چند ویژگی اساسی یک آشپزخانه با طراحی خوب

  • اشتراگ گذاری در شبکه های اجتماعی :

  • #
  • #
  • #
چند ویژگی اساسی یک آشپزخانه با طراحی خوب
 


( مقاله ترجمه شده از سایت معتبر خارجی )
 
1.ذخیره سازی کافی
 
اگر می خواهید آشپزخانه شما کاربردی باشد، یکی از مهم ترین ویژگی هایی که باید در نظر بگیرید فضای ذخیره سازی است.
به دقت در مورد چیزهایی که باید ذخیره کنید فکر کنید و کابینت هایی را انتخاب کنید که با اندازه و چیدمان آشپزخانه شما کار کنند. در مورد طرح‌ های صرفه ‌جویی در فضا، مانند کابینت‌ های دیواری بلند، تحقیق کنید.
ایده خوبی است که یک موجودی تهیه کنید تا بفهمید دقیقاً چه چیزی را باید ذخیره کنید. واقع بین باشید، و اگر موارد استفاده نشده ای وجود دارد که فضا را به هم ریخته است، اکنون زمان بازیافت آنها است. هنگامی که بدانید چه اقلامی را ذخیره می کنید و در کجا قرار است از آنها استفاده کنید، می توانید بهترین گزینه ها را برای فضای خود در نظر بگیرید.
 
2.کانترهای قوی و شیک
 
اگر به آشپزی علاقه دارید، سطوح کار آشپزخانه شما تا حدی عمل می کنند، بنابراین علاوه بر ظاهر خوب، به استحکام و دوام نیاز دارند. برای کمک به شما در تصمیم گیری برای انتخاب نوع کانتر، دقیقاً نحوه استفاده از آشپزخانه خود را در نظر بگیرید.
به این فکر کنید که نواحی خاصی در فضای شما چقدر فرسوده می شوند، زیرا این امر تعیین می کند که کانتر های شما چقدر باید دوام داشته باشند.
 
3.لوازم کارآمد
 
لوازمی که انتخاب می کنید به نحوه استفاده شما از آشپزخانه و اندازه و چیدمان اتاق نیز بستگی دارد. به عنوان مثال، اگر اغلب اوقات سرگرمی می کنید، یک فر بزرگ و یک ماشین ظرفشویی ممکن است در اولویت باشد.
هنگامی که به دنبال لوازم خانگی هستید، میزان مصرف انرژی آنها را در نظر بگیرید. یکی از کارهایی که می توانید انجام دهید این است که به دنبال محصولاتی باشید که دارای برچسب Energy Star هستند، نمادی که توسط دولت ایالات متحده حمایت می شود برای کارایی انرژی.
 
4.نورپردازی لایه ای
 
به محض اینکه چیدمان آشپزخانه خود را برنامه ریزی کردید، به این فکر کنید که نور را در کجا قرار می دهید. نورافکن های کاربردی را با چراغ های وظیفه ای استراتژیک تکمیل کنید تا یک طراحی نورپردازی ایجاد کنید که به فضای شما عمق و کاربردی می بخشد.
 
5.کفپوش بادوام
 
در یک منطقه پر ترافیک مانند آشپزخانه، کف باید حفظ خود را به دست آورد. سطوح زیادی وجود دارد که می توانید به سراغ آنها بروید، از جمله سنگ طبیعی، تخته های وینیل لوکس، بتن، سرامیک و چینی. شما همچنین می توانید چوب زیبا را انتخاب کنید، اما در مورد نحوه آب بندی آن و محافظت از آن در برابر آسیب آب حتما راهنمایی بگیرید.
به این فکر کنید که کف شما با بقیه طراحی شما چگونه به نظر می رسد و آیا می خواهید آن را در آینده تغییر دهید یا خیر. کاشی های سنگی کلاسیک با اکثر سبک ها و رنگ ها کار می کنند. با این حال، یک کف طرح دار نیز می تواند خیره کننده به نظر برسد.
 
