باغ رستوران زیبای نیکروز
باغ رستوران زیبای نیکروز
باغ رستوران زیبای نیکروز
 
 

 
باغ رستوران منحصر به فرد و زیبای نیکروز ( با مدیریتی عالی و کادری مجرب و حرفه ای ) ، واقع در : آزادگان غرب به شرق ، بعد از پل بروجردی ، بعد از زیر گذر آزادگان ، نرسیده به خروجی امام علی شمال ، جنب تالار های توسکا ، از بی نظیر ترین و خاص ترین باغ رستوران های تهران می باشد ، که همه روزه از ساعت ۱۲ الی ۲۴ پذیرای عموم مردم است . مشتریان محترم می توانند پیش از مراجعه به این باغ رستوران ، با برقراری تماس با این مجموعه میز مورد نظر شان را ، رزرو نمایند .
 
این باغ رستوران زیبا ، با دکوراسیونی خاص و بی نظیر ، و با دارا بودن محیط سر پوشیده و رو باز ، محیطی مناسب برای زوج های جوان ، دورهمی های دوستانه ، قرار های کاری ، دورهمی های خانوادگی ، قرار های گروهی ، و ..‌ می باشد .
 
نکته بسیار مهمی که باید در مورد باغ رستوران دلنشین نیکروز ذکر کرد ، این امر است که : این باغ رستوران محیطی عالی برای برگزار نمودن جشن ها و مراسم ها می باشد . به همین سبب مشتریان عزیز می توانند جشن های خود را ، از قبیل : جشن تولد ، سالگرد عقد ، و ... در این باغ رستوران برگزار کنند و لحظاتی بی نظیر و خاطر انگیز را در کنار یک دیگر ثبت نمایند .
 
لازم به ذکر است که : هر شب در باغ رستوران نیکروز ، موسیقی زنده برگزار می شود که مشتریان محترم می توانند در کنار نوش جان کردن انواع و اقسام غذا ها و نوشیدنی های با کیفیت و خوش طعم و رنگ ، از موسیقی زنده این مجموعه نیز لذت ببرند .
 
بخش های منو باغ رستوران نیکروز ، از دیگر بخش هایی است که باید به آن توجه ویژه داشت ، که عبارت است از : 
 
بخش کباب ها ( شامل : شیشلیک نیکروز ، کباب داغ نان داغ ، کباب سلطانی ، برگ ممتاز ، جوجه کباب با استخوان ، جوجه کباب زعفرانی ، کباب وزیری ، کباب بناب ، بال کبابی ، و ... ) ،
بخش پیتزا ها و سوخاری ها ( همچون : پیتزا گوشت و مرغ ، پیتزا مرغ و قارچ ، پیتزا مخلوط ، پیتزا پپرونی ، سوخاری سه تیکه ، فیله سوخاری ، سیب زمینی ویژه ، سیب زمینی ساده ، سوخاری دو تیکه ، و ... ) ، 
بخش برگر ها و ساندویچ ها ( شامل : دبل برگر مخصوص ، قارچ برگر ، دبل قارچ برگر مخصوص ، چیز برگر ، فیله مرغ ویژه ، هات داگ ویژه ، ژامبون تنوری ، هات داگ ساده ، و .. ) ، 
بخش غذا های اصلی ( همچون : اکبر جوجه ، ماهی سرخ شده ) ،
بخش برنج ها ( شامل : کته سیب زمینی مخصوص ، چلو کره ) ،
بخش سالاد ها ( همچون : سالاد سزار گریل دو نفره ، سالاد فصل ، و ... ) ، 
بخش پیش غذا ها و نوشیدنی ها ( شامل : دوغ محلی ، ماست موسیر ، نوشابه ، ترشی ، آب معدنی ، و ... ) ،
و ... .
 
لازم به ذکر است که : باغ رستوران نیکروز دارای پارکینگ اختصاصی نیز می باشد ، به همین سبب مشتریان گرامی می توانند بدون نگرانی از جای پارک ، به این باغ رستوران زیبا مراجعه نمایند .
 
در باغ رستوران نیکروز ، تمام پروتکل های بهداشتی به بهترین شیوه رعایت می شود ، و افراد می توانند لحظاتی دلنشین و آرامش بخش را به همراه عزیزان خود ، در این باغ رستوران سپری کنند .