🔶️ نگاهی بر کافه دلنشین پازل
🔶️ نگاهی بر کافه دلنشین پازل
🔶️ نگاهی بر کافه دلنشین پازل 
 



کافه معروف پازل ( با کادری مجرب و حرفه ای ، و مدیریتی عالی ) واقع در خیابان فاطمی ، جنب خیابان باباطاهر ، رو به روی هتل لاله ، از جمله پر طرفدار ترین و دنج ترین کافه های تهران ،‌ می باشد که همه روزه از ساعت ۸:۳۰ الی ۲۳:۳۰ آماده پذیرایی از مشتریان عزیز می باشد . لازم به ذکر است که : افراد می توانند قبل از مراجعه کردن به این کافه ، با برقراری تماس با این مجموعه ، میز مورد نظر خود را رزرو نمایند .
کافه زیبا و بی نظیر پازل ، از جمله کافه هایی است که هم دارای فضای سر پوشیده و هم رو باز است . این کافه محیطی مناسب : زوج های جوان ، دورهمی های دوستانه ، قرار های کاری ، دورهمی های خانوادگی ، قرار های گروهی ، و .... می باشد .
مشتریان می توانند در صورت تمایل ( با هماهنگی قبلی ) جشن های خود را مثل : جشن تولد ، و یا جلسات خاص ، و ... را در این کافه برگزار کنند . همچنین می توانند برای تماشای مسابقات فوتبال به همراه خانواده و یا دوستان خود ، به این کافه معروف مراجعه نمایند .


در کافه دلنشین پازل ، بازی مافیا نیز برگزار می شود که علاقمندان به این بازی می توانند با هماهنگی قبلی ، یک بازی هیجان انگیز و خاص را تجربه کنند . و در نهایت باید اشاره کرد که کافه پازل ، برای مشتریانی که برای بار اول به این کافه مراجعه می کنند ، یک تخفیف خاص در نظر گرفته است .
از دیگر مواردی که می توان در مورد کافه معروف پازل ذکر کرد ، بخش های منو این کافه می باشد که عبارت است : نوشیدنی های گرم ( همانند : نسکافه با شیر ، لته ماسالا ، اسپرسو دبل ، قهوه ترک ، کارامل ماکیاتو ، و .. ) ، بخش قهوه های سرد ( شامل : کوک اسپرسو ، آیس کافی شکلات ، کلد چاکلت ، آفوگاتو ، آیس کافی ، و .. )  بخش چای و دمنوش ها ( همانند : دمنوش میکس پازل ، چای بهارنارنج و زعفران ، دمنوش به لیمو ، چای دارچین زنجبیل ، و ... ) ، بخش کیک ها ( شامل : کیک شکلاتی ، چیز کیک ، و .. ) ، بخش شربت ها و اسموتی ها ( همانند : شربت سکنجبین ، شربت بهارنارنج ، شربت بیدمشک ، مالت لیمو ، و .. ) ، بخش شیک ها و گلاسه ها ( شامل : مک فلزی وانیل ، شکلات گلاسه ، شیک نوتلا ، کافه گلاسه ، و .. ) ، بخش صبحانه ها ( همانند : کرپ موز توت فرنگی ، سوسیس تخم‌ مرغ ، املت قارچ ، و .. ) ، بخش غذا های اصلی ( شامل : اسپاگتی جنووا ، بشقاب استیک مرغ و سبزیجات ، برگر ویژه پازل ، ساندویچ بیکن بوقلمون ، چیکن استراگانف ، پاستا آلفردو ، و .. ) ، بخش پیش غذا ها ( همانند : چیپس و پنیر ، تست ژامبون ، سالاد تن ماهی ، سیب زمینی با سس قارچ ، و ... ) ، بخش آبمیوه ها ( شامل : آب پرتقال طبیعی ، آب انار طبیعی ، و ‌... ) .
در کافه معروف پازل ، تمام پروتکل های بهداشتی ( از قبیل : رعایت کردن فاصله اجتماعی بین‌ میز ها ، استفاده کردن از ماسک ، ضدعفونی کردن میز ها ، و ... ) به خوبی رعایت می شود و افراد می توانند با خیال آسوده ، لحظاتی را در این کافه به همراه عزیزان خود ، سپری کنند .