Essential Features of a Well-Designed Kitchen
 
1.Sufficient Storage
 
If you want your kitchen to be functional, one of the most important features to consider is storage space.
Think carefully about what you need to store, and choose cabinets that work with the size and layout of your kitchen. Research space-saving designs, such as pullouts and tall wall cabinets.
It’s a good idea to take an inventory to figure out exactly what you need to store. Be realistic, and if there are any unused items that are cluttering up the space, now’s the time to recycle them. Once you know what items you’re storing and where you’re going to use them, you can consider the best options for your space.
 
2.Strong and Stylish Counters
 
If you like to cook, your kitchen work surfaces will see some action, so besides good looks, they need strength and durability. To help you decide which type of countertop to go for, consider exactly how you use your kitchen.
Think about how much wear and tear particular areas in your space will get, as this will determine how durable your counters need to be.
 
3.Efficient Appliances
 
The appliances you choose also will depend on how you use your kitchen and the size and layout of the room. For example, if you entertain often, a large oven and a dishwasher may be a priority.
When you’re searching for appliances, consider how energy-efficient they are. One thing you can do is look for products with an Energy Star label, a U.S. government-backed symbol of energy efficiency.
 
4.Layered Lighting
 
As soon as you’ve planned your kitchen’s layout, think about where you’ll locate the lighting. Complement functional sp
otlights with strategically placed task lights to create a lighting design that adds depth and practicality to your space.
 
۵.Durable Flooring
 
In a heavy traffic area like a kitchen, the floor needs to earn its keep. There are many surfaces you can go for, including natural stone, luxury vinyl planks, concrete, ceramic and porcelain. You also can choose beautiful wood, but be sure to get advice on how to seal it and protect it from water damage.
Think about how your floor will look with the rest of your design and whether you’ll want to change it in the future. Classic stone tiles will work with most styles and colors. However, a patterned floor also can look stunning.
  • مرجع :https://www.houzz.com
  • برچسب ها : چند ویژگی اساسی یک آشپزخانه با طراحی خوب

تعداد نظرات ثبت شده :0 نظر

فرم ارسال نظر
  • دیدگاه شما

آخرین اخبار (14 اردیبهشت 1403)
آلبوم کاغذ دیواری آما ۱۰ شرکت آیدین
آلبوم کاغذ دیواری آما ۱۰ شرکت آیدین

شرکت موفق آیدین ، از قدیمی ترین و معتبر ترین شرکت های وارد کننده آلبوم های کاغذ دیواری است ، که همواره محصولاتی بی نظیر و خاص وارد می کند ، و در واقع می توان گفت که ، این شرکت حساسیت بسیار زیادی بر روی کیفیت محصولات خود ، دارد . دفتر و انبار مرکزی شرکت معتبر آیدین ، در تهران ، خیابان اتحاد ، واقع شده است .

 آلبوم های پر طرفدار شرکت آریو دکور
آلبوم های پر طرفدار شرکت آریو دکور

شرکت معتبر آریو دکور ، شرکت جوان ، فعال ، منظم و با تجربه ای می باشد که در دهه اخیر فعال شده است . این شرکت معروف ، از تجربه دیگر شرکت های موفق در این حرفه ، استفاده نموده و به همین سبب اینک همچون شرکتی کاملا حرفه ای عمل می کند .

دستور غذای مرغ خامه‌ای "مورد علاقه" مری بری برای یک شام "آسان" در روزهای هفته عالی است.
دستور غذای مرغ خامه‌ای "مورد علاقه" مری بری برای یک شام "آسان" در روزهای هفته عالی است.

مری بری فاش کرده است که دستور غذای مرغ توسکانی او برای صرف شام در روزهای هفته است. تهیه آن فقط ۱۵ دقیقه طول می‌کشد و به مدت ۳۰ دقیقه پخته می‌شود تا در کمتر از یک ساعت روی میز باشد.

