بوتیک کافه محبوب و زیبای زنان کوچک
بوتیک کافه محبوب و زیبای زنان کوچک
بوتیک کافه محبوب و زیبای زنان کوچک
 
 


بوتیک کافه معروف و دلنشین زنان کوچک ( با مدیریتی حرفه ای و عالی ، و کادری مجرب ) واقع در : یوسف آباد ، خیابان ۱۵ ( رودکی ) ، پلاک ۶۵ ، از بی نظیر ترین و دنج ترین کافه های تهران می باشد ، که همه روزه از ساعت ۸ الی ۲۳:۳۰ دقیقه پذیرای عموم مردم است .
 
بوتیک کافه پر طرفدار زنان کوچک ، محیطی دنج و زیبا برای زوج های جوان ، قرار های دوستانه ، قرار های ‌کاری ، دورهمی های خانوادگی ، کودکان ، افراد معلول ، و ... می باشد .
 
این کافه معروف و زیبا ، همه روزه کروسان هایی خوش طعم و تازه را با بهترین مواد و به شیوه سنتی ، تهیه می کند که مشتریان محترم می توانند برای نوش جان کردن یک کروسان داغ و تازه ، به این بوتیک کافه مراجعه نمایند .
 
از دیگر مواردی که می توان در مورد بوتیک کافه زیبا و بی نظیر زنان کوچک ذکر کرد ، بخش های متنوع منو این کافه می باشد که عبارت است از : 
بخش بار گرم که تمامی آیتم های موجود در این بخش ، به صورت سرد نیز سرو می شوند ( شامل : قهوه زنان کوچک ، اسپرسو رومانو ، آمریکانو ، کاپوچینو ، لته زعفران ، فلت وایت ، موکا فندقی ، وایت موکا ، کارامل ماکیاتو ، آفوگاتو ، نوشیدنی ثعلب ، هات چاکلت ، شیر عسل ، وایت چاکلت ، و ... ) ، 
بخش چای و دمنوش ها ( همانند : چای و باقلوا ، چای ماسالا ، چای زعفرانی ، چای سیاه ، دمنوش آرامش ، دمنوش سلامت ، دمنوش شادابی ، و ... ) ، 
بخش سردنوش ها ( شامل : نعنا ، بیدمشک ، رز ، و ... ) ،
بخش لیموناد و ماکتیل ها ( همچون : موهیتو توت فرنگی ، تروپیکانا ، موهیتو گلکسی  پیناکولادا ، لیموناد ، موهیتو پشن فروت ، و ... ) ،
بخش اسموتی ها ( شامل : توت فرنگی   فراپه شکلات ، فراپه قهوه ، آناناس ، انبه ، و ... ) ،
بخش میلک شیک ها ( همچون : شیک زنان کوچک ، شیک شکلات اسپرسو ، شیک وانیل ، شیک کارامل ، شیک قهوه ، شیک بادام زمینی ، شیک انبه ، و .. ) ،
بخش نوشیدنی های فصل ( شامل : اپل جینجر ، خیار سکنجبین ، مانگو فروزن ، و ... ) ، 
بخش نان ها ( همچون : کروسان شکلات ، پن شکلات ، دنیش شاتوت ، رول دارچین ، سیمیت ، پینک لاور ، و ... ) ، 
بخش کیک ها ( شامل : سیب و گردو ، پای سیب ، و .. ) .
 
در خصوص بوتیک کافه زنان کوچک ، باید افزود که : در این کافه دود آزاد می باشد و محیطی در بیرون فضای کافه وجود دارد که مشتریان می توانند ، در صورت تمایل در آن محیط سیگار بکشند .
 
همچنین باید افزود که : مشتریان محترم می توانند با برقرار نمودن تماس با این بوتیک کافه ، سفارشات خود را ثبت نمایند و در محیط مورد نظر شان نوش جان نمایند .
در این بوتیک کافه پر طرفدار و محبوب ، کلیه پروتکل های بهداشتی به بهترین شیوه رعایت می شود و به قولی ، مشتریان عزیز می توانند با خاطر آسوده برای نوش جان کردن یک نوشیدنی دلچسب به همراه کروسان و کیک های داغ و تازه ، به این کافه مراجعه نمایند ، بی آن که نگران جای پارک باشند ، چرا که به راحتی می توانند با خودرو خود به این بوتیک کافه بروند .