اشپزخانه ای دلنشین با تایل های مقاوم و ضدخش شیشه ای

  • اشتراگ گذاری در شبکه های اجتماعی :

  • #
  • #
  • #
اشپزخانه ای دلنشین با تایل های مقاوم و ضدخش شیشه ای
اشپزخانه ای دلنشین با تایل های مقاوم و ضدخش شیشه ای
اشپزخانه ای دلنشین با تایل های مقاوم و ضدخش شیشه ای

نمایش برترین فروشگاههای دکوراسیون داخلی در شهر شما...کلیک کنید

اشپزخانه ای دلنشین با تایل های مقاوم و ضدخش شیشه ای

اشپزخانه قلب خانه ها می باشد و زیبایی ان باعث زیبایی هر چه بیشتر منزل می شود و هر چقدر مدرن تر طراحی و دیزاین شود باعث باشکوه شدن منزل نیز می گردد. تایل های شیشه ای موارد مصرف بسیار زیادی را دارند که می توان به : سرویس های بهداشتی و باز سازی کردن ان ها،بین کابینت های اشپزخانه، حتی در ساختمان های اداری و تجاری اشاره کرد. از ویژگی های خوبی که تایل های شیشه ای دارند این است که ضدخش هستند و رنگ ان ها مادام العمر می باشد، ضد اسید بودن و داشتن متریالی همچون تیتانیوم می باشد.
انتخاب اینگونه از تایل ها بایستی به دقت انجام شود به خصوص اینکه این تایل ها در بین کابینت ها نیز مورد استفاده واقع می شوند، باید از فروشگاه های معتبر خریداری شود و از نصاب متخصص برای نصب چنین تایل هایی کمک گرفته شود.
این تایل های شیشه ای از مواد درجه یک ساخته و پرداخته شده اند و قابل شستشو نیز می باشند هر چند که در اشپزخانه های امروزه که بسیار مدرن طراحی شده اند ، لوله کشی و شلنگ کشی ان چنانی وجود ندارد. ماندگاری بالای رنگ در این تایل ها باعث محبوبیت بالای ان ها شده و طرفدار بسیاری را به خود جذب کرده و هم چنین از فروش خوبی برخوردار است.
اینگونه از تایل ها از لحاظ قیمتی نیز ، مقرون به صرفه هستند و مناسب جیب مشتری می باشد و از لحاظ متریال بسیار با کیفیت تر از دیگر تایل ها می باشد.
هم چنین می توان گفت که بر روی همه سطوح قابل نصب و اجرا می باشد و تنوع رنگ و طرح بسیاری نیز دارد. هم چنین در برابر حرارت مقاومت بالایی دارد.
این قطعات تایل برجسته نیستند و طوری نیستند که تیز باشند و موجب ازار شوند ، و به راحتی اجرا و انجام می شوند. در نتیجه اینگونه کاشی کاری ها باعث زیباتر شدن اشپزخانه می شود به خصوص اینکه بهتر است ظاهر اشپزخانه به خوبی مرمت و بازسازی نیز بشود. این تایل ها از قدیم الایام مورد استفاده افراد قرار می گرفته است و خاصیت ضدضربه نیز دارد و ضخامت بالایی دارد و نشکن است.
این تایل ها در ابعاد و اندازه ۳۰ در ۳۰ برش داده می شود و بر روی دیوار و بین کابینت ها مورد استفاده قرار می گیرد. نصب این تایل ها با چسب هایی خاصی صورت می گیرد که حتی می توان ان را بر روی ام وی اف و سایر سطوح نیز اجرا کرد.
گاهی افراد صرفا از تایل ها برای موارد دکوراتیو داخلی استفاده می کنند، اگر به کارهای فنی وارد هستید و در ان حرفه ای می باشید می توانید به راحتی کارهای برش و نصب را خودتان نیز انجام دهید.
البته این نکته را نیز باید متذکر شد که تایل ها نیز انواع مختلفی دارند :تایل های کامپوزیت روی شبکه توری مونتاژ می شوند، تایل های چوبی از چوب نارگیل تشکیل شده اند، تایل های استیل دارای نشیمن سرامیکی هستند و تایل های اینه ای از شیشه های رنگی تشکیل یافته و پشت ان کاملا با جیوه پوشیده شده است.
همه ی تایل های شیشه ای به بند کشی احتیاجی ندارند اما برخی از تایل های استیل و چوبی به بند کشی احتیاج دارند که توسط ماله خمیری پلاستیکی به انجام می رسند.
تمامی تایل ها را می توان غیر از شستشو که اغلب انجام نمی شود ، از طریق دستمال های میکروفایبر پاکیزه کرد. به خاطر داشته باشید برای نصب و اجرا فقط از چسب مخصوص تایل استفاده کنید چرا که در غیر این صورت پی اچ سایر چسب ها خنثی نبوده و باعث از بین رفتن جیوه پشت این تایل ها می شود.

  • مرجع :https://www.mapstar.net/
  • برچسب ها : اشپزخانه ای دلنشین با تایل های مقاوم و ضدخش شیشه ای

تعداد نظرات ثبت شده :1 نظر

فرم ارسال نظر
  • دیدگاه شما

  • #

    ساحل

    ممنون از مقاله بسیار خوبتون..متوجه شدم که برای بین کابینتی آشپزخونه باید چکار کنم

    1399/08/06

آخرین اخبار (1 اردیبهشت 1403)
 آلبوم کاغذ دیواری پر طرفدار SEE محصول شرکت مدا
آلبوم کاغذ دیواری پر طرفدار SEE محصول شرکت مدا

شرکت معتبر و قدیمی مدا ، یکی از برترین و موفق ترین شرکت های وارد کننده آلبوم های کاغذ دیواری می باشد ، که همواره محصولاتی بی نظیر و با کیفیت را وارد و در بازار عرضه می کند .

