کافه رستوران پرطرفدار بین المللی والو لانژ
کافه رستوران پرطرفدار بین المللی والو لانژ
کافه رستوران پرطرفدار بین المللی والو لانژ
 


کافه رستوران محبوب و زیبای والو لانژ ( با کادری مجرب و مدیریتی حرفه ای و عالی ) واقع در : شهرک غرب ، بلوار دادمان ، بلوار درختی ، مجتمع مادر ، طبقه ۶ ، از جمله پر طرفدار ترین کافه رستوران های پایتخت می باشد که ، همه روزه از ساعت ۱۲:۰۰ ظهر تا ۲۴:۰۰ شب پذیرای عموم مشتریان می باشد .
 
این کافه رستوران پر طرفدار ، دارای محیط بسیار زیبا و شیک و منظره ای دلنشین است که ، مناسب برای دورهمی های خانوادگی ، قرار های کاری ، زوج های جوان ، دورهمی های دوستانه ، کار با لپتاپ ، و ... می باشد . همچنین لازم به ذکر است که : در کافه رستوران والو لانژ ، امکان تردد با ویلچر نیز وجود دارد .
 
کافه رستوران والو لانژ ، مجهز به ویدیو پروژکتور است که مشتریان عزیز می توانند در کنار دوستان و یا خانواده خود ، از تماشای مسابقات ورزشی از جمله فوتبال ، والیبال ، و ... لذت ببرند .
 
همچنین در این کافه رستوران محبوب ، موسیقی زنده نیز اجرا می شود و همچنین دی جی نیز دارد که مشتریان گرامی هر شب می توانند در حین نوش جان کردن انواع و اقسام نوشیدنی ها و غذاها ، از شنیدن موسیقی نیز لذت ببرند .
 
در کافه رستوران والو لانژ ، امکان برگزاری جشن ها از جمله : جشن تولد ، سالگرد ازدواج ، شب یلدا ، ولنتاین ، و ... همراه با دیزاین تولد وجود دارد ، که مشتریان محترم می توانند در صورت تمایل ، پیش از مراجعه با برقراری تماس با این مجموعه ، میز مورد نظر خود را رزرو نمایند ، و لحظاتی شاد و خاطر انگیز را در کنار خانواده و یا دوستان خود ، ثبت نمایند .