10 نوع تزئینی که فوراً خانه شما را بلند می کند

  • اشتراگ گذاری در شبکه های اجتماعی :

  • #
  • #
  • #
10 نوع تزئینی که فوراً خانه شما را بلند می کند
10 نوع تزئینی که فوراً خانه شما را بلند می کند
10 نوع تزئینی که فوراً خانه شما را بلند می کند
10 نوع تزئینی که فوراً خانه شما را بلند می کند
 


( مقاله ترجمه شده از سایت معتبر خارجی )
 
یاد بگیرید که چگونه از تزئینات برای برجسته کردن قاب عکس، بزرگتر نشان دادن اتاق و محافظت از دیوارها در برابر آسیب استفاده کنید.
 
اگرچه ممکن است در مورد چیدمان یک خانه عالی، جزییات جزئی به نظر برسد، تزئینات یک راه آسان و مقرون به صرفه برای افزایش سریع فضای شماست. به طور معمول برای پر کردن شکاف بین دو ناحیه (مانند دیوار و سقف) استفاده می شود، همچنین در صورت استفاده خلاقانه می تواند بسیار تزئینی باشد. این مواد در اشکال و اندازه‌ های مختلفی وجود دارد و اغلب برای قاب ‌بندی هنر دیوار ، برجسته کردن قاب درها و ایجاد یک دیوار برجسته استفاده می ‌شود . برای مقابله با این پروژه ها، ابتدا به درک تفاوت بین انواع محبوب تریم و نحوه استفاده از هر کدام برای ایجاد زیبایی بی بدیل در خانه خود کمک می کند.
 
Mimi Meacham، بنیانگذار و طراح اصلی، Marian Louise Designs، می گوید: یکی از محبوب ترین انواع تزئینات، قالب گیری تاج، هر تریم افقی است که در بالای دیوار داخلی شما نزدیک سقف نصب شده است . قالب گیری روشی موثر برای کشیدن چشم به سمت بالا است که به نظر می رسد اتاق بزرگتر از آنچه هست است. کری کلی، مدیر خلاق آزمایشگاه طراحی کری کلی ، می ‌گوید: «این به ویژه در اتاق‌ هایی با سقف ‌های پایین ‌تر مفید است، زیرا می ‌تواند توهم ارتفاع و عظمت ایجاد کند
 
تریم ریل صندلی یک عنصر طراحی کاربردی است که معمولاً در کل اتاق در ارتفاع صندلی استفاده می شود. Meacham می گوید: "بعضی از افراد از نرده صندلی به عنوان یک عنصر محافظ بین مبلمان و دیوار استفاده می کنند." "این می تواند با ایجاد شکاف در دیوارهای شما از نظر بصری فضا را بالا ببرد." جدا از عملی بودن، روکش ریلی صندلی تزئینی نیز هست. می توان از آن برای جدا کردن دو سایه رنگ مختلف یا کاغذ دیواری و رنگ آمیزی برای ایجاد جذابیت بیشتر استفاده کرد. 
 
روکش تزئینی است که در اطراف درها، پنجره ها یا منافذ در فضاهای داخلی شما نصب می شود. میندی اوکانر، موسس و مدیر معماری ملیندا کلسون اوکانر، می ‌گوید: «در حالی که دهانه ‌های بدون محفظه می‌ توانند ساده و بی ‌معنا باشند، پوشش جزئیات، لایه ‌بندی و عمق را به فضای شما می‌ افزاید و ورودی ‌ها و جا به‌ جایی‌ های شما را با تزئینی مشخص می ‌کند . با قاب ‌بندی زیبا در دهانه، می ‌توانید گرما و علاقه بیشتری را هنگام ورود به اتاق ایجاد کنید، فضاهای مختلف را تعریف کنید و واژگان واحدی را در کل خانه ایجاد کنید.
 
همچنین به عنوان قالب گیری تصویر یا قالب گیری گالری شناخته می شود، تریم ریل تصویری تریم تزئینی است که اغلب به صورت افقی نزدیک یا در سطح سقف نصب می شود. کلی می ‌گوید : «یکی از راه‌ های کلیدی که تزئینات ریلی خانه را ارتقا می ‌دهد، افزودن تطبیق‌ پذیری و انعطاف‌ پذیری به دکوراسیون دیوار شماست. به جای تکیه بر میخ یا پیچ برای آویزان کردن آثار هنری، تزئینات ریلی تصویری به شما این امکان را می دهد که به راحتی قطعات خود را بدون آسیب رساندن به دیوارها مرتب کنید و دوباره آویزان کنید.
 