پارکت لمینت باربادوس شرکت وپال
پارکت لمینت باربادوس شرکت وپال

شرکت معتبر وپال فلور ، شرکتی موفق و معروف است که چیزی حدود ده سال می باشد که در زمینه تولید پارکت لمینت ، فعالیت می کند ( دفتر و انبار مرکزی : تبریز . لازم‌ به ذکر است که شرکت وپال فلو ، در تهران نیز دارای دفتر فعالی می باشد ) .

معرفی شرکت راد پویش کار ، تولید کننده انواع پرده
معرفی شرکت راد پویش کار ، تولید کننده انواع پرده

شرکت معتبر راد پویش کار ( طراحی ، چاپ صنعتی ، و تولید انواع و اقسام پرده مدرن ) از معروف ترین تولید کننده های انواع پرده می باشد که در این زمینه ، بسیار موفق بوده و همواره جنسی عالی و درجه یک تولید و در بازار عرضه نموده است .

با شرکت پدیده تولید کننده انواع پرده  آشنا شویم
با شرکت پدیده تولید کننده انواع پرده آشنا شویم

شرکت معتبر پدیده ، از تولید کننده های برتر و موفق انواع و اقسام پرده ها ، همچون : پرده زبرا ، پرده دومکانیزم ، پرده کرکره ، پرده دی کی ، پرده شید ساده ، اسکرین و بلک اوت ، می باشد .

طراحان می ‌گویند این 7 مدل تخته ‌دار می ‌توانند اتاق خواب شما را گران ‌قیمت جلوه دهند و همچنین برای فضای کوچک نیز مناسب هستند
طراحان می ‌گویند این 7 مدل تخته ‌دار می ‌توانند اتاق خواب شما را گران ‌قیمت جلوه دهند و همچنین برای فضای کوچک نیز مناسب هستند

من عاشق یک تخته سر بزرگ و روکش شده هستم! گرمای زیادی به اتاق می دهد و راه دیگری برای ترکیب الگو و بافت در فضا است. می توان آن را تافت کرد یا نه، و سر ناخن نیز کار می کند. هر دو روی تخت مناسب بسیار زیبا هستند.» طراح لیندسی آتاپاتو از LEB Interiors

چند روش برای ایجاد جداسازی در پلان طبقه باز
چند روش برای ایجاد جداسازی در پلان طبقه باز

وقتی صحبت از تعیین مناطق برای فضای داخلی شما به میان می آید، قطعاً اینجا مکانی برای شروع است و احتمالاً هزینه ای برای شما نخواهد داشت. چرخاندن پشتی صندلی ‌ها و مبل ‌ها به بقیه فضا راهی فوری برای علامت دادن به یک منطقه جداگانه است. چیدمان مجدد مبلمان برای ایجاد دقیق بخش های محصور شده ممکن است قوی ترین نکته برای تعریف مجدد یک چیدمان باز باشد.

کاغذ دیواری اصلان کالای پرطرفدار شرکت بهپاد
کاغذ دیواری اصلان کالای پرطرفدار شرکت بهپاد

شرکت معروف بهپاد ( دفتر و انبار مرکزی در جنوب تهران ) ، شرکتی پر تلاش و موفق می باشد که حدود سیزده سال است که ، در زمینه واردات انواع آلبوم های کاغذ دیواری فعالیت می کند . شرکت معتبر بهپاد ، همواره آلبوم هایی درجه یک و خاص را وارد می کند ، و خیلی سریع نیز آلبوم های خود را حراج و از رده خارج می نماید .

کاغذ دیواری لایف کالای زیبای شرکت آنا دکور
کاغذ دیواری لایف کالای زیبای شرکت آنا دکور

شرکت موفق آنا دکور ، شرکتی جوان ، پر انرژی ، سخت کوش و با روحیه بسیار بالا می باشد ، که در چند سال اخیر تاسیس شده است و بی شک ، آینده ای درخشان و موفق خواهد داشت .

پارکت لمینت گرندیور  GRANDEUR ، شرکت بازرگانی لایف دکور
پارکت لمینت گرندیور GRANDEUR ، شرکت بازرگانی لایف دکور

شرکت بازرگانی لایف دکور ، یکی از موفق ترین شرکت های تولید کننده پارکت لمینت می باشد . این شرکت معتبر ، در زمینه واردات آلبوم های کاغذ دیواری نیز ، فعالیت می کند و همواره محصولاتی با کیفیت و درجه یک وارد ، و در بازار عرضه می کند ‌.

عمارت معروف آفرید
عمارت معروف آفرید

عمارت آفرید ( با کادری مجرب و مدیریتی حرفه ای و عالی ) واقع در : خیابان سمیه ، نرسیده به ایرانشهر ، خیابان موسوی ، پلاک ۴۱ که همه روزه از ساعت ۷:۳۰ صبح تا ۲۳:۰۰ شب و روز های تعطیل از ۸:۳۰ صبح پذیرای مشتریان عزیز می باشد.