چند بار خانه جدید شیک و سخت کوش
چند بار خانه جدید شیک و سخت کوش

درخواست صاحب خانه فلوریداسیرا تامپسون، طراح، می گوید: «مشتری ما یک راه پله باز می خواست، اما این باعث شد که او فضایی ناخوشایند در زیر داشته باشد. «از آنجایی که هر اینچ در بازسازی او در کنار ساحل اهمیت داشت، تصمیم گرفتیم از آن فضا با یک منطقه بار کاربردی استفاده کنیم. در نزدیکی اتاق غذاخوری او قرار داشت، بنابراین برای سرگرمی عالی بود.»

آلبوم کاغذ دیواری نئو ست ، آلبومی زیبا از شرکت اکسون
آلبوم کاغذ دیواری نئو ست ، آلبومی زیبا از شرکت اکسون

شرکت موفق و معروف اکسون ، از جمله معتبر ترین شرکت های وارد کننده آلبوم های کاغذ دیواری می باشد ، که در حوزه تایل های آلومینیومی ، آینه ای ، استیل ، چوبی ، و ... فعالیت می کند .

آلبوم کاغذ دیواری ال موندو شرکت آکام
آلبوم کاغذ دیواری ال موندو شرکت آکام

شرکت آکام ، در گذشته با شرکت دیاموند ، مدکس و تاپ دکور ، بصورت هلدینگ در یک مجموعه بزرگ فعالیت میکردند و در این چند سال همکاری مشترک ، فعالیت بسیار خوبی با هم داشتند و شروع بسیار خوب و موفقی داشتند به طوری که ورود کالاهای با کیفیت و پخش انواع آلبوم در سراسر کشور شوک بسیار شدیدی در بازار سنتی و قدیمی دکوراسیون داخلی ایران داشت . بازاری که سالهای سال هر شرکت در شهر و استان نماینده خود را حمایت می‌ کرد و این نماینده نیز فقط کالاهای ان شرکت را در سبد خود داشت اما وجود آلبوم های ارزان تاپ دکور و پخش

آلبوم کاغذ دیواری R2 شرکت وال دکو
آلبوم کاغذ دیواری R2 شرکت وال دکو

شرکت بسیار جوان و فعال وال دکو ( دفتر و انبار مرکزی : شرق تهران ، خیابان اتحاد ) ، فعالیت خود را از حدود پانزده سال اخیر ، آغاز کرده و طی این سال ها آلبوم هایی درجه یک و خاص وارد و در بازار پخش نموده است .

کافه رستوران پرطرفدار بین المللی والو لانژ
کافه رستوران پرطرفدار بین المللی والو لانژ

کافه رستوران محبوب و زیبای والو لانژ ( با کادری مجرب و مدیریتی حرفه ای و عالی ) واقع در : شهرک غرب ، بلوار دادمان ، بلوار درختی ، مجتمع مادر ، طبقه ۶ ، از جمله پر طرفدار ترین کافه رستوران های پایتخت می باشد که ، همه روزه از ساعت ۱۲:۰۰ ظهر تا ۲۴:۰۰ شب پذیرای عموم مشتریان می باشد .

آلبوم کربن ( جلد دوم ) شرکت اکستریم والز
آلبوم کربن ( جلد دوم ) شرکت اکستریم والز

شرکت معتبر و معروف اکستریم والز ، یکی از موفق ترین و بروز ترین شرکت های فعال تامین کننده محصولات دکوراسیون ، در ایران می باشد که همواره تمام فنون مدیریت و واردات را ، به طور تمام و کمال رعایت می کند .

آلبوم کاغذ دیواری پنتون شرکت بنتلی
آلبوم کاغذ دیواری پنتون شرکت بنتلی

شرکت موفق و معتبر بنتلی ، از جمله معروف ترین شرکت های وارد کننده آلبوم های کاغذ دیواری می باشد که ، همواره محصولاتی درجه یک و بی نظیر ، وارد و در بازار عرضه می کند .