شرکت بنتلی

شرکت موفق و معتبر بنتلی ، از جمله معروف ترین شرکت های وارد کننده آلبوم های کاغذ دیواری می باشد که ، همواره محصولاتی درجه یک و بی نظیر ، وارد و در بازار عرضه می کند .

چند ایده دکور راهرو که دیوارهای خالی شما را پر از شخصیت می کند
چند ایده دکور راهرو که دیوارهای خالی شما را پر از شخصیت می کند

هنگام تزئین خانه، احتمالاً بیشتر وقت خود را در آشپزخانه، اتاق نشیمن، اتاق خواب و سایر قسمت های اصلی می گذرانید. اما جزئیات کوچک نیز نقش مهمی در ایجاد احساس کامل در خانه شما دارند، که به ویژه در مورد راهروهای شما صادق است - چه راهروهای ورودی و چه راهروهای راهرو. در حالی که راهروها اغلب در مورد دکوراسیون به کار می آیند، اما این فضاهای ورودی و میانی اتاق های شما و در نتیجه کل خانه شما را به هم گره می زند. چیزی به سادگی یک چاپ کوچک یا یک نیمکت ذخیره سازی می تواند به این منطقه نادیده گرفته شده شخصیت

آیا خوردن هویج یا نوشیدن آب هویج فواید بیشتری برای سلامتی دارد؟
آیا خوردن هویج یا نوشیدن آب هویج فواید بیشتری برای سلامتی دارد؟

هویج به طور طبیعی شیرین و سرشار از ویتامین ها و مواد معدنی است. بنابراین، دریافت دوز غلیظ هویج با آب‌گیری آنها فقط برای شما مفید است، درست است؟

چند صندلی راحت که برای فضاهای کوچک دوست داریم
چند صندلی راحت که برای فضاهای کوچک دوست داریم

وقتی صحبت از زندگی در فضای کوچک به میان می آید ، همه چیز به این است که از متراژ مربعی که در اختیار دارید حداکثر استفاده را ببرید. برای انجام صحیح این کار، مهم است که با قطعاتی که وارد فضای خود می کنید هوشمند باشید. احتمالاً ضروری ترین مبلمانی که به خانه خود می آورید، بزرگ یا کوچک، صندلی شما است. از مبل‌ ها گرفته تا صندلی‌ های غذاخوری ، نشیمنگاه مناسب مهم‌ تر از آن چیزی است که فکر می ‌کنید.

پنل های کامپوزیت MP شرکت دکووال
پنل های کامپوزیت MP شرکت دکووال

شرکت معتبر و موفق دکووال ، بزرگ ترین و اولین تولید کننده پنل های دیوارپوش کامپوزیت و همچنین پنل های سه بعدی تمام چرم ، در ایران می باشد .

 آلبوم کاغذ دیواری پر طرفدار SEE محصول شرکت مدا
آلبوم کاغذ دیواری پر طرفدار SEE محصول شرکت مدا

شرکت معتبر و قدیمی مدا ، یکی از برترین و موفق ترین شرکت های وارد کننده آلبوم های کاغذ دیواری می باشد ، که همواره محصولاتی بی نظیر و با کیفیت را وارد و در بازار عرضه می کند .

پارکت لمینت باربادوس شرکت وپال
پارکت لمینت باربادوس شرکت وپال

شرکت معتبر وپال فلور ، شرکتی موفق و معروف است که چیزی حدود ده سال می باشد که در زمینه تولید پارکت لمینت ، فعالیت می کند ( دفتر و انبار مرکزی : تبریز . لازم‌ به ذکر است که شرکت وپال فلو ، در تهران نیز دارای دفتر فعالی می باشد ) .