کافه معروف و شبانه یانکی
کافه معروف و شبانه یانکی
کافه معروف و شبانه یانکی 
 


کافه زیبا و پر طرفدار یانکی ( با کادری مجرب و حرفه ای و مدیریتی عالی ) واقع در : خیابان قرنی ،‌ نرسیده به کریمخان ، هتل بلوط ، طبقه اول ، از جمله دلنشین ترین و بی نظیر ترین کافه های تهران ، می باشد که همه روزه از ساعت پنج عصر تا پنج صبح ، پذیرای عموم مردم است . ( افراد می توانند از ساعت ۲۴:۰۰ به بعد ، برای حضور در این کافه ، میز خود را با برقراری تماس با این مجموعه رزرو کنند ) . 
کافه دلنشین و پر طرفدار یانکی ، دارای محیطی خاص و دنج می باشد که مناسب زوج های جوان ، دورهمی های دوستانه ، قرار های گروهی ، دورهمی های خانوادگی ، و ... می باشد .
می توان گفت که : کافه معروف و زیبای یانکی تنها کافه ای در تهران می باشد که  هر ۳۶۵ روز سال را باز است ، و آماده ارائه خدمت می باشد . افرادی که قصد مراجعه کردن به این کافه را با خودرو شخصی خود دارند ، می توانند با خاطر آسوده در محدوده ، پارک کنند . ( جاری پارک به راحتی در محدوده کافه ، پیدا می شود ) .


باید افزود که : افراد می توانند در کافه شبانه یانکی ، جشن های خود را مثل : جشن تولد ، سالگرد ازدواج ، سالگرد دوستی ، و ... را جشن بگیرند و لحظاتی به یاد ماندنی را در کنار یک دیگر ، ثبت کنند .
از دیگر مواردی که می توان در مورد کافه شبانه یانکی اشاره کرد ، بخش های منو این کافه می باشد که عبارت است از : بخش قهوه ها ( همچون : لاته ، یونانی ، کورتادو ، اسپرسو ، آمریکانو ، و .. ) ، بخش قهوه های دمی ( شامل : فرنچ پرس ، ترک ، کمکس تک کاپ ، و .. ) ، بخش بار گرم ( شامل : گل گاوزبان ، چای سیاه ، بهارنارنج ، سیب و دارچین ، هات چری ، و .. )  بخش شیک ها ( شامل : شیک استوایی ، شیک موز شکلات ، شیک کره بادام زمینی ، شیک کره لوتوس ، شیک شکلات ، و .. ) ، بخش اسموتی ها ( شامل : چری ، یوگو لمون ، و .. ) ، بخش ماکتل ها ( شامل : لیموناد اسپایسی ، بلو دریم ، موهیتو کوبایی ، ناتی منگو ، و .. ) ، بخش استیک ها ( شامل : ریب آی ، استیک سینه مرغ ، و .. ) بخش ساندویچ ( شامل : مرغ و خامه ، آمریکن برگر ، هات داگ ، و .. ) ، بخش پاستا ها ( شامل : پستو ، بیف آلفردو ، آلفردو ، و ... ) ، بخش پیش غذا ها ( شامل : سیب زمینی دیپ چدار ، فراید پوتیتو ، و .. ) ، و ... .  همچنین افراد می توانند از ساعت ۱۹:۰۰ الی ۳:۰۰ بامداد ، با برقراری‌ تماس با این مجموعه سفارشات خود را ثبت و در محل مورد نظرشان نوش جان کنند .  
در نهایت باید افزود که : در کافه معروف و زیبای شبانه یانکی ، تمام پروتکل های بهداشتی ( مثل : رعایت کردن فاصله اجتماعی بین میز ها ، ضدعفونی کردن میز ها ، استفاده کردن از ماسک ، و .. ) به بهترین شکل ممکن رعایت می شود ، و افراد می‌ توانند با خیال آسوده به این کافه شبانه مراجعه کنند و لحظاتی به یاد ماندنی و آرامش بخش را در کنار هم ، به دور از هیاهو و شلوغی شهر ، ثبت کنند .