یک دیوار برجسته با جلیقه ایجاد کنید، روشی که معمولاً شامل صفحات چوبی یا قالب‌ بندی نصب شده در قسمت پایینی دیوار است. می توان آن را با نرده صندلی پوشاند یا در ارتفاعی بلندتر قرار داد تا قسمت بزرگتری از دیوار را اشغال کند. اوکانر می‌ گوید: «Wainscoting وقتی می ‌توانید آن را با نمای دورتر در فضای بزرگ ‌تر ببینید، دوست‌ داشتنی است و می ‌تواند احساس برجسته یا رسمی بودن را برای اتاق ایجاد کند. این می تواند از نظر سبکی از تخته مهره تا پانل برجسته - یا هر ترکیبی از پانل های چوبی، تخته ها و ریل ها باشد. 
 
تریم بتنی که به عنوان تخته و چوب نیز شناخته می شود، در سال های اخیر برای دکوراسیون داخلی و خارجی خانه به طور فزاینده ای محبوب شده است. Meacham می‌ گوید: «تریم باتن معمولاً در کنار پانل‌ ها یا تخته ‌های وسیع‌ تر استفاده می‌ شود. "قطعه نازک تر، چاقو است که برای پنهان کردن درزها و مفاصل تخته ها استفاده می شود." این یک راه عالی برای افزودن بافت به یک دیوار خالی است و می تواند در هر جایی از سقف تا کف باشد. 
 
تخته های پایه کمک می کنند تا خانه شما ظاهری کامل و تمام شده داشته باشد. Meacham می ‌گوید: «اگرچه قرنیز ها حس زیبایی به فضا می‌ بخشند، اما کاربرد اصلی آنها پنهان کردن محل اتصال کف‌ ها به دیوارها است. تخته‌ های پایه نیز برای عمق بخشیدن به دیوارها با ایجاد یک مرز بصری استفاده می‌شوند که جزئیات را به آنچه در غیر این صورت یک انتقال ساده بود اضافه می ‌کند. تزئینات تخته پایه همچنین می تواند به محافظت از دیوارها در برابر آسیب های ناشی از مبلمان، جاروبرقی یا تردد پاها کمک کند و آن را هم کاربردی و هم تزئینی می کند.
  • مرجع :https://www.marthastewart.com
  • برچسب ها : 10 نوع تزئینی که فوراً خانه شما را بلند می کند

تعداد نظرات ثبت شده :0 نظر

فرم ارسال نظر
  • دیدگاه شما

آخرین اخبار (6 مرداد 1403)
آلبوم کاغذ دیواری داملا شرکت آرکو
آلبوم کاغذ دیواری داملا شرکت آرکو

شرکت معروف آرکو ( انبار و دفتر مرکزی : تهران ) از معتبر ترین شرکت هایی می باشد که در زمینه واردات انواع آلبوم های کاغذ دیواری درجه یک و با کیفیت ، فعالیت می کند و همواره محصولاتی خاص و منحصر به فرد وارد و در بازار ، عرضه می نماید .

بهترین رنگ زرد کره ای به گفته طراحان داخلی
بهترین رنگ زرد کره ای به گفته طراحان داخلی

انتخاب رنگ برای خانه شما می تواند دشوار باشد. آیا باید آن را ایمن بازی کنید و با یک خنثی ملایم همراه شوید یا فضای خود را با رنگ های پاپ القا کنید؟ هنگامی که بین این دو گزینه درگیر هستید، یک سایه وجود دارد که هر دو طرف را بازی می کند: زرد کره ای. این رنگ به دیوارهای شما کمی گرما می بخشد، بدون اینکه از رنگ های خنثی مانند سفید و بژ دور شود. در حالی که به خوبی با طیف وسیعی از زیبایی شناسی جفت می شود، زرد کره ای هرگز خسته کننده نیست. رنگ شادابی را با ظرافت ظریف متعادل می کند که حس جذابی را به هر اتاق

دقیقا چه زمانی اپل آیفون 16 و آیفون 16 پرو را معرفی می کند
دقیقا چه زمانی اپل آیفون 16 و آیفون 16 پرو را معرفی می کند

