🔺️ نگاهی بر کافه رستوران سینتیا
🔺️ نگاهی بر کافه رستوران سینتیا
🔺️ نگاهی بر کافه رستوران سینتیا
 



کافه رستوران معروف سینتیا ( با کادری مجرب و حرفه ای و مدیریتی عالی ) واقع در : فرمانیه ، مجتمع تجاری آرتمیس ، طبقه دوم ( روف ) ، از پر طرفدار ترین و زیبا ترین کافه رستوران های تهران می باشد که ، همه روزه از ساعت : دوازده الی بیست و چهار ، پذیرای عموم مردم است . افراد می توانند پیش از حضور یافتن در این کافه رستوران ، با برقراری تماس با این مجموعه ، میز مورد نظر خود را رزرو نمایند 
کافه رستوران معروف سینتیا ، دارای دکوراسیونی خاص و زیبا می باشد ، این کافه رستوران محیطی عالی و مناسب برای زوج های جوان ، قرار های دوستانه ، دورهمی های خانوادگی ، قرار های کاری ، قرار های گروهی ، و ... می باشد . نکته ای که در مورد کافه رستوران معروف سینتیا می توان ذکر کرد ، این امر است که افراد می توانند در این کافه رستوران ، جشن های خود را مثل : جشن تولد ، سالگرد عقد ، سالگرد ازدواج ، و ... را برگزار کنند و لحظاتی به یاد ماندنی را در کنار یک دیگر ، ثبت نمایند . 
همچنین باید افزود که : کافه رستوران سینتیا ، روز های یکشنبه ده در صد تخفیف برای بانوانی که به این کافه رستوران مراجعه کردند ، در نظر گرفته است و مهم تر این که از ساعت ۱۹ الی ۲۳ ، مشتریان محترم این رستوران می توانند در  کنار نوش جان کردن انواع و اقسام غذا ها و نوشیدنی های درجه یک و با کیفیت ، از موسیقی زنده نیز لذت ببرند .


از دیگر مواردی که می توان در مورد کافه رستوران سینتیا ذکر کرد ، بخش های منو این کافه رستوران می باشد ، که عبارت است از : بخش بشقاب و سالاد ها ( شامل : کینوا ، ماندرین ، سوپ روز ، و ... ) ، بخش پیش غذا های گرم ( همچون : دایامنت شریمپ ، پاتاته رومسکو ، دجاج رپ ، فراید اسکوئید ، و .. ) ، بخش پیتزا ها ( شامل : کواترو فورمجی ، پولو ، دیاولا ، کارنه ، مارینارا ،   ... ) ، بخش اسموتی ها ( همچون : لیدی لاور ، گرین اسموتی ، کوکو پاین ، و .. ) ، بخش پیش غذا های سرد ( شامل : بروسکتا پومودورو ، لبنه ، متبل ، و .. ) ، بخش پاستا ها ( همچون : گمبرتی زو کینه ، ماره مونته ، تورکی رپ ، اماتریچانا ، و .. ) ، بخش غذا های اصلی ( شامل : جوجه لبنانی ، مقلوبه ، استیک با سس چرری ، چیکن پیلاف ، شیش طاووق ، کباب مصری ، ریاش اللحم ، و .. ) ، بخش آیس ها ( همچون : آیس آمریکانو ، رد وینتر ، کلد برو ، و ..‌ ) ، بخش انواع دسر و صبحانه ها ( شامل : گلدن وانیلا ، چاکلت لاورز ، و .. ) ، بخش کیک و دسر ها ( همچون : شعیبیه ، کره بادام زمینی ، کنافه و بستنی ، و .. ) ، بخش قهوه های دمی ( شامل : ایبریک ، کمکس ، و .. ) ، و ... .
در کافه رستوران سینتیا  ، تمام پروتکل های بهداشتی ( مثل : ضدعفونی کردن میز ها ، استفاده کردن از ماسک ، و ... ) به بهترین نحو ممکن رعایت می شود ، و افراد می‌ توانند با خاطر آسوده لحظاتی را به دور از شلوغی و هیاهوی شهر ، در محیطی دنج و آرام به همراه خانواده و یا دوستان خود ، سپری کنند .