کافه باغ زیبا و دلنشین بارمان
کافه باغ زیبا و دلنشین بارمان

کافه باغ زیبا و دلنشین بارمان 


 
 
کافه باغ زیبای بارمان ( با کادری مجرب و حرفه ای ، و مدیریتی عالی ) ، واقع در : بین چهار راه ولی عصر و میدان ولی عصر  ، خیابان بزرگمهر ، پلاک ۵۵ ، از جمله پر طرفدار ترین و دلنشین ترین کافه های تهران می باشد ، که از ساعت هشت صبح الی بیست و سه پذیرای عموم مردم است . افراد می توانند پیش از حضور در این کافه محبوب و زیبا ، با برقراری تماس با این مجموعه میز مورد نظر خود را در هر یک از بخش ها ، رزرو کنند .
کافه باغ دنج و پر طرفدار بارمان ( با دکوراسیونی خاص و منحصر به فرد ، دارای دو محیط رو باز ( حیاط و تراس ) و سر پوشیده ( سه سالن بزرگ و مجزا ) ، و محیطی برای افرادی که قصد ندارند سیگار بکشند ) محیطی خاص و دلنشین برای : زوج های جوان ، قرار های کاری ، دورهمی های خانوادگی ، دورهمی های دوستانه ، قرار های گروهی ( قرار های بالای ۲۰ نفر ) ، و ... می باشد . افراد می توانند در صورت تمایل برای کار با لپ تاپ نیز به این کافه باغ مراجعه کنند و در محیطی آرام و دنج ، کار های خود را انجام دهند .

همچنین می توانند به همراه خانواده و یا دوستان خود ، مراسم ها و جشن ها را ( همچون : جشن تولد ، سالگرد ازدواج ، و ... ) ، در این کافه باغ برگزار کنند و لحظاتی شاد و خاطر انگیز را در کنار یک دیگر ثبت کنند . ( این کافه باغ دارای فضایی مجزا برای برگزاری تولد و دیگر جشن ها است ) .
از دیگر مواردی که می توان در خصوص کافه باغ محبوب بارمان ذکر کرد ، بخش های منو این کافه باغ می باشد که عبارت است از : بخش صبحانه ( صبحانه در کافه باغ بارمان ، از ساعت هشت تا یازده و سی دقیقه سرو می شود ) ، بخش شیک ها ( همچون : شیک انبه انجیر ، شیک خرمالو ، شیک قهوه ، و ... ) ، بخش ماکتیل ها ( همچون : بارمان موهیتو ، یونی کرن ، شطرنج ، و ... ) ، بخش اسموتی ها ( همچون : استوایی ، هایوی ، بری ، و ... ) ، بخش عرقیجات ( همچون : پوران ، ترگل ، زهره ، و ... ) ، بخش پیش غذا ها و سالاد ها ( همچون : سیب زمینی تنوری ، سالاد انار ، سالاد مخصوص بارمان ، و ... ) ، بخش پاستا ها ( همچون : پنه بیکن ، اسپاگتی گوشت ، و .. ) ، بخش برگر ها ( همچون : مکزیکی‌، کلاسیک ، بیکن ، و ... ) ، بخش نوستالژی گیلانی ( همچون : بادمجان شکم پر ، دلمه ، میرزا قاسمی ، و .. ) ، بخش پنینی ها ( همچون : مرغ و بادمجان ، سبزیجات ، و ... ) ، بخش نوشیدنی های گرم ( همچون : ماچا لاته ، هات چاکلت ، و .. ) ، بخش چای و دمنوش ها ( همچون : چای ترش ، آدرنالین ، چای سبز ، و ... ) ، و .... .

لازم به ذکر است که : در کافه باغ بارمان تمام پروتکل های بهداشتی ( از قبیل : استفاده کردن از ماسک ، ضدعفونی کردن میز ها ، رعایت فاصله اجتماعی بین میز ها ، و ... ) ، به خوبی رعایت می شود و افراد می توانند با خاطر آسوده لحظاتی را به دور از هیاهوی شهر در محیطی دنج و آرام سپری کنند .