اپل سری آیفون 16 را اواخر امسال عرضه خواهد کرد. اما دقیقا چه زمانی؟ اپل هفته‌ها چیزی نمی‌گوید، اما می‌توانیم همه چیز را با دقت مشخص کنیم. در اینجا همه چیزهایی است که باید بدانید، از زمانی که اپل سخنرانی اصلی را معرفی می کند، زمانی که سخنرانی اصلی برگزار می شود، تا لحظه شروع آن، تا زمانی که آیفون ها به فروش می رسند. شما حتی خواهید فهمید که اپل چه زمانی تاریخ سخنرانی اصلی را که اولین بخش از کل فرآیند است، معرفی خواهد کرد.

طریقه نصب کاغذ دیواری
طریقه نصب کاغذ دیواری

ممکن است این سوال ، برای افراد بسیاری مطرح شود که ، به چه صورت باید کاغذ دیواری را در محیط مورد نظر شان نصب نمایند ؟ در واقع ، بی شک باید هر امری را ، به فردی سپرد که در آن حوزه از تخصص لازم و کافی برخوردار باشد . بنابراین در وهله نخست برای نصب کاغذ دیواری ، نیاز است که این امر به متخصصین این حرفه ، سپرده شود .

آلبوم کاغذ دیواری نئو ست ، آلبومی زیبا از شرکت اکسون
آلبوم کاغذ دیواری نئو ست ، آلبومی زیبا از شرکت اکسون

شرکت موفق و معروف اکسون ، از جمله معتبر ترین شرکت های وارد کننده آلبوم های کاغذ دیواری می باشد ، که در حوزه تایل های آلومینیومی ، آینه ای ، استیل ، چوبی ، و ... فعالیت می کند .

لونا ، کاغذ دیواری شرکت دیباذر
لونا ، کاغذ دیواری شرکت دیباذر

شرکت معتبر دیباذر ، که اینک نام خود را به آرت دکو گروپ ، تغییر داده است ، یکی از موفق ترین و قدیمی ترین شرکت هایی می باشد که در ابتدا ، فعالیت خود را با واردات آلبوم های کاغذ دیواری و پارکت لمینت ، آغاز نمود .

کافه پرطرفدار بیکری
کافه پرطرفدار بیکری

کافه معروف بیکری ( با کادری مجرب و مدیریتی حرفه ای ) واقع در : شهرک غرب ، فلامک شمالی ، نبش نوزدهم ، از جمله معروف ترین کافه های تهران می باشد که همه روزه از ساعت ۸:۰۰ صبح تا ۲۴:۰۰ شب ، پذیرای عموم مشتریان است.

5 اشتباهی  که هنگام عکاسی از یک پروژه باید اجتناب کنید
5 اشتباهی که هنگام عکاسی از یک پروژه باید اجتناب کنید

چه در حال عکاسی از یک بازسازی کامل یا برخی از قفسه های طاقچه ای هستید، سبک طراحی بسیار مهم است. برای صاحبان خانه آسان تر است که تصور کنند اگر فضا در خانه به نظر برسد، کار شما چگونه به نظر می رسد . چند آیتم جذاب برای هر اتاقی که از آن عکس می گیرید همراه داشته باشید تا فضا را بپوشانید و به مشتریان بالقوه کمک کنید پروژه را در خانه خود تجسم کنند.

شرکت رها وارد کننده آلبوم کاغذ دیواری سیلور
شرکت رها وارد کننده آلبوم کاغذ دیواری سیلور

شرکت معتبر رها ، از جمله شرکت های وارد کننده موفقی ( و همچنین پخش کالا های شرکت پالاز در شرق تهران ) می باشد که سال ها در این حوزه فعالیت کرده ، و آلبوم هایی با کیفیت و درجه یک را وارد و عرضه نموده است .

Samsung Galaxy Watch Ultra در مقابل Galaxy Watch 5 Pro: یک برنده واضح وجود دارد
Samsung Galaxy Watch Ultra در مقابل Galaxy Watch 5 Pro: یک برنده واضح وجود دارد

Galaxy Watch Ultra سامسونگ پاسخ این شرکت به Apple Watch Ultra است. این ساعت هوشمند جدید ارائه شده از سامسونگ است که برای کسانی طراحی شده است که کمی بیشتر از ساعت هوشمند روزمره خود می خواهند.