🔴 لحظاتی به یاد ماندنی در کافه فرانسوی‌ شبرو
🔴 لحظاتی به یاد ماندنی در کافه فرانسوی‌ شبرو
🔴 لحظاتی به یاد ماندنی در کافه فرانسوی‌ شبرو 
 


کافه معروف شبرو ( با مدیریتی عالی و کادری حرفه ای و مجرب ) واقع در : ایران مال ، طبقه جی ۲ ، جنب کتابخانه جندی شاپور ، شبرو بازار ، از جمله پر طرفدار ترین و زیبا ترین کافه های تهران می باشد که ، همه روزه از ۹ صبح الی ۲۲ آماده پذیرایی از عموم مردم می باشد .‌
کافه دلنشین شبرو ، یکی از بی نظیر ترین کافه های تهران می باشد که معماری آن ، به سبک فرانسوی است . به طوری که وقتی افراد وارد این کافه زیبا می شوند ، جزئیات و زیبایی دکوراسیون کافه شبرو ، توجه آنان را به خود جلب می کند . از آن جایی که کافه فرانسوی شبرو ، مجاور با کتابخانه جندی شاپور می باشد ، همین امر باعث شده که این کافه دلنشین مورد توجه بسیار زیاد علاقمندان به کتاب نیز ، باشد . در واقع افراد می توانند پس از گشت و گذار در باغ ماهان ، باغ دیدار ، تیمچه بازار ، و ... برای سرو یک نوشیدنی دلچسب و خوش طعم و رنگ ، به این کافه مراجعه کنند .


از دیگر مواردی که می توان در مورد کافه معروف و پر طرفدار شبرو ، ذکر کرد بخش های منو این کافه می باشد که عبارت است از : بخش قهوه ها بر پایه اسپرسو ( شامل : آمریکانو ، دبل کرم ، و .. ) ، بخش شیر قهوه ها بر پایه اسپرسو ( شامل : سوئیس دی لایت ، کافه لاته ، کاپوچینو و .. ) ، بخش قهوه های سرد بر پایه اسپرسو ( شامل : کارامل ماکیاتو ، آیس موکا ، و .. ) ، بخش قهوه های دمی ( همچون : قهوه سرددم ، کمکس ، فلور ، فرنچ پرس ، و .. ) ، بخش نوشیدنی های گرم ( شامل : چای ماسالا ، کرم بیسکوئیت ، و .. ) ، بخش چای و دمنوش ها ( همچون : دمنوش آرامش ، دمنوش میکس بری ، چای سبز ، و .. ) ، بخش شربت ها ( شامل : ارغوان ، کرشمه ، و ... ) ، بخش میلک شیک ها ( همچون : استرابری گیفت ، ویک آپ ، و .. ) ، و .. بخش ماکتیل ها ( شامل : سوئیت سانرایز ، موهیتو رز ، و .. ) ، بخش دسر ها ( همچون : بستنی بنانا واندر ، وافل بستنی ، و .. ) ، بخش کیک ها ( شامل : اکلر پسته ، موس شکلات ، رول دارچین ، کیک هویج ، اکلر شکلات ، و .. ) ، و .. . 
باید افزود که : کافه فرانسوی بی نظیر و دلنشین شبرو ، محیطی خاص و عالی برای : زوج های جوان ، علاقمندان به کتاب ، دورهمی های دوستانه ، دورهمی های خانوادگی ، قرار های کاری ، قرار های گروهی ، و ... می باشد . 
افراد می توانند با هماهنگی قبلی با این مجموعه ، جشن های خود را مثل : جشن تولد ، سالگرد عقد ، و ... را در این کافه فرانسوی زیبا ، برگزار کنند و لحظاتی رویایی و خاص را در کنار عزیزان خود ، ثبت نمایند .
در نهایت باید افزود که : در کافه فرانسوی شبرو ، تمام پروتکل های بهداشتی ( از قبیل : ضدعفونی کردن میز ها ، استفاده از ماسک ، رعایت فاصله اجتماعی میان میز ها ، و ... ) به بهترین شکل ممکن رعایت می شود ، و افراد می توانند بدون هیچ نگرانی و با خیال آسوده ، لحظاتی را به همراه عزیزان خود در این کافه رستوران ، سپری کنند و از نوشیدنی های بی نظیر آن ، لذت ببرند .