چند روش برای ایجاد جداسازی در پلان طبقه باز

  • اشتراگ گذاری در شبکه های اجتماعی :

  • #
  • #
  • #
چند روش برای ایجاد جداسازی در پلان طبقه باز


 
( مقاله ترجمه شده از سایت معتبر خارجی )
 
1.مبلمان را بچینید
 
وقتی صحبت از تعیین مناطق برای فضای داخلی شما به میان می آید، قطعاً اینجا مکانی برای شروع است و احتمالاً هزینه ای برای شما نخواهد داشت. چرخاندن پشتی صندلی ‌ها و مبل ‌ها به بقیه فضا راهی فوری برای علامت دادن به یک منطقه جداگانه است. چیدمان مجدد مبلمان برای ایجاد دقیق بخش های محصور شده ممکن است قوی ترین نکته برای تعریف مجدد یک چیدمان باز باشد.
به عنوان مثال، اگر اتاق نشیمن شما در کنار اتاق غذاخوری شما قرار دارد، مطمئن شوید که مبل شما پشت میز دارد یا صندلی های شما رو به شومینه است. این یک مفهوم جدایی ایجاد می کند. داشتن بخش های بافت دار دیوار، مانند شومینه سنگی چشمگیر در اینجا، همچنین به سیگنال دهی بصری مناطق مختلف کمک می کند.
 
2.اضافه کردن یک فرش سطحی
 
یکی دیگر از راه های قوی برای ایجاد یک منطقه بصری متمایز، از طریق قرار دادن فرش روی سطوح کف است. آنها همچنین دکوراسیون شما را بهبود می بخشند و به فضای کلی لطافت می بخشند. فرش ها همچنین برای جذب نویز عالی هستند، که زمانی که چندین فعالیت در یک فضا انجام می شود مفید است.
حتما فرشی را انتخاب کنید که اندازه مناسبی داشته باشد. حداقل باید قسمت اصلی مبلمان مانند مبل را روی آن قرار دهد.
 
3.یک صفحه نمایش تاشو معرفی کنید
 
یکی از راه های کم تعهد برای تقسیم فضا، استفاده از صفحه نمایش تاشو تزئینی است. این قطعات مانع عمودی همچنین می توانند الگو و رنگ را به اتاق تزریق کنند. و می ‌توان آن‌ ها را به راحتی به مناطق دیگر خانه منتقل کرد یا زمانی که دوباره برای یک پلان طبقه باز کامل آماده شد، آن ‌ها را به‌ طور کامل بیرون آورد.
توجه داشته باشید که چگونه صفحه نمایش در اینجا یک منطقه نشیمن صمیمی ایجاد می کند در حالی که رنگ و طرح را اضافه می کند. لامپ قابل توجه وزن را تحمل می کند و همچنین به تعریف این فضا کمک می کند. در شب، نور منطقه را حتی بیشتر نشان می دهد.
 
4.تاکید بر سقف
 
گاهی اوقات بهترین ایده ها از بالا می آیند. سقف داخلی در این اتاق نشیمن با کاغذ دیواری پوشانده شده است و با لامپ های متعدد به پایان رسیده است. این ویژگی به زیبایی فضای نشیمن را مشخص می کند.
برای یک رویکرد ظریف تر، اما همچنان موثر، سقف را با رنگ یا قالب گیری در نظر بگیرید.
 
Ways to Create Separation in an Open Floor Plan
 
1.Arrange the Furniture
 
This is definitely the  place to start when it comes to defining zones for your interior, and it likely won’t cost you a thing. Turning the backs of chairs and sofas to the rest of a space is an immediate way to signal a separate area. Rearranging your furniture to carefully create cordoned intimate sections may be the most powerful tip for redefining an open layout.
For example, if your living room is alongside your dining room, make sure your sofa has its back to the table or that your chairs are facing the fireplace. This will create a notion of separateness. Having textured portions of wall, like the dramatic stone fireplace here, also helps visually signal different areas.
 
2.Add an Area Rug
 
Another strong way to create a visually distinct area is through the placement of rugs on floor surfaces. They also enhance your decor and add softness to the overall space. Rugs are also great for absorbing noise, which is helpful when multiple activities are happening in one space.
Be sure you select a rug that is the appropriate size. It should at least fit the main piece of furniture, such as a sofa, on it.
 
3.Introduce a Folding Screen
 
One low-commitment way to divide a space is with a decorative folding screen. These vertical barrier pieces can also inject pattern and color into a room. And they can be easily moved around to other areas of the home or taken out completely when you’re ready for a full open floor plan again.
Notice how the screen here creates an intimate seating area while adding color and pattern. The striking light fixture carries weight and also helps define this space. At night, the light will punctuate the zone even more.
 
4.Accent the Ceiling
 
Sometimes the best ideas come from above. The inset ceiling in this living room is dressed in wallpaper and finished with multiple bulb lights. This feature stylishly characterizes the sitting area.
For a more subtle but still effective approach, consider enhancing a ceiling with paint or molding.
  • مرجع :https://www.marthastewart.com
  • برچسب ها : چند روش برای ایجاد جداسازی در پلان طبقه باز

تعداد نظرات ثبت شده :0 نظر

فرم ارسال نظر
  • دیدگاه شما

آخرین اخبار (14 اردیبهشت 1403)
آلبوم کاغذ دیواری آما ۱۰ شرکت آیدین
آلبوم کاغذ دیواری آما ۱۰ شرکت آیدین

شرکت موفق آیدین ، از قدیمی ترین و معتبر ترین شرکت های وارد کننده آلبوم های کاغذ دیواری است ، که همواره محصولاتی بی نظیر و خاص وارد می کند ، و در واقع می توان گفت که ، این شرکت حساسیت بسیار زیادی بر روی کیفیت محصولات خود ، دارد . دفتر و انبار مرکزی شرکت معتبر آیدین ، در تهران ، خیابان اتحاد ، واقع شده است .

