🔶️نگاهی بر چای کافه دلنشین و زیبا
🔶️نگاهی بر چای کافه دلنشین و زیبا
🔶️نگاهی بر چای کافه دلنشین و زیبا 
 


چای کافه ( با کادری مجرب و حرفه ای ، و مدیریتی عالی ) واقع در : کریمخان زند ، خردمند جنوبی ، بن بست وحدتی منش ، پلاک دو ، از جمله زیبا ترین و دلنشین ترین کافه های تهران ، می باشد . که همه روزه از ساعت ۱۳:۰۰ تا ۲۳:۰۰ پذیرای عموم مردم است . افراد می توانند قبل از این که به این کافه مراجعه کنند ، با برقراری تماس با این مجموعه ، میز مورد نظر خود را در هر یک از بخش ها رزرو کنند .


کافه چای در واقع یک خانه زیبا و دلنشین آجری و قدیمی می باشد از بنیان ایرج زند ( نقاش و مجسمه ساز معاصر ) بوده و اینک توسط خانواده ایشان مدیریت می شود و به یک کافه دنج و بی نظیر تبدیل شده است .  چای کافه به طور تخصصی بر روی انواع چای های خارجی و ایرانی ، تمرکز دارد و حتی افراد می توانند از فروشگاه این کافه ، خرید کنند . 
چای کافه دارای یک حیاط دلنشین و زیبا و یک سالن بزرگ می باشد ، که محیطی مناسب برای : زوج های جوان ، دورهمی های دوستانه ، قرار های کاری ، دورهمی های خانوادگی ، و .... می باشد .
از دیگر مواردی که می توان در مورد چای کافه ذکر کرد ، بخش های منو این کافه می باشد که عبارت است از : بخش چای سیاه ( شامل : چای ممتاز لاهیجان ، چای قلم لاهیجان ، چای کلکته ، چای ارل گری ، چای دارجیلینگ ، و ... ) ، بخش چای سبز ، اولانگ و سفید ( شامل : چای سبز زردچوبه ، چای سبز یاس ، چای سبز شکوفه گیلاس ژاپنی ، چای اولانگ ، چای سفید ، و ... ) ، بخش دمنوش ها ( شامل : چای رویبوس شبانگاهی ، دمنوش پراگ ، و .. ) ، بخش قهوه های گرم ( شامل : قهوه دمی کلور ، کافه لاته ، اسپرسو ، کاپوچینو ، و .. ) ، بخش قهوه های سرد ( شامل : چاکلت فراپاچینو ، آیس موکا ، آیس لاته ، آیس آمریکانو ، و .. ) ، بخش نوشیدنی های گرم ( شامل : چای ماسالا ، هات چاکلت ، و ... ) ، بخش نوشیدنی های سرد (شامل : زعفران بهارنارنج ، لیموناد ، اسموتی پرتقال آناناس ، و .. ) ، بخش شیک ها ( شامل : شیک کوکی زنجبیلی ، شیک کره بادام زمینی بیسکوییت ، شیک توت فرنگی و شکلات ، و .. ) ، بخش کیک و شیرینی ها ( شامل : چیز کیک روز ، پای روز ، و .. ) ، بخش بشقاب ها ( شامل : بشقاب گوشت رست شده ، بشقاب حمص و سبزیجات ، و .. ) ، بخش تست ها ( شامل : تست گوشت رست شده ، تست اسفناج و بیکن ، و .. ) ، بخش پاستا ها ( شامل : پاستا گوجه سیر با سوسیس شکاری ، پاستا خامه و قارچ با پنیر کبابی ، و ... ) بخش سالاد ها و سیب زمینی ها ( شامل : سالاد انجیر اسفناج ، سیب زمینی با سس قارچ ، سالاد بیکن و تخم مرغ ، و .. ) ، و ... .
در چای کافه ، تمام پروتکل های بهداشتی ( از قبیل : رعایت کردن فاصله اجتماعی بین میز ها ، استفاده کردن از ماسک ، ضدعفونی کردن میز ها ،  و ... ) به بهترین نحو ممکن رعایت می شود . افراد می توانند با خیال آسوده ، لحظاتی را به دور از هیاهو و شلوغی شهر ، در محیطی دنج و آرام به همراه خانواده و یا دوستان خود ، سپری کنند .