🔺️ رستوران معروف و پر طرفدار پیاله
🔺️ رستوران معروف و پر طرفدار پیاله
🔺️ رستوران معروف و پر طرفدار پیاله
 



رستوران معروف و زیبای پیاله که ارائه دهنده انواع و اقسام غذا های درجه یک و با کیفیت ایرانی می باشد  ( با کادری حرفه ای و مجرب ، و مدیریتی عالی ) واقع در : بالا تر از چهل متری رسالت ، خیابان استاد حسن بنا ، سه راه پیاله ، از جمله پر طرفدار ترین و زیبا ترین رستوران های پایتخت می باشد . این رستوران دلنشین و دنج همه روزه از ساعت ۱۱:۳۰ تا ۱۶:۳۰ و از ساعت ۱۹:۳۰ تا ۲۳:۳۰ ، پذیرای عموم مردم می باشد . افراد می توانند پیش از مراجعه نمودن به این رستوران دلنشین ، با برقرار نمودن تماس با این مجموعه ، میز خود را رزرو کنند . همچنین افراد می توانند در صورت تمایل ، با برقرار نمودن تماس با این رستوران پر طرفدار و بی نظیر و یا از طریق سایت این مجموعه ، سفارشات خود را ثبت کنند و در محل مورد نظرشان ، نوش جان نمایند .


محیط رستوران دلنشین و زیبای پیاله ، محیطی دنج و قدیمی می باشد که مناسب زوج های جوان ، دورهمی های خانوادگی ، قرار های دوستانه ، دورهمی های گروهی ، قرار های کاری ، و ... است . لازم به ذکر است که : فضای رستوران پر طرفدار پیاله ، فضایی خاص و زیبا برای برگزاری جشن ها و همچنین مهمانی ها و مراسم می باشد . افراد می توانند با هماهنگی قبلی در صورت تمایل ، مراسم های خود را در این رستوران دلنشین برگزار کنند ، و لحظاتی به یاد ماندنی و شاد را در کنار هم ، ثبت نمایند .
از دیگر مواردی که می توان در مورد رستوران بی نظیر و پر طرفدار پیاله ، ذکر کرد بخش های منو این رستوران می باشد که عبارت است از : بخش کباب ها ( شامل : چنجه دنبه صدر اعظم ، شیشلیک مخصوص پیاله ، لقمه سه سوق ، و .. ) ، بخش انواع جوجه ها ( همچون : جوجه بی استخوان شاه صفی ، جوجه با استخوان وزیر اعظم ، و .. ) ، بخش دیزی ، بخش پلو ها ( شامل : سبزی پلو با ماهی قزل آلا کریم خانی ، چلو ماهیچه شاه پسند ، دنده گوساله درباری ، قیمه نثار قزوینی اعلاء ، باقالی پلو با ماهیچه شاه پسند ، زرشک پلو با مرغ اعیونی ، و .. ) ، بخش مخلفات ( همچون : زیتون پرورده ، بورانی اسفناج ، بورانی بادمجان ، ترشی مخلوط ،  و ... ) ، بخش سالاد ها ( شامل : سالاد سزار سرآشپز ، سالاد فصل ، سالاد مخصوص پیاله ، و .. ) ، بخش پیش خوردنی ها ( همچون : سیب زمینی پیاله ، کشک بادمجان ، میرزا قاسمی ، و .. ) ، بخش نوشیدنی ها ( شامل : چای و سوهان ، شربت ، چای و باقلوا ،‌ دوغ ، نوشابه ، و .. ) ، و .. .
در رستوران زیبا و دنج پیاله ، تک تک پروتکل های بهداشتی ( همانند : استفاده کردن از ماسک ، رعایت نمودن فاصله اجتماعی میان میز ها ، ضدعفونی کردن میز ها ، و ... ) به بهترین شکل ممکن رعایت می شود و افراد می توانند با خاطر آسوده به همراه خانواده و یا دوستان خود ، به این رستوران دلنشین مراجعه کنند و در فضایی آرام و دنج ، از غذا های با کیفیت و درجه یک این رستوران ، لذت ببرند .