 آلبوم های پر طرفدار شرکت آریو دکور
آلبوم های پر طرفدار شرکت آریو دکور

شرکت معتبر آریو دکور ، شرکت جوان ، فعال ، منظم و با تجربه ای می باشد که در دهه اخیر فعال شده است . این شرکت معروف ، از تجربه دیگر شرکت های موفق در این حرفه ، استفاده نموده و به همین سبب اینک همچون شرکتی کاملا حرفه ای عمل می کند .

دستور غذای مرغ خامه‌ای "مورد علاقه" مری بری برای یک شام "آسان" در روزهای هفته عالی است.
دستور غذای مرغ خامه‌ای "مورد علاقه" مری بری برای یک شام "آسان" در روزهای هفته عالی است.

مری بری فاش کرده است که دستور غذای مرغ توسکانی او برای صرف شام در روزهای هفته است. تهیه آن فقط ۱۵ دقیقه طول می‌کشد و به مدت ۳۰ دقیقه پخته می‌شود تا در کمتر از یک ساعت روی میز باشد.

چند بار خانه جدید شیک و سخت کوش
چند بار خانه جدید شیک و سخت کوش

درخواست صاحب خانه فلوریداسیرا تامپسون، طراح، می گوید: «مشتری ما یک راه پله باز می خواست، اما این باعث شد که او فضایی ناخوشایند در زیر داشته باشد. «از آنجایی که هر اینچ در بازسازی او در کنار ساحل اهمیت داشت، تصمیم گرفتیم از آن فضا با یک منطقه بار کاربردی استفاده کنیم. در نزدیکی اتاق غذاخوری او قرار داشت، بنابراین برای سرگرمی عالی بود.»

آلبوم کاغذ دیواری نئو ست ، آلبومی زیبا از شرکت اکسون
آلبوم کاغذ دیواری نئو ست ، آلبومی زیبا از شرکت اکسون

شرکت موفق و معروف اکسون ، از جمله معتبر ترین شرکت های وارد کننده آلبوم های کاغذ دیواری می باشد ، که در حوزه تایل های آلومینیومی ، آینه ای ، استیل ، چوبی ، و ... فعالیت می کند .

آلبوم کاغذ دیواری ال موندو شرکت آکام
آلبوم کاغذ دیواری ال موندو شرکت آکام

شرکت آکام ، در گذشته با شرکت دیاموند ، مدکس و تاپ دکور ، بصورت هلدینگ در یک مجموعه بزرگ فعالیت میکردند و در این چند سال همکاری مشترک ، فعالیت بسیار خوبی با هم داشتند و شروع بسیار خوب و موفقی داشتند به طوری که ورود کالاهای با کیفیت و پخش انواع آلبوم در سراسر کشور شوک بسیار شدیدی در بازار سنتی و قدیمی دکوراسیون داخلی ایران داشت . بازاری که سالهای سال هر شرکت در شهر و استان نماینده خود را حمایت می‌ کرد و این نماینده نیز فقط کالاهای ان شرکت را در سبد خود داشت اما وجود آلبوم های ارزان تاپ دکور و پخش

آلبوم کاغذ دیواری R2 شرکت وال دکو
آلبوم کاغذ دیواری R2 شرکت وال دکو

شرکت بسیار جوان و فعال وال دکو ( دفتر و انبار مرکزی : شرق تهران ، خیابان اتحاد ) ، فعالیت خود را از حدود پانزده سال اخیر ، آغاز کرده و طی این سال ها آلبوم هایی درجه یک و خاص وارد و در بازار پخش نموده است .

کافه رستوران پرطرفدار بین المللی والو لانژ
کافه رستوران پرطرفدار بین المللی والو لانژ

کافه رستوران محبوب و زیبای والو لانژ ( با کادری مجرب و مدیریتی حرفه ای و عالی ) واقع در : شهرک غرب ، بلوار دادمان ، بلوار درختی ، مجتمع مادر ، طبقه ۶ ، از جمله پر طرفدار ترین کافه رستوران های پایتخت می باشد که ، همه روزه از ساعت ۱۲:۰۰ ظهر تا ۲۴:۰۰ شب پذیرای عموم مشتریان می باشد .

آلبوم کربن ( جلد دوم ) شرکت اکستریم والز
آلبوم کربن ( جلد دوم ) شرکت اکستریم والز

شرکت معتبر و معروف اکستریم والز ، یکی از موفق ترین و بروز ترین شرکت های فعال تامین کننده محصولات دکوراسیون ، در ایران می باشد که همواره تمام فنون مدیریت و واردات را ، به طور تمام و کمال رعایت می کند .

آلبوم کاغذ دیواری پنتون شرکت بنتلی
آلبوم کاغذ دیواری پنتون شرکت بنتلی

شرکت موفق و معتبر بنتلی ، از جمله معروف ترین شرکت های وارد کننده آلبوم های کاغذ دیواری می باشد که ، همواره محصولاتی درجه یک و بی نظیر ، وارد و در بازار عرضه می کند .