🔶️ کافه پر طرفدار و زیبای گلزار
🔶️ کافه پر طرفدار و زیبای گلزار
🔶️ کافه پر طرفدار و زیبای گلزار
 



کافه معروف گلزار ( با مدیریتی عالی و کادری مجرب ) واقع در : میدان هفت تیر ، خیابان بهار شیراز ، خیابان سلیمان خاطر ، کوچه گلزار ، از جمله دنج ترین و بی نظیر ترین کافه های تهران ، می باشد که همه روزه از ساعت ۱۰:۰۰ الی ۲۴:۰۰ پذیرای عموم مردم است ( در ماه مبارک رمضان ،  افراد می‌ توانند از ساعت ۱۹:۰۰ الی ۲۴:۰۰ به این کافه مراجعه کنند ) . افراد می توانند پیش از آن که به این کافه مراجعه کنند ، با برقراری تماس ، میز مورد نظر خود را رزرو نمایند .

کافه پر طرفدار گلزار ، دارای فضایی دنج و دوستانه ، با دکوراسیونی خاص و بی نظیر می باشد که مناسب : زوج های جوان ، دورهمی های دوستانه ، دورهمی های خانوادگی ، قرار های کاری ، و ...‌است . افراد می توانند در صورت تمایل ، برای تماشای فوتبال به همراه دوستان و یا حتی خانواده خود ، به این کافه معروف مراجعه کنند و از تماشای فوتبال در کنار هم لذت ببرند .
همچنین کافه دلنشین و دنج گلزار ، محیطی مناسب برای برگزار نمودن جشن هایی مثل جشن تولد ،‌ می باشد . افراد می توانند جشن های خود را نیز در این کافه زیبا ، برگزار کنند و لحظاتی به یاد ماندنی و دل انگیز را در کنار یک دیگر ، ثبت نمایند .
از دیگر مواردی که می توان در مورد کافه دنج و دلنشین گلزار ذکر کرد ، بخش های منو این کافه می باشد که عبارت است از : بخش قهوه ها ( همچون : آمریکانو ، اسپرسو ، آفوگاتو ، و ... ) ، بخش قهوه های دمی ( شامل : کمکس ، فرنچ پرس ، و ... ) ، بخش نوشیدنی های سرد ( همچون : ، آیس لاته ، آیس موکا ، آیس تی ، آیس کارامل ماکیاتو ، و ... ) ، بخش ماکتیل ها و اسموتی ها ( شامل : موهیتو ، بلوانجل ، اپل یامی ، و .. ) ، بخش نوشیدنی های گرم ( شامل : وایت چاکلت  ، سافرون لته ، شیر زردچوبه ، شیر دارچین ، هات چاکلت ، و .. ) ، بخش سرد نوش ها ( همچون : شربت بیدمشک ، شربت زعفران ، و .. ) ، بخش شیک ها ( شامل : توت فرنگی ، نوتلا ، موز شکلات ، و .. ) ، بخش چای و دمنوش ها ( همچون : چای زنجبیل ، گل گاوزبان ، چای ترش ، چای مراکشی ، و .. ) ، بخش میان وعده ها و عصرانه ( شامل : پاستا آلفردو ، پنینی بوقلمون ، سالاد اسفناج با سس انار ، سیب زمینی ویژه ، پاستا پستو ، و .. ) ، بخش کیک ها ( همچون : نسکافه ای ، کاپ کیک ، کوکی ، و ... ) ، و ... . افراد می توانند با برقراری تماس با کافه دنج گلزار ، سفارشات خود را ثبت کنند و در محیط مورد نظرشان نوش جان نمایند .
لازم‌ به ذکر است که : در کافه پر طرفدار و زیبای گلزار ، تمام پروتکل های بهداشتی ( از قبیل : رعایت کردن فاصله اجتماعی بین میز ها ، استفاده نمودن از ماسک ، ضدعفونی نمودن میز ها ، و .. ) به طور کامل و به خوبی رعایت می شود . و به همین علت افراد می توانند با خیالی آسوده به همراه خانواده و یا دوستان خود ، به این کافه معروف مراجعه کنند و از نوشیدنی ها و غذا های با کیفیت و خوش طعم و رنگ آن ، لذت ببرند .